Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAHLE ORIGINAL do Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04)

Silnik ELRING Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) ELRING
Silnik REINZ Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) REINZ
Silnik AJUSA Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) AJUSA
Silnik NTY Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) NTY
Silnik FA1 Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) FA1
Silnik VAICO Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) VAICO
Silnik BOSCH Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) BOSCH
Silnik KNECHT Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) KNECHT
Silnik CHAMPION Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) CHAMPION
Silnik BLUE PRINT Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) BLUE PRINT
Silnik CALORSTAT BY VERNET Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CONTITECH Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) CONTITECH
Silnik FACET Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) FACET
Silnik FEBI BILSTEIN Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) FEBI BILSTEIN
Silnik HENGST FILTER Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) HENGST FILTER
Silnik MAHLE ORIGINAL Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) MAHLE ORIGINAL
Silnik PAYEN Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) PAYEN
Silnik PURFLUX Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) PURFLUX
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BREMI Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) BREMI
Silnik COMLINE Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) DAYCO
Silnik DELPHI Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) DELPHI
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ELWIS ROYAL Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) ELWIS ROYAL
Silnik EPS Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) EPS
Silnik ERA Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) ERA
Silnik EUROL Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) EUROL
Silnik EUROREPAR Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) FAST
Silnik FRAM Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) FRAM
Silnik GATES Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) GATES
Silnik GLASER Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) GOETZE
Silnik HART Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) HART
Silnik HELLA Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) HELLA
Silnik HITACHI Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) HITACHI
Silnik HOFFER Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) HOFFER
Silnik IPSA Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) IPSA
Silnik JP GROUP Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) JP GROUP
Silnik KAMOKA Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) KAMOKA
Silnik KAWE Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) KAWE
Silnik KING Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) KING
Silnik KOLBENSCHMIDT Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) KW
Silnik LUCAS Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) LUCAS
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEAT & DORIA Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) MEAT & DORIA
Silnik METZGER Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) METZGER
Silnik MOBILETRON Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) MOBILETRON
Silnik MULLER FILTER Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) MULLER FILTER
Silnik NE Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) NE
Silnik NISSENS Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) NISSENS
Silnik NRF Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) NRF
Silnik PIERBURG Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) PIERBURG
Silnik PURRO Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) QUINTON HAZELL
Silnik SCT - MANNOL Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) SIDAT
Silnik SOFIMA Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) SOFIMA
Silnik SWAG Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) SWAG
Silnik TRISCAN Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) TRISCAN
Silnik UFI Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) UFI
Silnik VALVOLINE Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) VALVOLINE
Silnik VEMA Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) VEMA
Silnik VEMO Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) WALKER PRODUCTS
Producent:MAHLE ORIGINAL

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAHLE ORIGINAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LX 1649
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
LX 1649
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  298
Długość całkowita [mm]:  298,0
Szerokość [mm]:  172
Długożć opakowania [cm]:  17,5
Ciężar netto [g]:  268
Wysokość opakowania [cm]:  31,00
Szerokość opakowania [cm]:  6,00
Do 100 dni na zwrot
82,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OX 774D
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
OX 774D
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica [mm]:  74,5
Wysokość [mm]:  148
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  28
Średnica wewnętrzna 3 [mm]:  30,9
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  83,0
Średnica wewnętrzna [mm]:  30,9
Ciężar netto [g]:  93,0
Wysokość opakowania [cm]:  16,00
Długożć opakowania [cm]:  7,5
Szerokość opakowania [cm]:  7,50
Do 100 dni na zwrot
101,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze