Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FRAM do Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie)

Silnik REINZ Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) REINZ
Silnik AJUSA Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) AJUSA
Silnik ELRING Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) ELRING
Silnik MAHLE ORIGINAL Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik K&N FILTERS Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KNECHT Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) KNECHT
Silnik AUTOMEGA Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik BLUE PRINT Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik PAYEN Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) PAYEN
Silnik BREMI Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) BREMI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik COMLINE Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRIVE + Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) DRIVE +
Silnik EPS Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) EPS
Silnik EUROREPAR Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) FACET
Silnik FEBI BILSTEIN Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FRAM Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) FRECCIA
Silnik GLASER Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) GLASER
Silnik GLYCO Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) GLYCO
Silnik HENGST FILTER Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik IPSA Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) IPSA
Silnik KAWE Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) KAWE
Silnik KW Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) KW
Silnik MULLER FILTER Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NPS Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) NPS
Silnik PIERBURG Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) PURFLUX
Silnik RAVENOL Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) RAVENOL
Silnik SCT - MANNOL Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik TRISCAN Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) TRISCAN
Producent:FRAM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FRAM
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
PH10125
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAM
Kod:
PH10125
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica zewnętrzna [mm]:  74
Wymiar gwintu:  M22x1,5
Wysokość [mm]:  86
Do 100 dni na zwrot
25,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze