Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik BOSCH do Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07)

Silnik ELRING Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) ELRING
Silnik MANN-FILTER Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) MANN-FILTER
Silnik BOSCH Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) BOSCH
Silnik KNECHT Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) KNECHT
Silnik FA1 Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) FA1
Silnik HENGST FILTER Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) HENGST FILTER
Silnik DT Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) DT
Silnik AJUSA Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) AJUSA
Silnik FILTRON Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) FILTRON
Silnik HART Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) HART
Silnik MAHLE ORIGINAL Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) MAHLE ORIGINAL
Silnik CHAMPION Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) CHAMPION
Silnik MAXGEAR Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) MAXGEAR
Silnik ACKOJA Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) ACKOJA
Silnik VAICO Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) VAICO
Silnik ET ENGINETEAM Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) ET ENGINETEAM
Silnik GATES Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) GATES
Silnik PAYEN Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) PAYEN
Silnik WIX FILTERS Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) WIX FILTERS
Silnik AE Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) AE
Silnik ARCO Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) ARCO
Silnik ASHIKA Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) ASHIKA
Silnik BLUE PRINT Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) BLUE PRINT
Silnik COMLINE Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) COMLINE
Silnik CORTECO Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) CORTECO
Silnik ELWIS ROYAL Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) ELWIS ROYAL
Silnik FAI AUTOPARTS Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) FAI AUTOPARTS
Silnik FEBI BILSTEIN Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) FEBI BILSTEIN
Silnik GLYCO Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) GOETZE
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik INA Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) INA
Silnik IPARTS Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) IPARTS
Silnik IPD Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) IPD
Silnik IPSA Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) IPSA
Silnik JAPANPARTS Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) JAPKO
Silnik JPN Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) JPN
Silnik KAVO PARTS Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) KAVO PARTS
Silnik KING Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) KING
Silnik KOLBENSCHMIDT Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) KOLBENSCHMIDT
Silnik KOYO Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) KOYO
Silnik MAPCO Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) MASTER-SPORT
Silnik METELLI Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) METELLI
Silnik MISFAT Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) MISFAT
Silnik NIPPARTS Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) NIPPARTS
Silnik NPS Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) NPS
Silnik OEM Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) OEM
Silnik OPTIMA Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) OPTIMA
Silnik SNR Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) SNR
Silnik STONE-JAPAN Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) STONE-JAPAN
Silnik SWAG Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) SWAG
Silnik TRISCAN Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VEMO Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) VEMO
Producent:BOSCH

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
1 987 947 502
dostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
1 987 947 502
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  915
Szerokość [mm]:  13
Pasek:  Z otwartymi bokami
Pasek:  Zębaty
Do 100 dni na zwrot
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
4.6 (61 ocen)
Kod produktu:
0 451 103 316
dostępny
4.6 (61 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 451 103 316
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  57
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  72
Wymiar gwintu:  M 20 x 1,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  82
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  1
Ilość:  1
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  66
Do 100 dni na zwrot
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
1 987 947 745
dostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
1 987 947 745
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  1040
Szerokość [mm]:  13
Pasek:  Z otwartymi bokami
Pasek:  Zębaty
Do 100 dni na zwrot
21,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
4.2 (5 ocen)
Kod produktu:
1 987 948 842
niedostępny
4.2 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
1 987 948 842
Jednostka:
szt
Ilość zębów:  78
Długość [mm]:  743
Szerokość [mm]:  19
Podział zębów:  9,525
Do 100 dni na zwrot
41,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BOSCH
4.2 (5 ocen)
Kod produktu:
1 987 949 121
niedostępny
4.2 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
1 987 949 121
Jednostka:
szt
Ilość zębów:  148
Długość [mm]:  1184
Szerokość [mm]:  25
Podział zębów:  8
Do 100 dni na zwrot
58,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze