Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik CONTINENTAL CTAM do Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) ELRING
Silnik VAICO Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) VAICO
Silnik MOTUL Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) MOTUL
Silnik VICTOR REINZ Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) VICTOR REINZ
Silnik AISIN Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) AISIN
Silnik AJUSA Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) AMC FILTER
Silnik ASHIKA Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) ASHIKA
Silnik AUTLOG Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) AUTLOG
Silnik BGA Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) BGA
Silnik BREDA LORETT Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) BREDA LORETT
Silnik BUGATTI Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) BUGATTI
Silnik CASTROL Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) CASTROL
Silnik CHAMPION Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) CONTINENTAL CTAM
Silnik CONTINENTAL Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) CONTINENTAL
Silnik CORTECO Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) CORTECO
Silnik DAYCO Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) DAYCO
Silnik DELPHI Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) DENCKERMANN
Silnik DOKUJI Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) DOKUJI
Silnik DR!VE+ Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) DR!VE+
Silnik DT SPARE PARTS Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) DT SPARE PARTS
Silnik ELWIS ROYAL Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) ELWIS ROYAL
Silnik EUROL Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) EUROL
Silnik EUROREPAR Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) EUROREPAR
Silnik FA1 Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) FA1
Silnik FAI AUTOPARTS Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) FAI AUTOPARTS
Silnik FEBEST Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) FEBEST
Silnik FILTRON Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) FILTRON
Silnik FLENNOR Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) FLENNOR
Silnik GATES Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) GATES
Silnik GLASER Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) GLASER
Silnik GLYCO Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) GLYCO
Silnik GMB Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) GMB
Silnik GOETZE ENGINE Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) GOETZE
Silnik GRAF Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) GRAF
Silnik HART Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) HART
Silnik HC-CARGO Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) HC-CARGO
Silnik HENGST FILTER Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) HENGST FILTER
Silnik HEPU Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) HEPU
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) HUTCHINSON
Silnik IJS GROUP Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) IJS GROUP
Silnik INA Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) INA
Silnik IPD Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) IPD
Silnik IPSA Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) IPSA
Silnik JAPANPARTS Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) JAPKO
Silnik JC PREMIUM Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) JC PREMIUM
Silnik JP GROUP Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) JP GROUP
Silnik JPN Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) JPN
Silnik KAVO PARTS Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) KAVO PARTS
Silnik KING Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) KING
Silnik KNECHT Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) KNECHT
Silnik KOLBENSCHMIDT Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) KOLBENSCHMIDT
Silnik KWP Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) KWP
Silnik LIQUI MOLY Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) MANN-FILTER
Silnik MAPCO Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) MAPCO
Silnik MEAT & DORIA Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) METELLI
Silnik MISFAT Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) MULLER FILTER
Silnik NIPPARTS Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) NIPPARTS
Silnik NPS Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) NPS
Silnik NSK Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) NSK
Silnik NÜRAL Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) NÜRAL
Silnik OEM Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) OEM
Silnik OPTIBELT Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) OPTIMAL
Silnik PAYEN Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) RAVENOL
Silnik ROULUNDS RUBBER Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) ROULUNDS RUBBER
Silnik RUVILLE Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) RUVILLE
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SCT - MANNOL Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) SCT - MANNOL
Silnik SERVICE PARTS Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) SERVICE PARTS
Silnik SOFIMA Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) SOFIMA
Silnik TRISCAN Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) TRISCAN
Silnik UFI Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) UFI
Silnik VALEO Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) VALEO
Silnik VALVOLINE Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) VALVOLINE
Silnik VEYANCE Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) VEYANCE
Silnik WIX FILTERS Isuzu CAMPO (KB) 2.5 D 4WD (KBD47) pick-up 75KM, 55kW, olej napędowy (1983.01 - 1990.12) WIX FILTERS
Producent:CONTINENTAL CTAM

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CONTINENTAL CTAM
4.8 (4 ocen)
Kod produktu:
17X1000Li
dostępny
4.8 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CONTINENTAL CTAM
Kod:
17X1000Li
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,163
Wysokość [mm]:  11
Szerokość [mm]:  17
Długość zewnętrzna [mm]:  1069
Długość wewnętrzna [mm]:  1000
Długość [mm]:  1000
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 105,00 zł
51,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CONTINENTAL CTAM
5.0 (8 ocen)
Kod produktu:
CT508
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CONTINENTAL CTAM
Kod:
CT508
Jednostka:
szt
Ilość zębów:  119
Długożć opakowania [cm]:  25,5
Szerokość opakowania [cm]:  16
Wysokość opakowania [cm]:  3
Ciężar [kg]:  0,216
Szerokość [mm]:  32
Podział zębów:  9,525
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 173,00 zł
84,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

CONTINENTAL CTAM
5.0 (27 ocen)
Kod produktu:
CT508K1
dostępny
5.0 (27 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CONTINENTAL CTAM
Kod:
CT508K1
Jednostka:
KPL
Długożć opakowania [cm]:  26,5
Szerokość opakowania [cm]:  16,5
Wysokość opakowania [cm]:  9,5
Ciężar [kg]:  1,462
Ilość zębów:  119
Szerokość [mm]:  32
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 996,00 zł
569,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze