Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FA1 do Iveco DAILY II Autobus A 49-10 (94719304, 94719324) Autobus 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01)

Silnik FILTRON Iveco DAILY II Autobus A 49-10 (94719304, 94719324) Autobus 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) FILTRON
Silnik ELRING Iveco DAILY II Autobus A 49-10 (94719304, 94719324) Autobus 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) ELRING
Silnik IPARTS Iveco DAILY II Autobus A 49-10 (94719304, 94719324) Autobus 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) IPARTS
Silnik BOSCH Iveco DAILY II Autobus A 49-10 (94719304, 94719324) Autobus 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) BOSCH
Silnik CONTINENTAL CTAM Iveco DAILY II Autobus A 49-10 (94719304, 94719324) Autobus 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) CONTINENTAL CTAM
Silnik VICTOR REINZ Iveco DAILY II Autobus A 49-10 (94719304, 94719324) Autobus 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) VICTOR REINZ
Silnik COOPERSFIAAM Iveco DAILY II Autobus A 49-10 (94719304, 94719324) Autobus 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) COOPERSFIAAM
Silnik FA1 Iveco DAILY II Autobus A 49-10 (94719304, 94719324) Autobus 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) FA1
Silnik GATES Iveco DAILY II Autobus A 49-10 (94719304, 94719324) Autobus 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) GATES
Silnik HART Iveco DAILY II Autobus A 49-10 (94719304, 94719324) Autobus 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) HART
Silnik KNECHT Iveco DAILY II Autobus A 49-10 (94719304, 94719324) Autobus 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) KNECHT
Silnik UFI Iveco DAILY II Autobus A 49-10 (94719304, 94719324) Autobus 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) UFI
Silnik AE Iveco DAILY II Autobus A 49-10 (94719304, 94719324) Autobus 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) AE
Silnik AJUSA Iveco DAILY II Autobus A 49-10 (94719304, 94719324) Autobus 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) AJUSA
Silnik BORG & BECK Iveco DAILY II Autobus A 49-10 (94719304, 94719324) Autobus 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Iveco DAILY II Autobus A 49-10 (94719304, 94719324) Autobus 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) CHAMPION
Silnik COMLINE Iveco DAILY II Autobus A 49-10 (94719304, 94719324) Autobus 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Iveco DAILY II Autobus A 49-10 (94719304, 94719324) Autobus 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) CONTINENTAL
Silnik CORTECO Iveco DAILY II Autobus A 49-10 (94719304, 94719324) Autobus 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) CORTECO
Silnik FAI AUTOPARTS Iveco DAILY II Autobus A 49-10 (94719304, 94719324) Autobus 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Iveco DAILY II Autobus A 49-10 (94719304, 94719324) Autobus 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) FAST
Silnik FRAM Iveco DAILY II Autobus A 49-10 (94719304, 94719324) Autobus 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) FRAM
Silnik GOETZE ENGINE Iveco DAILY II Autobus A 49-10 (94719304, 94719324) Autobus 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) GOETZE ENGINE
Silnik INA Iveco DAILY II Autobus A 49-10 (94719304, 94719324) Autobus 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) INA
Silnik JP GROUP Iveco DAILY II Autobus A 49-10 (94719304, 94719324) Autobus 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) JP GROUP
Silnik KOLBENSCHMIDT Iveco DAILY II Autobus A 49-10 (94719304, 94719324) Autobus 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAHLE Iveco DAILY II Autobus A 49-10 (94719304, 94719324) Autobus 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Iveco DAILY II Autobus A 49-10 (94719304, 94719324) Autobus 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) MANN-FILTER
Silnik MAXGEAR Iveco DAILY II Autobus A 49-10 (94719304, 94719324) Autobus 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) MAXGEAR
Silnik NPS Iveco DAILY II Autobus A 49-10 (94719304, 94719324) Autobus 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) NPS
Silnik NRF Iveco DAILY II Autobus A 49-10 (94719304, 94719324) Autobus 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) NRF
Silnik OEM Iveco DAILY II Autobus A 49-10 (94719304, 94719324) Autobus 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) OEM
Silnik PAYEN Iveco DAILY II Autobus A 49-10 (94719304, 94719324) Autobus 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) PAYEN
Silnik PURFLUX Iveco DAILY II Autobus A 49-10 (94719304, 94719324) Autobus 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) PURFLUX
Silnik PURRO Iveco DAILY II Autobus A 49-10 (94719304, 94719324) Autobus 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) PURRO
Silnik PZL FILTERS Iveco DAILY II Autobus A 49-10 (94719304, 94719324) Autobus 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) PZL FILTERS
Silnik QUINTON HAZELL Iveco DAILY II Autobus A 49-10 (94719304, 94719324) Autobus 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) QUINTON HAZELL
Silnik TRISCAN Iveco DAILY II Autobus A 49-10 (94719304, 94719324) Autobus 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Iveco DAILY II Autobus A 49-10 (94719304, 94719324) Autobus 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik WIX FILTERS Iveco DAILY II Autobus A 49-10 (94719304, 94719324) Autobus 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.01) WIX FILTERS
Producent:FA1

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
257.803.001
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
257.803.001
Jednostka:
szt
Dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu):  846.760.100
Wymiar gwintu:  M22x1,5
Długość [mm]:  9
Do 100 dni na zwrot
9,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
257.803.011
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
257.803.011
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M22x1,5
Długość [mm]:  9
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Do 100 dni na zwrot
11,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
846.760.100
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
846.760.100
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  22
Średnica zewnętrzna [mm]:  27
Grubość [mm]:  1,5
Kształt:  Kształt A
Materiał:  Miedz
Do 100 dni na zwrot
90,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
846.760.010
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
846.760.010
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  22
Średnica zewnętrzna [mm]:  27
Grubość [mm]:  1,5
Kształt:  Kształt A
Materiał:  Miedz
Jednostka ilości:  Jednostka pakowania
Do 100 dni na zwrot
10,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze