Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FA1 do Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie)

Silnik MOTUL Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) MOTUL
Silnik CASTROL Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) CASTROL
Silnik LIQUI MOLY Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik ELRING Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) ELRING
Silnik FEBI BILSTEIN Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik VICTOR REINZ Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik MANN-FILTER Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik BOSCH Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) BOSCH
Silnik FILTRON Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) FILTRON
Silnik AJUSA Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) AJUSA
Silnik FA1 Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) FA1
Silnik JAPANPARTS Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik SWAG Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) SWAG
Silnik ASHIKA Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) ASHIKA
Silnik KNECHT Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) KNECHT
Silnik BLUE PRINT Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik RAVENOL Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) RAVENOL
Silnik CHAMPION Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) CHAMPION
Silnik HENGST FILTER Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik PURFLUX Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) PURFLUX
Silnik KAMOKA Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) KAMOKA
Silnik CONTINENTAL CTAM Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik HART Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) HART
Silnik MAHLE Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) MAHLE
Silnik VALVOLINE Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) VALVOLINE
Silnik EPS Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) EPS
Silnik JAPKO Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) JAPKO
Silnik SCT - MANNOL Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik UFI Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) UFI
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik INA Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) INA
Silnik MAGNETI MARELLI Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik PAYEN Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) PAYEN
Silnik SNR Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) SOFIMA
Silnik AKRON-MALÒ Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) AMC FILTER
Silnik BORG & BECK Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BREMI Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) BREMI
Silnik CAFFARO Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) CAFFARO
Silnik CALORSTAT BY VERNET Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik COMLINE Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) DAYCO
Silnik DELPHI Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) DELPHI
Silnik DOKUJI Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) DOKUJI
Silnik DR!VE+ Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ERA Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) ERA
Silnik EUROL Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) FACET
Silnik FRAM Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) GATES
Silnik GLASER Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) GLASER
Silnik HITACHI Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) HITACHI
Silnik HUTCHINSON Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IPD Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) IPD
Silnik JP GROUP Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) JP GROUP
Silnik JPN Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) JPN
Silnik K&N FILTERS Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KAWE Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) KAWE
Silnik KW Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) KW
Silnik LUCAS Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) LUCAS
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MEYLE Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) MEYLE
Silnik MOBILETRON Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) MOBILETRON
Silnik MOTORAD Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) MOTORAD
Silnik MULLER FILTER Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NISSENS Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) NPS
Silnik NRF Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) NRF
Silnik NTY Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) NTY
Silnik OPTIBELT Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PURRO Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) RUVILLE
Silnik SKF Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) SKF
Silnik TRISCAN Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) TRISCAN
Silnik VAICO Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) VAICO
Silnik VALEO Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) VALEO
Silnik VEMO Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) VEMO
Silnik VIC Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) VIC
Silnik WIX FILTERS Mazda MX-5 IV (ND) 1.5 (ND6E) kabriolet 132KM, 97kW, benzyna (2018.05 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:FA1

7 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
259.150.010
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
259.150.010
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  14
Średnica zewnętrzna [mm]:  20
Grubość [mm]:  1,5
Kształt:  Kształt A
Materiał:  Miedz
Jednostka ilości:  Jednostka pakowania
Do 100 dni na zwrot
3,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
259.150.100
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
259.150.100
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  14
Średnica zewnętrzna [mm]:  20
Grubość [mm]:  1,5
Kształt:  Kształt A
Materiał:  Miedz
Do 100 dni na zwrot
3,00 zł
-60%
1,19 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
257.877.001
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
257.877.001
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M14x1,5
Długość [mm]:  16
Dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu):  259.150.100
Do 100 dni na zwrot
6,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
257.877.011
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
257.877.011
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M14x1,5
Długość [mm]:  16
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Do 100 dni na zwrot
10,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
256.852.001
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
256.852.001
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M14x1,5
Długość [mm]:  15
Kształt łba sruby / nakrętki:  Zewnętrzny szesciokątny
Rozmiar klucza:  SW17
Dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu):  359.980.100
Dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu):  372.980.100
Do 100 dni na zwrot
13,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
256.852.011
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
256.852.011
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M14x1,5
Długość [mm]:  15
Kształt łba sruby / nakrętki:  Zewnętrzny szesciokątny
Rozmiar klucza:  SW17
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Do 100 dni na zwrot
14,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
256.852.021
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
256.852.021
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M14x1,5
Długość [mm]:  15
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Do 100 dni na zwrot
22,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze