Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik BOSCH do Mazda 3 sedan (BP_) 2.0 SKYACTIV-X M Hybrid sedan 186KM, 137kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie)

Silnik MANN-FILTER Mazda 3 sedan (BP_) 2.0 SKYACTIV-X M Hybrid sedan 186KM, 137kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik BOSCH Mazda 3 sedan (BP_) 2.0 SKYACTIV-X M Hybrid sedan 186KM, 137kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) BOSCH
Silnik FILTRON Mazda 3 sedan (BP_) 2.0 SKYACTIV-X M Hybrid sedan 186KM, 137kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) FILTRON
Silnik JAPANPARTS Mazda 3 sedan (BP_) 2.0 SKYACTIV-X M Hybrid sedan 186KM, 137kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik FEBI BILSTEIN Mazda 3 sedan (BP_) 2.0 SKYACTIV-X M Hybrid sedan 186KM, 137kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik ASHIKA Mazda 3 sedan (BP_) 2.0 SKYACTIV-X M Hybrid sedan 186KM, 137kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) ASHIKA
Silnik KNECHT Mazda 3 sedan (BP_) 2.0 SKYACTIV-X M Hybrid sedan 186KM, 137kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) KNECHT
Silnik BLUE PRINT Mazda 3 sedan (BP_) 2.0 SKYACTIV-X M Hybrid sedan 186KM, 137kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik CHAMPION Mazda 3 sedan (BP_) 2.0 SKYACTIV-X M Hybrid sedan 186KM, 137kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) CHAMPION
Silnik PURFLUX Mazda 3 sedan (BP_) 2.0 SKYACTIV-X M Hybrid sedan 186KM, 137kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) PURFLUX
Silnik K&N FILTERS Mazda 3 sedan (BP_) 2.0 SKYACTIV-X M Hybrid sedan 186KM, 137kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Mazda 3 sedan (BP_) 2.0 SKYACTIV-X M Hybrid sedan 186KM, 137kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) KAMOKA
Silnik INA Mazda 3 sedan (BP_) 2.0 SKYACTIV-X M Hybrid sedan 186KM, 137kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) INA
Silnik HART Mazda 3 sedan (BP_) 2.0 SKYACTIV-X M Hybrid sedan 186KM, 137kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) HART
Silnik EPS Mazda 3 sedan (BP_) 2.0 SKYACTIV-X M Hybrid sedan 186KM, 137kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) EPS
Silnik GATES Mazda 3 sedan (BP_) 2.0 SKYACTIV-X M Hybrid sedan 186KM, 137kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) GATES
Silnik JAPKO Mazda 3 sedan (BP_) 2.0 SKYACTIV-X M Hybrid sedan 186KM, 137kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) JAPKO
Silnik MAHLE Mazda 3 sedan (BP_) 2.0 SKYACTIV-X M Hybrid sedan 186KM, 137kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) MAHLE
Silnik UFI Mazda 3 sedan (BP_) 2.0 SKYACTIV-X M Hybrid sedan 186KM, 137kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) UFI
Silnik DENCKERMANN Mazda 3 sedan (BP_) 2.0 SKYACTIV-X M Hybrid sedan 186KM, 137kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Mazda 3 sedan (BP_) 2.0 SKYACTIV-X M Hybrid sedan 186KM, 137kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik SOFIMA Mazda 3 sedan (BP_) 2.0 SKYACTIV-X M Hybrid sedan 186KM, 137kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) SOFIMA
Silnik AJUSA Mazda 3 sedan (BP_) 2.0 SKYACTIV-X M Hybrid sedan 186KM, 137kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Mazda 3 sedan (BP_) 2.0 SKYACTIV-X M Hybrid sedan 186KM, 137kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Mazda 3 sedan (BP_) 2.0 SKYACTIV-X M Hybrid sedan 186KM, 137kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Mazda 3 sedan (BP_) 2.0 SKYACTIV-X M Hybrid sedan 186KM, 137kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) AMC FILTER
Silnik BORG & BECK Mazda 3 sedan (BP_) 2.0 SKYACTIV-X M Hybrid sedan 186KM, 137kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) BORG & BECK
Silnik CALORSTAT BY VERNET Mazda 3 sedan (BP_) 2.0 SKYACTIV-X M Hybrid sedan 186KM, 137kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Mazda 3 sedan (BP_) 2.0 SKYACTIV-X M Hybrid sedan 186KM, 137kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Mazda 3 sedan (BP_) 2.0 SKYACTIV-X M Hybrid sedan 186KM, 137kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Mazda 3 sedan (BP_) 2.0 SKYACTIV-X M Hybrid sedan 186KM, 137kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik CONTINENTAL Mazda 3 sedan (BP_) 2.0 SKYACTIV-X M Hybrid sedan 186KM, 137kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Mazda 3 sedan (BP_) 2.0 SKYACTIV-X M Hybrid sedan 186KM, 137kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DOKUJI Mazda 3 sedan (BP_) 2.0 SKYACTIV-X M Hybrid sedan 186KM, 137kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) DOKUJI
Silnik EUROL Mazda 3 sedan (BP_) 2.0 SKYACTIV-X M Hybrid sedan 186KM, 137kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) EUROL
Silnik FACET Mazda 3 sedan (BP_) 2.0 SKYACTIV-X M Hybrid sedan 186KM, 137kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) FACET
Silnik FRAM Mazda 3 sedan (BP_) 2.0 SKYACTIV-X M Hybrid sedan 186KM, 137kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) FRAM
Silnik GLASER Mazda 3 sedan (BP_) 2.0 SKYACTIV-X M Hybrid sedan 186KM, 137kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) GLASER
Silnik IPD Mazda 3 sedan (BP_) 2.0 SKYACTIV-X M Hybrid sedan 186KM, 137kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) IPD
Silnik KAVO PARTS Mazda 3 sedan (BP_) 2.0 SKYACTIV-X M Hybrid sedan 186KM, 137kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KW Mazda 3 sedan (BP_) 2.0 SKYACTIV-X M Hybrid sedan 186KM, 137kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) KW
Silnik MAXGEAR Mazda 3 sedan (BP_) 2.0 SKYACTIV-X M Hybrid sedan 186KM, 137kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MEYLE Mazda 3 sedan (BP_) 2.0 SKYACTIV-X M Hybrid sedan 186KM, 137kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Mazda 3 sedan (BP_) 2.0 SKYACTIV-X M Hybrid sedan 186KM, 137kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTORAD Mazda 3 sedan (BP_) 2.0 SKYACTIV-X M Hybrid sedan 186KM, 137kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) MOTORAD
Silnik MOTUL Mazda 3 sedan (BP_) 2.0 SKYACTIV-X M Hybrid sedan 186KM, 137kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Mazda 3 sedan (BP_) 2.0 SKYACTIV-X M Hybrid sedan 186KM, 137kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NPS Mazda 3 sedan (BP_) 2.0 SKYACTIV-X M Hybrid sedan 186KM, 137kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) NPS
Silnik NRF Mazda 3 sedan (BP_) 2.0 SKYACTIV-X M Hybrid sedan 186KM, 137kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) NRF
Silnik OPTIBELT Mazda 3 sedan (BP_) 2.0 SKYACTIV-X M Hybrid sedan 186KM, 137kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Mazda 3 sedan (BP_) 2.0 SKYACTIV-X M Hybrid sedan 186KM, 137kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PURRO Mazda 3 sedan (BP_) 2.0 SKYACTIV-X M Hybrid sedan 186KM, 137kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Mazda 3 sedan (BP_) 2.0 SKYACTIV-X M Hybrid sedan 186KM, 137kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Mazda 3 sedan (BP_) 2.0 SKYACTIV-X M Hybrid sedan 186KM, 137kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Mazda 3 sedan (BP_) 2.0 SKYACTIV-X M Hybrid sedan 186KM, 137kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) RUVILLE
Silnik SALERI SIL Mazda 3 sedan (BP_) 2.0 SKYACTIV-X M Hybrid sedan 186KM, 137kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) SALERI SIL
Silnik SKF Mazda 3 sedan (BP_) 2.0 SKYACTIV-X M Hybrid sedan 186KM, 137kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) SKF
Silnik SWAG Mazda 3 sedan (BP_) 2.0 SKYACTIV-X M Hybrid sedan 186KM, 137kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) SWAG
Silnik TOPRAN Mazda 3 sedan (BP_) 2.0 SKYACTIV-X M Hybrid sedan 186KM, 137kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) TOPRAN
Silnik TRISCAN Mazda 3 sedan (BP_) 2.0 SKYACTIV-X M Hybrid sedan 186KM, 137kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) TRISCAN
Silnik VAICO Mazda 3 sedan (BP_) 2.0 SKYACTIV-X M Hybrid sedan 186KM, 137kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) VAICO
Silnik VALVOLINE Mazda 3 sedan (BP_) 2.0 SKYACTIV-X M Hybrid sedan 186KM, 137kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VIC Mazda 3 sedan (BP_) 2.0 SKYACTIV-X M Hybrid sedan 186KM, 137kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) VIC
Silnik VICTOR REINZ Mazda 3 sedan (BP_) 2.0 SKYACTIV-X M Hybrid sedan 186KM, 137kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik WIX FILTERS Mazda 3 sedan (BP_) 2.0 SKYACTIV-X M Hybrid sedan 186KM, 137kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:BOSCH

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
4.6 (61 ocen)
Kod produktu:
F 026 407 160
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.6 (61 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
F 026 407 160
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  66
Wymiar gwintu:  M 20 x 1,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  65,2
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  1,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  54
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  61
Ilość:  1
Do 100 dni na zwrot
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

BOSCH
4.7 (34 ocen)
Kod produktu:
F 026 400 691
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.7 (34 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
F 026 400 691
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  218
Szerokość [mm]:  165,5
Wysokość [mm]:  56
Do 100 dni na zwrot
59,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze