Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik KNECHT do Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) ELRING
Silnik FILTRON Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) FILTRON
Silnik AJUSA Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) AJUSA
Silnik FA1 Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) FA1
Silnik CORTECO Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) CORTECO
Silnik KNECHT Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) KNECHT
Silnik INA Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) INA
Silnik MAHLE Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) MAHLE
Silnik OEM Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) OEM
Silnik VAICO Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) VAICO
Silnik BLUE PRINT Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) BLUE PRINT
Silnik ACKOJA Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) ACKOJA
Silnik EUROREPAR Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) FAI AUTOPARTS
Silnik METALCAUCHO Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) METALCAUCHO
Silnik PAYEN Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) PAYEN
Silnik PZL FILTERS Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) PZL FILTERS
Silnik AE Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) AE
Silnik AKRON-MALÒ Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) AKRON-MALÒ
Silnik AMC FILTER Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) AMC FILTER
Silnik BGA Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) BGA
Silnik BORG & BECK Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) BORG & BECK
Silnik CAFFARO Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) CAFFARO
Silnik DR!VE+ Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ELWIS ROYAL Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) ELWIS ROYAL
Silnik EUROL Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) EUROL
Silnik FEBI BILSTEIN Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) FEBI BILSTEIN
Silnik GK Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) GK
Silnik GLYCO Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) GOETZE
Silnik HC-CARGO Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) HC-CARGO
Silnik HEPU Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) HEPU
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) HOFFER
Silnik IJS GROUP Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) IJS GROUP
Silnik INTERVALVES Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) INTERVALVES
Silnik IPD Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) IPD
Silnik IPSA Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) IPSA
Silnik JPN Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) JPN
Silnik KAVO PARTS Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) KAVO PARTS
Silnik KING Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) KING
Silnik LUCAS Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) MAGNETI MARELLI
Silnik MANN-FILTER Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) MANN-FILTER
Silnik MAXGEAR Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) MEAT & DORIA
Silnik MULLER FILTER Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) MULLER FILTER
Silnik NIPPARTS Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) NIPPARTS
Silnik NPS Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) NPS
Silnik NTY Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) NTY
Silnik OPTIMAL Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) OPTIMAL
Silnik PURRO Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) RUVILLE
Silnik SWAG Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) SWAG
Silnik TRICLO Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) TRICLO
Silnik TRISCAN Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik WIX FILTERS Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) WIX FILTERS
Producent:KNECHT

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KNECHT
4.9 (38 ocen)
Kod produktu:
OC 217
dostępny
4.9 (38 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
OC 217
Jednostka:
szt
Wysokość opakowania [cm]:  8,80
Szerokość opakowania [cm]:  7,00
Długożć opakowania [cm]:  7,0
Ciężar netto [g]:  231,0
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica [mm]:  65,3
Wysokość [mm]:  87
Gwintowana złączka:  3/4"-16UNF-2B
Średnica 2 [mm]:  62,9
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  56,0
Moment dokrecenia [Nm]:  16
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  OCS 4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 72,00 zł
30,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze