Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik HART do Lotus ELISE 1.8 kabriolet 137KM, 101kW, benzyna (1998.11 - 2001.01)

Silnik ELRING Lotus ELISE 1.8 kabriolet 137KM, 101kW, benzyna (1998.11 - 2001.01) ELRING
Silnik AJUSA Lotus ELISE 1.8 kabriolet 137KM, 101kW, benzyna (1998.11 - 2001.01) AJUSA
Silnik ACKOJA Lotus ELISE 1.8 kabriolet 137KM, 101kW, benzyna (1998.11 - 2001.01) ACKOJA
Silnik AE Lotus ELISE 1.8 kabriolet 137KM, 101kW, benzyna (1998.11 - 2001.01) AE
Silnik AKRON-MALÒ Lotus ELISE 1.8 kabriolet 137KM, 101kW, benzyna (1998.11 - 2001.01) AKRON-MALÒ
Silnik BGA Lotus ELISE 1.8 kabriolet 137KM, 101kW, benzyna (1998.11 - 2001.01) BGA
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Lotus ELISE 1.8 kabriolet 137KM, 101kW, benzyna (1998.11 - 2001.01) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ELWIS ROYAL Lotus ELISE 1.8 kabriolet 137KM, 101kW, benzyna (1998.11 - 2001.01) ELWIS ROYAL
Silnik ET ENGINETEAM Lotus ELISE 1.8 kabriolet 137KM, 101kW, benzyna (1998.11 - 2001.01) ET ENGINETEAM
Silnik EUROCAMS Lotus ELISE 1.8 kabriolet 137KM, 101kW, benzyna (1998.11 - 2001.01) EUROCAMS
Silnik FA1 Lotus ELISE 1.8 kabriolet 137KM, 101kW, benzyna (1998.11 - 2001.01) FA1
Silnik FAI AUTOPARTS Lotus ELISE 1.8 kabriolet 137KM, 101kW, benzyna (1998.11 - 2001.01) FAI AUTOPARTS
Silnik FILTRON Lotus ELISE 1.8 kabriolet 137KM, 101kW, benzyna (1998.11 - 2001.01) FILTRON
Silnik GLYCO Lotus ELISE 1.8 kabriolet 137KM, 101kW, benzyna (1998.11 - 2001.01) GLYCO
Silnik GOETZE Lotus ELISE 1.8 kabriolet 137KM, 101kW, benzyna (1998.11 - 2001.01) GOETZE
Silnik HART Lotus ELISE 1.8 kabriolet 137KM, 101kW, benzyna (1998.11 - 2001.01) HART
Silnik HC-CARGO Lotus ELISE 1.8 kabriolet 137KM, 101kW, benzyna (1998.11 - 2001.01) HC-CARGO
Silnik HEPU Lotus ELISE 1.8 kabriolet 137KM, 101kW, benzyna (1998.11 - 2001.01) HEPU
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Lotus ELISE 1.8 kabriolet 137KM, 101kW, benzyna (1998.11 - 2001.01) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik IJS GROUP Lotus ELISE 1.8 kabriolet 137KM, 101kW, benzyna (1998.11 - 2001.01) IJS GROUP
Silnik INA Lotus ELISE 1.8 kabriolet 137KM, 101kW, benzyna (1998.11 - 2001.01) INA
Silnik IPD Lotus ELISE 1.8 kabriolet 137KM, 101kW, benzyna (1998.11 - 2001.01) IPD
Silnik KWP Lotus ELISE 1.8 kabriolet 137KM, 101kW, benzyna (1998.11 - 2001.01) KWP
Silnik LUCAS Lotus ELISE 1.8 kabriolet 137KM, 101kW, benzyna (1998.11 - 2001.01) LUCAS
Silnik MAHLE Lotus ELISE 1.8 kabriolet 137KM, 101kW, benzyna (1998.11 - 2001.01) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Lotus ELISE 1.8 kabriolet 137KM, 101kW, benzyna (1998.11 - 2001.01) MANN-FILTER
Silnik NPS Lotus ELISE 1.8 kabriolet 137KM, 101kW, benzyna (1998.11 - 2001.01) NPS
Silnik PAYEN Lotus ELISE 1.8 kabriolet 137KM, 101kW, benzyna (1998.11 - 2001.01) PAYEN
Silnik RUVILLE Lotus ELISE 1.8 kabriolet 137KM, 101kW, benzyna (1998.11 - 2001.01) RUVILLE
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Lotus ELISE 1.8 kabriolet 137KM, 101kW, benzyna (1998.11 - 2001.01) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik TRISCAN Lotus ELISE 1.8 kabriolet 137KM, 101kW, benzyna (1998.11 - 2001.01) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Lotus ELISE 1.8 kabriolet 137KM, 101kW, benzyna (1998.11 - 2001.01) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik VAICO Lotus ELISE 1.8 kabriolet 137KM, 101kW, benzyna (1998.11 - 2001.01) VAICO
Silnik WIX FILTERS Lotus ELISE 1.8 kabriolet 137KM, 101kW, benzyna (1998.11 - 2001.01) WIX FILTERS
Producent:HART

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
353 445
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
353 445
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  28,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  59
Do 100 dni na zwrot
103,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze