Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik COOPERSFIAAM do Iveco DAILY VI Platforma / podwozie 35S/E, 35C/E Platforma / podwozie 82KM, 60kW, elektryczny (2015.10 - obecnie)

Silnik SOFIMA Iveco DAILY VI Platforma / podwozie 35S/E, 35C/E Platforma / podwozie 82KM, 60kW, elektryczny (2015.10 - obecnie) SOFIMA
Silnik AKS DASIS Iveco DAILY VI Platforma / podwozie 35S/E, 35C/E Platforma / podwozie 82KM, 60kW, elektryczny (2015.10 - obecnie) AKS DASIS
Silnik BORG & BECK Iveco DAILY VI Platforma / podwozie 35S/E, 35C/E Platforma / podwozie 82KM, 60kW, elektryczny (2015.10 - obecnie) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Iveco DAILY VI Platforma / podwozie 35S/E, 35C/E Platforma / podwozie 82KM, 60kW, elektryczny (2015.10 - obecnie) CHAMPION
Silnik COOPERSFIAAM Iveco DAILY VI Platforma / podwozie 35S/E, 35C/E Platforma / podwozie 82KM, 60kW, elektryczny (2015.10 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DENCKERMANN Iveco DAILY VI Platforma / podwozie 35S/E, 35C/E Platforma / podwozie 82KM, 60kW, elektryczny (2015.10 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik FAST Iveco DAILY VI Platforma / podwozie 35S/E, 35C/E Platforma / podwozie 82KM, 60kW, elektryczny (2015.10 - obecnie) FAST
Silnik FEBI BILSTEIN Iveco DAILY VI Platforma / podwozie 35S/E, 35C/E Platforma / podwozie 82KM, 60kW, elektryczny (2015.10 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FRAM Iveco DAILY VI Platforma / podwozie 35S/E, 35C/E Platforma / podwozie 82KM, 60kW, elektryczny (2015.10 - obecnie) FRAM
Silnik HART Iveco DAILY VI Platforma / podwozie 35S/E, 35C/E Platforma / podwozie 82KM, 60kW, elektryczny (2015.10 - obecnie) HART
Silnik MAGNETI MARELLI Iveco DAILY VI Platforma / podwozie 35S/E, 35C/E Platforma / podwozie 82KM, 60kW, elektryczny (2015.10 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Iveco DAILY VI Platforma / podwozie 35S/E, 35C/E Platforma / podwozie 82KM, 60kW, elektryczny (2015.10 - obecnie) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Iveco DAILY VI Platforma / podwozie 35S/E, 35C/E Platforma / podwozie 82KM, 60kW, elektryczny (2015.10 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik MISFAT Iveco DAILY VI Platforma / podwozie 35S/E, 35C/E Platforma / podwozie 82KM, 60kW, elektryczny (2015.10 - obecnie) MISFAT
Silnik PURFLUX Iveco DAILY VI Platforma / podwozie 35S/E, 35C/E Platforma / podwozie 82KM, 60kW, elektryczny (2015.10 - obecnie) PURFLUX
Silnik SWAG Iveco DAILY VI Platforma / podwozie 35S/E, 35C/E Platforma / podwozie 82KM, 60kW, elektryczny (2015.10 - obecnie) SWAG
Silnik UFI Iveco DAILY VI Platforma / podwozie 35S/E, 35C/E Platforma / podwozie 82KM, 60kW, elektryczny (2015.10 - obecnie) UFI
Producent:COOPERSFIAAM

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
COOPERSFIAAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
NEAF
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
COOPERSFIAAM
Kod:
NEAF
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  1
Szerokość [mm]:  1
Wysokość [mm]:  1
Do 100 dni na zwrot
COOPERSFIAAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
NEOF
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
COOPERSFIAAM
Kod:
NEOF
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica zewnętrzna [mm]:  1
Średnica wewnętrzna [mm]:  1
Wysokość [mm]:  1
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze