Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik NÜRAL do Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06)

Silnik ELRING Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) ELRING
Silnik FA1 Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) FA1
Silnik DT Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) DT
Silnik AJUSA Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) AJUSA
Silnik REINZ Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) REINZ
Silnik ABAKUS Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) ABAKUS
Silnik ASHIKA Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) ASHIKA
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BOSCH Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) BOSCH
Silnik VAICO Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) VAICO
Silnik FEBI BILSTEIN Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) FEBI BILSTEIN
Silnik GATES Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) GATES
Silnik JAPKO Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) JAPKO
Silnik MANN-FILTER Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) MANN-FILTER
Silnik PAYEN Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) PAYEN
Silnik AE Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) AE
Silnik AKS DASIS Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) AKS DASIS
Silnik AMC FILTER Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) AMC FILTER
Silnik BANDO Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) BANDO
Silnik BLUE PRINT Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) CHAMPION
Silnik COMLINE Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) CORTECO
Silnik DOKUJI Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) DOKUJI
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DYS Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) DYS
Silnik ELWIS ROYAL Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) ELWIS ROYAL
Silnik EPS Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) EPS
Silnik ERA Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) ERA
Silnik ERISTIC Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) ERISTIC
Silnik EUROL Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) EUROL
Silnik EUROREPAR Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) EUROREPAR
Silnik FACET Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) FACET
Silnik FAI AUTOPARTS Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) FAI AUTOPARTS
Silnik FEBEST Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) FEBEST
Silnik FILTRON Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) FILTRON
Silnik FRAM Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) FRAM
Silnik GLASER Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) GLASER
Silnik GLYCO Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) GOETZE
Silnik GSP Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) GSP
Silnik HART Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) HART
Silnik HENGST FILTER Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) HOFFER
Silnik IJS GROUP Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) IJS GROUP
Silnik INA Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) INA
Silnik IPARTS Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) IPARTS
Silnik IPD Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) IPD
Silnik JAPANPARTS Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) JAPANPARTS
Silnik JP GROUP Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) JP GROUP
Silnik JPN Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) JPN
Silnik KAMOKA Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) KAVO PARTS
Silnik KNECHT Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) KNECHT
Silnik KOLBENSCHMIDT Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) KW
Silnik MAHLE ORIGINAL Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) MAHLE ORIGINAL
Silnik MAXGEAR Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) METELLI
Silnik MEYLE Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) MEYLE
Silnik MOBILETRON Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) MOBILETRON
Silnik NIPPARTS Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) NIPPARTS
Silnik NPS Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) NPS
Silnik NRF Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) NRF
Silnik NTY Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) NTY
Silnik NÜRAL Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) NÜRAL
Silnik OEM Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) OEM
Silnik OPTIBELT Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) OPTIMAL
Silnik OYODO Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) OYODO
Silnik PURFLUX Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) PURFLUX
Silnik PZL SĘDZISZÓW Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) PZL SĘDZISZÓW
Silnik QUINTON HAZELL Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) QUINTON HAZELL
Silnik SCT - MANNOL Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) SCT - MANNOL
Silnik SNR Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) SNR
Silnik SOG Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) SOG
Silnik STONE-JAPAN Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) STONE-JAPAN
Silnik SWAG Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) SWAG
Silnik TRISCAN Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) UFI
Silnik VEMO Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) VEMO
Silnik VIC Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) VIC
Silnik WIX FILTERS Mazda 626 IV (GE) 2.0 D sedan 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.05 - 1997.06) WIX FILTERS
Producent:NÜRAL

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NÜRAL
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
87-283607-00
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NÜRAL
Kod:
87-283607-00
Jednostka:
KPL
Długość [mm]:  82,310
Średnica cylindra [mm]:  86,50
Sworzeń o śr. [mm]:  25
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z mocowaniem pierscieni tłokowych
Numer komponentu:  08-283607-00
Wielkość kompresji [mm]:  47,250
Długość trzpienia [mm]:  68
Głębokość wyżłobienia 1 [mm]:  0,010
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm]:  1,600
Nadwymiar [mm]:  0,50
Do 100 dni na zwrot
304,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
NÜRAL
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
87-283600-00
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NÜRAL
Kod:
87-283600-00
Jednostka:
KPL
Długość [mm]:  82,310
Średnica cylindra [mm]:  86,00
Sworzeń o śr. [mm]:  25
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z mocowaniem pierscieni tłokowych
Numer komponentu:  08-283600-00
Wielkość kompresji [mm]:  47,250
Długość trzpienia [mm]:  68
Głębokość wyżłobienia 1 [mm]:  0,010
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm]:  1,600
Luz tłokowy [mm]:  0,041
Do 100 dni na zwrot
406,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
NÜRAL
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
87-283611-00
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NÜRAL
Kod:
87-283611-00
Jednostka:
KPL
Długość [mm]:  82,310
Średnica cylindra [mm]:  87,00
Sworzeń o śr. [mm]:  25
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z mocowaniem pierscieni tłokowych
Numer komponentu:  08-283611-00
Wielkość kompresji [mm]:  47,250
Długość trzpienia [mm]:  68
Głębokość wyżłobienia 1 [mm]:  0,010
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm]:  1,600
Nadwymiar [mm]:  1,00
Do 100 dni na zwrot
406,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze