Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAHLE do Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) ELRING
Silnik FILTRON Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) FILTRON
Silnik AJUSA Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) AJUSA
Silnik FA1 Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) FA1
Silnik CORTECO Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) CORTECO
Silnik KNECHT Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) KNECHT
Silnik INA Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) INA
Silnik MAHLE Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) MAHLE
Silnik OEM Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) OEM
Silnik VAICO Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) VAICO
Silnik BLUE PRINT Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) BLUE PRINT
Silnik ACKOJA Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) ACKOJA
Silnik EUROREPAR Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) FAI AUTOPARTS
Silnik METALCAUCHO Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) METALCAUCHO
Silnik PAYEN Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) PAYEN
Silnik PZL FILTERS Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) PZL FILTERS
Silnik AE Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) AE
Silnik AKRON-MALÒ Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) AKRON-MALÒ
Silnik AMC FILTER Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) AMC FILTER
Silnik BGA Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) BGA
Silnik BORG & BECK Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) BORG & BECK
Silnik CAFFARO Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) CAFFARO
Silnik DR!VE+ Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ELWIS ROYAL Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) ELWIS ROYAL
Silnik EUROL Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) EUROL
Silnik FEBI BILSTEIN Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) FEBI BILSTEIN
Silnik GK Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) GK
Silnik GLYCO Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) GOETZE
Silnik HC-CARGO Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) HC-CARGO
Silnik HEPU Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) HEPU
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) HOFFER
Silnik IJS GROUP Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) IJS GROUP
Silnik INTERVALVES Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) INTERVALVES
Silnik IPD Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) IPD
Silnik IPSA Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) IPSA
Silnik JPN Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) JPN
Silnik KAVO PARTS Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) KAVO PARTS
Silnik KING Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) KING
Silnik LUCAS Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) MAGNETI MARELLI
Silnik MANN-FILTER Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) MANN-FILTER
Silnik MAXGEAR Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) MEAT & DORIA
Silnik MULLER FILTER Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) MULLER FILTER
Silnik NIPPARTS Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) NIPPARTS
Silnik NPS Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) NPS
Silnik NTY Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) NTY
Silnik OPTIMAL Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) OPTIMAL
Silnik PURRO Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) RUVILLE
Silnik SWAG Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) SWAG
Silnik TRICLO Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) TRICLO
Silnik TRISCAN Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik WIX FILTERS Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 Cup 260 coupe 260KM, 191kW, benzyna (2006.04 - 2012.06) WIX FILTERS
Producent:MAHLE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OC 217
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
OC 217
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  87
Średnica [mm]:  65,3
Gwintowana złączka:  3/4"-16UNF-2B
Średnica 2 [mm]:  62,9
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  56,0
Moment dokrecenia [Nm]:  16
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  OCS 4
Ciężar netto [g]:  231,0
Długożć opakowania [cm]:  7,0
Szerokość opakowania [cm]:  7,00
Wysokość opakowania [cm]:  8,80
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 86,00 zł
36,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
607 VE 31066 000
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
607 VE 31066 000
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Strona doprowadzająca
Średnica zaworu [mm]:  31,0
Średnica trzonka zaworu [mm]:  5,5
Długość [mm]:  89
Materiał grzybka zaworu:  Stal chromowo-krzemowa
Powierzchnia:  Azotowany
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 101,00 zł
42,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze