Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik CHAMPION do Mazda 626 I coupe 2.0 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1978.10 - 1982.12)

Silnik FILTRON Mazda 626 I coupe 2.0 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1978.10 - 1982.12) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Mazda 626 I coupe 2.0 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1978.10 - 1982.12) MANN-FILTER
Silnik KAMOKA Mazda 626 I coupe 2.0 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1978.10 - 1982.12) KAMOKA
Silnik CHAMPION Mazda 626 I coupe 2.0 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1978.10 - 1982.12) CHAMPION
Silnik KNECHT Mazda 626 I coupe 2.0 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1978.10 - 1982.12) KNECHT
Silnik BOSCH Mazda 626 I coupe 2.0 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1978.10 - 1982.12) BOSCH
Silnik MAGNETI MARELLI Mazda 626 I coupe 2.0 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1978.10 - 1982.12) MAGNETI MARELLI
Silnik DENCKERMANN Mazda 626 I coupe 2.0 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1978.10 - 1982.12) DENCKERMANN
Silnik MAHLE ORIGINAL Mazda 626 I coupe 2.0 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1978.10 - 1982.12) MAHLE ORIGINAL
Silnik MAXGEAR Mazda 626 I coupe 2.0 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1978.10 - 1982.12) MAXGEAR
Silnik AJUSA Mazda 626 I coupe 2.0 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1978.10 - 1982.12) AJUSA
Silnik CLEAN FILTER Mazda 626 I coupe 2.0 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1978.10 - 1982.12) CLEAN FILTER
Silnik UFI Mazda 626 I coupe 2.0 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1978.10 - 1982.12) UFI
Silnik HART Mazda 626 I coupe 2.0 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1978.10 - 1982.12) HART
Silnik PURRO Mazda 626 I coupe 2.0 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1978.10 - 1982.12) PURRO
Silnik KOLBENSCHMIDT Mazda 626 I coupe 2.0 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1978.10 - 1982.12) KOLBENSCHMIDT
Silnik AE Mazda 626 I coupe 2.0 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1978.10 - 1982.12) AE
Silnik AKRON-MALÒ Mazda 626 I coupe 2.0 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1978.10 - 1982.12) AKRON-MALÒ
Silnik AMC FILTER Mazda 626 I coupe 2.0 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1978.10 - 1982.12) AMC FILTER
Silnik ASHIKA Mazda 626 I coupe 2.0 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1978.10 - 1982.12) ASHIKA
Silnik BORG & BECK Mazda 626 I coupe 2.0 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1978.10 - 1982.12) BORG & BECK
Silnik COMLINE Mazda 626 I coupe 2.0 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1978.10 - 1982.12) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Mazda 626 I coupe 2.0 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1978.10 - 1982.12) CONTINENTAL
Silnik CORTECO Mazda 626 I coupe 2.0 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1978.10 - 1982.12) CORTECO
Silnik DRIVE + Mazda 626 I coupe 2.0 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1978.10 - 1982.12) DRIVE +
Silnik EUROREPAR Mazda 626 I coupe 2.0 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1978.10 - 1982.12) EUROREPAR
Silnik FLENNOR Mazda 626 I coupe 2.0 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1978.10 - 1982.12) FLENNOR
Silnik GATES Mazda 626 I coupe 2.0 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1978.10 - 1982.12) GATES
Silnik GLASER Mazda 626 I coupe 2.0 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1978.10 - 1982.12) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Mazda 626 I coupe 2.0 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1978.10 - 1982.12) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Mazda 626 I coupe 2.0 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1978.10 - 1982.12) GOETZE
Silnik INA Mazda 626 I coupe 2.0 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1978.10 - 1982.12) INA
Silnik IPARTS Mazda 626 I coupe 2.0 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1978.10 - 1982.12) IPARTS
Silnik IPSA Mazda 626 I coupe 2.0 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1978.10 - 1982.12) IPSA
Silnik JAPANPARTS Mazda 626 I coupe 2.0 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1978.10 - 1982.12) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Mazda 626 I coupe 2.0 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1978.10 - 1982.12) JAPKO
Silnik JP GROUP Mazda 626 I coupe 2.0 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1978.10 - 1982.12) JP GROUP
Silnik JPN Mazda 626 I coupe 2.0 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1978.10 - 1982.12) JPN
Silnik KAVO PARTS Mazda 626 I coupe 2.0 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1978.10 - 1982.12) KAVO PARTS
Silnik KING Mazda 626 I coupe 2.0 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1978.10 - 1982.12) KING
Silnik KS TOOLS Mazda 626 I coupe 2.0 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1978.10 - 1982.12) KS TOOLS
Silnik MAPCO Mazda 626 I coupe 2.0 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1978.10 - 1982.12) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT Mazda 626 I coupe 2.0 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1978.10 - 1982.12) MASTER-SPORT
Silnik METELLI Mazda 626 I coupe 2.0 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1978.10 - 1982.12) METELLI
Silnik NPS Mazda 626 I coupe 2.0 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1978.10 - 1982.12) NPS
Silnik OEM Mazda 626 I coupe 2.0 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1978.10 - 1982.12) OEM
Silnik OYODO Mazda 626 I coupe 2.0 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1978.10 - 1982.12) OYODO
Silnik PAYEN Mazda 626 I coupe 2.0 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1978.10 - 1982.12) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Mazda 626 I coupe 2.0 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1978.10 - 1982.12) QUINTON HAZELL
Silnik REINZ Mazda 626 I coupe 2.0 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1978.10 - 1982.12) REINZ
Silnik SOFIMA Mazda 626 I coupe 2.0 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1978.10 - 1982.12) SOFIMA
Silnik TRISCAN Mazda 626 I coupe 2.0 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1978.10 - 1982.12) TRISCAN
Silnik WIX FILTERS Mazda 626 I coupe 2.0 coupe 90KM, 66kW, benzyna (1978.10 - 1982.12) WIX FILTERS
Producent:CHAMPION

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CHAMPION
4.6 (11)
Kod produktu:
COF100128S
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

4.6 (11)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
COF100128S
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  85
Wymiar gwintu:  M20x1.5
Wysokość 1 [mm]:  59
Średnica 1 [mm]:  65
Średnica wewnętrzna [mm]:  53,4
Średnica zewnętrzna [mm]:  66,8
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  59,5
Długożć opakowania [cm]:  7
Szerokość opakowania [cm]:  7
Wysokość opakowania [cm]:  9,5
Do 100 dni na zwrot
15,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze