Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik KOLBENSCHMIDT do Mazda 323 II Hatchback (BD) 1.5 (BD105) liftback 80KM, 59kW, benzyna (1982.08 - 1985.04)

Silnik BOSCH Mazda 323 II Hatchback (BD) 1.5 (BD105) liftback 80KM, 59kW, benzyna (1982.08 - 1985.04) BOSCH
Silnik KNECHT Mazda 323 II Hatchback (BD) 1.5 (BD105) liftback 80KM, 59kW, benzyna (1982.08 - 1985.04) KNECHT
Silnik HENGST FILTER Mazda 323 II Hatchback (BD) 1.5 (BD105) liftback 80KM, 59kW, benzyna (1982.08 - 1985.04) HENGST FILTER
Silnik AJUSA Mazda 323 II Hatchback (BD) 1.5 (BD105) liftback 80KM, 59kW, benzyna (1982.08 - 1985.04) AJUSA
Silnik MAHLE ORIGINAL Mazda 323 II Hatchback (BD) 1.5 (BD105) liftback 80KM, 59kW, benzyna (1982.08 - 1985.04) MAHLE ORIGINAL
Silnik PURFLUX Mazda 323 II Hatchback (BD) 1.5 (BD105) liftback 80KM, 59kW, benzyna (1982.08 - 1985.04) PURFLUX
Silnik VALEO Mazda 323 II Hatchback (BD) 1.5 (BD105) liftback 80KM, 59kW, benzyna (1982.08 - 1985.04) VALEO
Silnik IPARTS Mazda 323 II Hatchback (BD) 1.5 (BD105) liftback 80KM, 59kW, benzyna (1982.08 - 1985.04) IPARTS
Silnik CORTECO Mazda 323 II Hatchback (BD) 1.5 (BD105) liftback 80KM, 59kW, benzyna (1982.08 - 1985.04) CORTECO
Silnik MEAT & DORIA Mazda 323 II Hatchback (BD) 1.5 (BD105) liftback 80KM, 59kW, benzyna (1982.08 - 1985.04) MEAT & DORIA
Silnik AMC FILTER Mazda 323 II Hatchback (BD) 1.5 (BD105) liftback 80KM, 59kW, benzyna (1982.08 - 1985.04) AMC FILTER
Silnik COMLINE Mazda 323 II Hatchback (BD) 1.5 (BD105) liftback 80KM, 59kW, benzyna (1982.08 - 1985.04) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Mazda 323 II Hatchback (BD) 1.5 (BD105) liftback 80KM, 59kW, benzyna (1982.08 - 1985.04) COOPERSFIAAM
Silnik FRAM Mazda 323 II Hatchback (BD) 1.5 (BD105) liftback 80KM, 59kW, benzyna (1982.08 - 1985.04) FRAM
Silnik GATES Mazda 323 II Hatchback (BD) 1.5 (BD105) liftback 80KM, 59kW, benzyna (1982.08 - 1985.04) GATES
Silnik GLYCO Mazda 323 II Hatchback (BD) 1.5 (BD105) liftback 80KM, 59kW, benzyna (1982.08 - 1985.04) GLYCO
Silnik HART Mazda 323 II Hatchback (BD) 1.5 (BD105) liftback 80KM, 59kW, benzyna (1982.08 - 1985.04) HART
Silnik HOFFER Mazda 323 II Hatchback (BD) 1.5 (BD105) liftback 80KM, 59kW, benzyna (1982.08 - 1985.04) HOFFER
Silnik IPSA Mazda 323 II Hatchback (BD) 1.5 (BD105) liftback 80KM, 59kW, benzyna (1982.08 - 1985.04) IPSA
Silnik JP GROUP Mazda 323 II Hatchback (BD) 1.5 (BD105) liftback 80KM, 59kW, benzyna (1982.08 - 1985.04) JP GROUP
Silnik KAVO PARTS Mazda 323 II Hatchback (BD) 1.5 (BD105) liftback 80KM, 59kW, benzyna (1982.08 - 1985.04) KAVO PARTS
Silnik KING Mazda 323 II Hatchback (BD) 1.5 (BD105) liftback 80KM, 59kW, benzyna (1982.08 - 1985.04) KING
Silnik KOLBENSCHMIDT Mazda 323 II Hatchback (BD) 1.5 (BD105) liftback 80KM, 59kW, benzyna (1982.08 - 1985.04) KOLBENSCHMIDT
Silnik MASTER-SPORT Mazda 323 II Hatchback (BD) 1.5 (BD105) liftback 80KM, 59kW, benzyna (1982.08 - 1985.04) MASTER-SPORT
Silnik METELLI Mazda 323 II Hatchback (BD) 1.5 (BD105) liftback 80KM, 59kW, benzyna (1982.08 - 1985.04) METELLI
Silnik NIPPARTS Mazda 323 II Hatchback (BD) 1.5 (BD105) liftback 80KM, 59kW, benzyna (1982.08 - 1985.04) NIPPARTS
Silnik NPS Mazda 323 II Hatchback (BD) 1.5 (BD105) liftback 80KM, 59kW, benzyna (1982.08 - 1985.04) NPS
Silnik OEM Mazda 323 II Hatchback (BD) 1.5 (BD105) liftback 80KM, 59kW, benzyna (1982.08 - 1985.04) OEM
Silnik PAYEN Mazda 323 II Hatchback (BD) 1.5 (BD105) liftback 80KM, 59kW, benzyna (1982.08 - 1985.04) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Mazda 323 II Hatchback (BD) 1.5 (BD105) liftback 80KM, 59kW, benzyna (1982.08 - 1985.04) QUINTON HAZELL
Silnik TRISCAN Mazda 323 II Hatchback (BD) 1.5 (BD105) liftback 80KM, 59kW, benzyna (1982.08 - 1985.04) TRISCAN
Producent:KOLBENSCHMIDT

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KOLBENSCHMIDT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
50013107/10
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KOLBENSCHMIDT
Kod:
50013107/10
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  82
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  55
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  65
Wymiar gwintu:  M20 x 1,5
Wysokość [mm]:  75
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  0,6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Do 100 dni na zwrot
17,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
KOLBENSCHMIDT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
50013107
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KOLBENSCHMIDT
Kod:
50013107
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  82
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  55
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  65
Wymiar gwintu:  M20 x 1,5
Wysokość [mm]:  75
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  0,6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Do 100 dni na zwrot
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
KOLBENSCHMIDT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
TW-1168A STD
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KOLBENSCHMIDT
Kod:
TW-1168A STD
Jednostka:
szt
Numer komponentu:  GL0892
Ilość:  4
Jednostka ilości:  Para
Do 100 dni na zwrot
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
KOLBENSCHMIDT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
TW-1168A 0.25
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KOLBENSCHMIDT
Kod:
TW-1168A 0.25
Jednostka:
szt
Nadwymiar [mm]:  0,25
Numer komponentu:  GL0891
Ilość:  4
Jednostka ilości:  Para
Do 100 dni na zwrot
23,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze