Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik ASHIKA do Mazda 3 sedan (BP_) 1.5 SKYACTIV-G (BP5S, BP6S) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2018.11 - obecnie)

Silnik ELRING Mazda 3 sedan (BP_) 1.5 SKYACTIV-G (BP5S, BP6S) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2018.11 - obecnie) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Mazda 3 sedan (BP_) 1.5 SKYACTIV-G (BP5S, BP6S) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2018.11 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik BOSCH Mazda 3 sedan (BP_) 1.5 SKYACTIV-G (BP5S, BP6S) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2018.11 - obecnie) BOSCH
Silnik AJUSA Mazda 3 sedan (BP_) 1.5 SKYACTIV-G (BP5S, BP6S) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2018.11 - obecnie) AJUSA
Silnik FA1 Mazda 3 sedan (BP_) 1.5 SKYACTIV-G (BP5S, BP6S) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2018.11 - obecnie) FA1
Silnik JAPANPARTS Mazda 3 sedan (BP_) 1.5 SKYACTIV-G (BP5S, BP6S) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2018.11 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik ASHIKA Mazda 3 sedan (BP_) 1.5 SKYACTIV-G (BP5S, BP6S) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2018.11 - obecnie) ASHIKA
Silnik KNECHT Mazda 3 sedan (BP_) 1.5 SKYACTIV-G (BP5S, BP6S) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2018.11 - obecnie) KNECHT
Silnik TOPRAN Mazda 3 sedan (BP_) 1.5 SKYACTIV-G (BP5S, BP6S) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2018.11 - obecnie) TOPRAN
Silnik BLUE PRINT Mazda 3 sedan (BP_) 1.5 SKYACTIV-G (BP5S, BP6S) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2018.11 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik HENGST FILTER Mazda 3 sedan (BP_) 1.5 SKYACTIV-G (BP5S, BP6S) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2018.11 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik PURFLUX Mazda 3 sedan (BP_) 1.5 SKYACTIV-G (BP5S, BP6S) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2018.11 - obecnie) PURFLUX
Silnik EPS Mazda 3 sedan (BP_) 1.5 SKYACTIV-G (BP5S, BP6S) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2018.11 - obecnie) EPS
Silnik JAPKO Mazda 3 sedan (BP_) 1.5 SKYACTIV-G (BP5S, BP6S) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2018.11 - obecnie) JAPKO
Silnik MAHLE Mazda 3 sedan (BP_) 1.5 SKYACTIV-G (BP5S, BP6S) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2018.11 - obecnie) MAHLE
Silnik SCT - MANNOL Mazda 3 sedan (BP_) 1.5 SKYACTIV-G (BP5S, BP6S) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2018.11 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik VAICO Mazda 3 sedan (BP_) 1.5 SKYACTIV-G (BP5S, BP6S) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2018.11 - obecnie) VAICO
Silnik INA Mazda 3 sedan (BP_) 1.5 SKYACTIV-G (BP5S, BP6S) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2018.11 - obecnie) INA
Silnik PAYEN Mazda 3 sedan (BP_) 1.5 SKYACTIV-G (BP5S, BP6S) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2018.11 - obecnie) PAYEN
Silnik ALCO FILTER Mazda 3 sedan (BP_) 1.5 SKYACTIV-G (BP5S, BP6S) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2018.11 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Mazda 3 sedan (BP_) 1.5 SKYACTIV-G (BP5S, BP6S) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2018.11 - obecnie) AMC FILTER
Silnik BORG & BECK Mazda 3 sedan (BP_) 1.5 SKYACTIV-G (BP5S, BP6S) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2018.11 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BREMI Mazda 3 sedan (BP_) 1.5 SKYACTIV-G (BP5S, BP6S) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2018.11 - obecnie) BREMI
Silnik CAFFARO Mazda 3 sedan (BP_) 1.5 SKYACTIV-G (BP5S, BP6S) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2018.11 - obecnie) CAFFARO
Silnik CALORSTAT BY VERNET Mazda 3 sedan (BP_) 1.5 SKYACTIV-G (BP5S, BP6S) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2018.11 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik COMLINE Mazda 3 sedan (BP_) 1.5 SKYACTIV-G (BP5S, BP6S) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2018.11 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Mazda 3 sedan (BP_) 1.5 SKYACTIV-G (BP5S, BP6S) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2018.11 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik COOPERSFIAAM Mazda 3 sedan (BP_) 1.5 SKYACTIV-G (BP5S, BP6S) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2018.11 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Mazda 3 sedan (BP_) 1.5 SKYACTIV-G (BP5S, BP6S) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2018.11 - obecnie) DAYCO
Silnik DELPHI Mazda 3 sedan (BP_) 1.5 SKYACTIV-G (BP5S, BP6S) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2018.11 - obecnie) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Mazda 3 sedan (BP_) 1.5 SKYACTIV-G (BP5S, BP6S) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2018.11 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DOKUJI Mazda 3 sedan (BP_) 1.5 SKYACTIV-G (BP5S, BP6S) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2018.11 - obecnie) DOKUJI
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Mazda 3 sedan (BP_) 1.5 SKYACTIV-G (BP5S, BP6S) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2018.11 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EUROL Mazda 3 sedan (BP_) 1.5 SKYACTIV-G (BP5S, BP6S) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2018.11 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Mazda 3 sedan (BP_) 1.5 SKYACTIV-G (BP5S, BP6S) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2018.11 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Mazda 3 sedan (BP_) 1.5 SKYACTIV-G (BP5S, BP6S) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2018.11 - obecnie) FACET
Silnik FEBI BILSTEIN Mazda 3 sedan (BP_) 1.5 SKYACTIV-G (BP5S, BP6S) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2018.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FRAM Mazda 3 sedan (BP_) 1.5 SKYACTIV-G (BP5S, BP6S) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2018.11 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Mazda 3 sedan (BP_) 1.5 SKYACTIV-G (BP5S, BP6S) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2018.11 - obecnie) GATES
Silnik GK Mazda 3 sedan (BP_) 1.5 SKYACTIV-G (BP5S, BP6S) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2018.11 - obecnie) GK
Silnik GLASER Mazda 3 sedan (BP_) 1.5 SKYACTIV-G (BP5S, BP6S) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2018.11 - obecnie) GLASER
Silnik HEPU Mazda 3 sedan (BP_) 1.5 SKYACTIV-G (BP5S, BP6S) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2018.11 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Mazda 3 sedan (BP_) 1.5 SKYACTIV-G (BP5S, BP6S) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2018.11 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HITACHI Mazda 3 sedan (BP_) 1.5 SKYACTIV-G (BP5S, BP6S) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2018.11 - obecnie) HITACHI
Silnik IPD Mazda 3 sedan (BP_) 1.5 SKYACTIV-G (BP5S, BP6S) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2018.11 - obecnie) IPD
Silnik JP GROUP Mazda 3 sedan (BP_) 1.5 SKYACTIV-G (BP5S, BP6S) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2018.11 - obecnie) JP GROUP
Silnik KAVO PARTS Mazda 3 sedan (BP_) 1.5 SKYACTIV-G (BP5S, BP6S) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2018.11 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KAWE Mazda 3 sedan (BP_) 1.5 SKYACTIV-G (BP5S, BP6S) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2018.11 - obecnie) KAWE
Silnik KW Mazda 3 sedan (BP_) 1.5 SKYACTIV-G (BP5S, BP6S) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2018.11 - obecnie) KW
Silnik LUCAS Mazda 3 sedan (BP_) 1.5 SKYACTIV-G (BP5S, BP6S) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2018.11 - obecnie) LUCAS
Silnik MAXGEAR Mazda 3 sedan (BP_) 1.5 SKYACTIV-G (BP5S, BP6S) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2018.11 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MEYLE Mazda 3 sedan (BP_) 1.5 SKYACTIV-G (BP5S, BP6S) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2018.11 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Mazda 3 sedan (BP_) 1.5 SKYACTIV-G (BP5S, BP6S) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2018.11 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTORAD Mazda 3 sedan (BP_) 1.5 SKYACTIV-G (BP5S, BP6S) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2018.11 - obecnie) MOTORAD
Silnik MULLER FILTER Mazda 3 sedan (BP_) 1.5 SKYACTIV-G (BP5S, BP6S) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2018.11 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NISSENS Mazda 3 sedan (BP_) 1.5 SKYACTIV-G (BP5S, BP6S) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2018.11 - obecnie) NISSENS
Silnik NRF Mazda 3 sedan (BP_) 1.5 SKYACTIV-G (BP5S, BP6S) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2018.11 - obecnie) NRF
Silnik NTY Mazda 3 sedan (BP_) 1.5 SKYACTIV-G (BP5S, BP6S) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2018.11 - obecnie) NTY
Silnik OPTIBELT Mazda 3 sedan (BP_) 1.5 SKYACTIV-G (BP5S, BP6S) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2018.11 - obecnie) OPTIBELT
Silnik PURRO Mazda 3 sedan (BP_) 1.5 SKYACTIV-G (BP5S, BP6S) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2018.11 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Mazda 3 sedan (BP_) 1.5 SKYACTIV-G (BP5S, BP6S) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2018.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Mazda 3 sedan (BP_) 1.5 SKYACTIV-G (BP5S, BP6S) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2018.11 - obecnie) RUVILLE
Silnik SKF Mazda 3 sedan (BP_) 1.5 SKYACTIV-G (BP5S, BP6S) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2018.11 - obecnie) SKF
Silnik SWAG Mazda 3 sedan (BP_) 1.5 SKYACTIV-G (BP5S, BP6S) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2018.11 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Mazda 3 sedan (BP_) 1.5 SKYACTIV-G (BP5S, BP6S) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2018.11 - obecnie) TRISCAN
Silnik VEMO Mazda 3 sedan (BP_) 1.5 SKYACTIV-G (BP5S, BP6S) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2018.11 - obecnie) VEMO
Silnik VIC Mazda 3 sedan (BP_) 1.5 SKYACTIV-G (BP5S, BP6S) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2018.11 - obecnie) VIC
Producent:ASHIKA

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ASHIKA
4.6 (14 ocen)
Kod produktu:
10-03-313
dostępny
4.6 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ASHIKA
Kod:
10-03-313
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Długość [mm]:  67
Średnica zewnętrzna [mm]:  68
Średnica zabudowy [mm]:  63
Gwint wewnętrzny [mm]:  M20 x 1,5
Do 100 dni na zwrot
10,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ASHIKA
4.7 (17 ocen)
Kod produktu:
20-03-352
niedostępny
4.7 (17 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ASHIKA
Kod:
20-03-352
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  218
Szerokość [mm]:  166,0
Wysokość [mm]:  56
Do 100 dni na zwrot
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze