Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FAE do Land Rover 88/109 (LR) 3.5 4x4 samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, benzyna (1980.01 - 1983.12)

Silnik PZL SĘDZISZÓW Land Rover 88/109 (LR) 3.5 4x4 samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, benzyna (1980.01 - 1983.12) PZL SĘDZISZÓW
Silnik BOSCH Land Rover 88/109 (LR) 3.5 4x4 samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, benzyna (1980.01 - 1983.12) BOSCH
Silnik FILTRON Land Rover 88/109 (LR) 3.5 4x4 samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, benzyna (1980.01 - 1983.12) FILTRON
Silnik GATES Land Rover 88/109 (LR) 3.5 4x4 samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, benzyna (1980.01 - 1983.12) GATES
Silnik MANN-FILTER Land Rover 88/109 (LR) 3.5 4x4 samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, benzyna (1980.01 - 1983.12) MANN-FILTER
Silnik AJUSA Land Rover 88/109 (LR) 3.5 4x4 samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, benzyna (1980.01 - 1983.12) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Land Rover 88/109 (LR) 3.5 4x4 samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, benzyna (1980.01 - 1983.12) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Land Rover 88/109 (LR) 3.5 4x4 samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, benzyna (1980.01 - 1983.12) ALCO FILTER
Silnik ASHIKA Land Rover 88/109 (LR) 3.5 4x4 samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, benzyna (1980.01 - 1983.12) ASHIKA
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Land Rover 88/109 (LR) 3.5 4x4 samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, benzyna (1980.01 - 1983.12) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BORG & BECK Land Rover 88/109 (LR) 3.5 4x4 samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, benzyna (1980.01 - 1983.12) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Land Rover 88/109 (LR) 3.5 4x4 samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, benzyna (1980.01 - 1983.12) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTER Land Rover 88/109 (LR) 3.5 4x4 samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, benzyna (1980.01 - 1983.12) CLEAN FILTER
Silnik COMLINE Land Rover 88/109 (LR) 3.5 4x4 samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, benzyna (1980.01 - 1983.12) COMLINE
Silnik DENCKERMANN Land Rover 88/109 (LR) 3.5 4x4 samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, benzyna (1980.01 - 1983.12) DENCKERMANN
Silnik DT Land Rover 88/109 (LR) 3.5 4x4 samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, benzyna (1980.01 - 1983.12) DT
Silnik FAE Land Rover 88/109 (LR) 3.5 4x4 samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, benzyna (1980.01 - 1983.12) FAE
Silnik FLENNOR Land Rover 88/109 (LR) 3.5 4x4 samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, benzyna (1980.01 - 1983.12) FLENNOR
Silnik GLYCO Land Rover 88/109 (LR) 3.5 4x4 samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, benzyna (1980.01 - 1983.12) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Land Rover 88/109 (LR) 3.5 4x4 samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, benzyna (1980.01 - 1983.12) GOETZE ENGINE
Silnik HC-CARGO Land Rover 88/109 (LR) 3.5 4x4 samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, benzyna (1980.01 - 1983.12) HC-CARGO
Silnik HENGST FILTER Land Rover 88/109 (LR) 3.5 4x4 samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, benzyna (1980.01 - 1983.12) HENGST FILTER
Silnik JAPANPARTS Land Rover 88/109 (LR) 3.5 4x4 samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, benzyna (1980.01 - 1983.12) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Land Rover 88/109 (LR) 3.5 4x4 samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, benzyna (1980.01 - 1983.12) JAPKO
Silnik KNECHT Land Rover 88/109 (LR) 3.5 4x4 samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, benzyna (1980.01 - 1983.12) KNECHT
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Land Rover 88/109 (LR) 3.5 4x4 samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, benzyna (1980.01 - 1983.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik LUCAS Land Rover 88/109 (LR) 3.5 4x4 samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, benzyna (1980.01 - 1983.12) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Land Rover 88/109 (LR) 3.5 4x4 samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, benzyna (1980.01 - 1983.12) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE ORIGINAL Land Rover 88/109 (LR) 3.5 4x4 samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, benzyna (1980.01 - 1983.12) MAHLE ORIGINAL
Silnik METALCAUCHO Land Rover 88/109 (LR) 3.5 4x4 samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, benzyna (1980.01 - 1983.12) METALCAUCHO
Silnik MISFAT Land Rover 88/109 (LR) 3.5 4x4 samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, benzyna (1980.01 - 1983.12) MISFAT
Silnik NPS Land Rover 88/109 (LR) 3.5 4x4 samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, benzyna (1980.01 - 1983.12) NPS
Silnik OEM Land Rover 88/109 (LR) 3.5 4x4 samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, benzyna (1980.01 - 1983.12) OEM
Silnik QUINTON HAZELL Land Rover 88/109 (LR) 3.5 4x4 samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, benzyna (1980.01 - 1983.12) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Land Rover 88/109 (LR) 3.5 4x4 samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, benzyna (1980.01 - 1983.12) RUVILLE
Silnik SCT - MANNOL Land Rover 88/109 (LR) 3.5 4x4 samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, benzyna (1980.01 - 1983.12) SCT - MANNOL
Silnik SOFIMA Land Rover 88/109 (LR) 3.5 4x4 samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, benzyna (1980.01 - 1983.12) SOFIMA
Silnik TRISCAN Land Rover 88/109 (LR) 3.5 4x4 samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, benzyna (1980.01 - 1983.12) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Land Rover 88/109 (LR) 3.5 4x4 samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, benzyna (1980.01 - 1983.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Land Rover 88/109 (LR) 3.5 4x4 samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, benzyna (1980.01 - 1983.12) UFI
Silnik VEMO Land Rover 88/109 (LR) 3.5 4x4 samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, benzyna (1980.01 - 1983.12) VEMO
Silnik VEYANCE Land Rover 88/109 (LR) 3.5 4x4 samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, benzyna (1980.01 - 1983.12) VEYANCE
Silnik WIX FILTERS Land Rover 88/109 (LR) 3.5 4x4 samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, benzyna (1980.01 - 1983.12) WIX FILTERS
Producent:FAE

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FAE
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
11320
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAE
Kod:
11320
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  1/4x18 NPTF
Cisnienie [bar]:  0,40
Do 100 dni na zwrot
28,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

FAE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
14530
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAE
Kod:
14530
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M14x1,5
Do 100 dni na zwrot
154,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FAE
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
31250
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAE
Kod:
31250
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  5/8 x 18 UNF
Do 100 dni na zwrot
24,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze