Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik KNECHT do Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie)

Silnik ELRING Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) ELRING
Silnik REINZ Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) REINZ
Silnik FILTRON Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) FILTRON
Silnik HENGST FILTER Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik FEBI BILSTEIN Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik KAMOKA Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) KAMOKA
Silnik SWAG Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) SWAG
Silnik MANN-FILTER Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik KNECHT Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) KNECHT
Silnik AJUSA Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) AJUSA
Silnik ACKOJA Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) ACKOJA
Silnik BOSCH Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) BOSCH
Silnik MAHLE ORIGINAL Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik SCT GERMANY Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) SCT GERMANY
Silnik BLUE PRINT Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik JAPANPARTS Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik PURFLUX Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) PURFLUX
Silnik VALEO Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) VALEO
Silnik ASHIKA Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) ASHIKA
Silnik UFI Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) UFI
Silnik HART Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) HART
Silnik MAXGEAR Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) MAXGEAR
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik PAYEN Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) PAYEN
Silnik SOFIMA Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) SOFIMA
Silnik AKRON-MALÒ Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) AMC FILTER
Silnik BIRTH Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) BIRTH
Silnik BORG & BECK Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) BORG & BECK
Silnik CASTROL Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) CASTROL
Silnik CHAMPION Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTER Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) CLEAN FILTER
Silnik COMLINE Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EPS Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) EPS
Silnik ERA Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) ERA
Silnik EUROL Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FA1 Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) FA1
Silnik FACET Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) FACET
Silnik FAI AUTOPARTS Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) GATES
Silnik HUTCHINSON Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik INA Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) INA
Silnik JAPKO Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) JAPKO
Silnik JPN Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) JPN
Silnik K&N FILTERS Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) KW
Silnik LUCAS Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) LUCAS
Silnik METZGER Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NIPPARTS Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) NIPPARTS
Silnik NTY Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) NTY
Silnik OEM Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) OEM
Silnik OPTIMAL Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) OPTIMAL
Silnik OYODO Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) OYODO
Silnik PURRO Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) RUVILLE
Silnik SALERI SIL Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) SALERI SIL
Silnik SKF Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) SKF
Silnik TRISCAN Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) TRISCAN
Silnik VAICO Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) VAICO
Silnik VALVOLINE Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMA Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) VEMA
Silnik VEMO Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:KNECHT

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KNECHT
4.9 (38 ocen)
Kod produktu:
OC 1566
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.9 (38 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
OC 1566
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  67
Gwintowana złączka:  M20x1,5
Wysokość opakowania [cm]:  6,70
Długożć opakowania [cm]:  7,0
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  OCS 4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Ciężar netto [g]:  210,0
Do 100 dni na zwrot
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

KNECHT
5.0 (23 ocen)
Kod produktu:
LX 4238
dostępny
5.0 (23 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
LX 4238
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  248
Długość całkowita [mm]:  247,5
Szerokość [mm]:  146
Materiał uszczelnienia:  Tworzywo sztuczne
Ciężar netto [g]:  282,0
Do 100 dni na zwrot
58,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze