Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik KOLBENSCHMIDT do Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01)

Silnik FILTRON Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) FILTRON
Silnik REINZ Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) REINZ
Silnik MANN-FILTER Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) MANN-FILTER
Silnik KAMOKA Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) KAMOKA
Silnik BOSCH Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) BOSCH
Silnik AJUSA Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) AJUSA
Silnik KNECHT Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) KNECHT
Silnik CHAMPION Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) CHAMPION
Silnik HENGST FILTER Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) HENGST FILTER
Silnik MAHLE ORIGINAL Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) MAHLE ORIGINAL
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik SCT GERMANY Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) SCT GERMANY
Silnik MAXGEAR Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) MAXGEAR
Silnik ELRING Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) ELRING
Silnik NTY Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) NTY
Silnik VALEO Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) VALEO
Silnik FA1 Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) FA1
Silnik UFI Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) UFI
Silnik VAICO Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) VAICO
Silnik HART Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) HART
Silnik OEM Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) OEM
Silnik PAYEN Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) PAYEN
Silnik CORTECO Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) CORTECO
Silnik FEBEST Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) FEBEST
Silnik KOLBENSCHMIDT Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) KOLBENSCHMIDT
Silnik PURFLUX Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) PURFLUX
Silnik SKV GERMANY Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) SKV GERMANY
Silnik AKS DASIS Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) AKS DASIS
Silnik AMC FILTER Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) AMC FILTER
Silnik AMC Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) AMC
Silnik ARCO Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) ARCO
Silnik BORG & BECK Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) BORG & BECK
Silnik COMLINE Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) DAYCO
Silnik ELWIS ROYAL Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) ENERGY
Silnik ERA Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) ERA
Silnik ET ENGINETEAM Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) ET ENGINETEAM
Silnik EUROREPAR Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) FRAM
Silnik GATES Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) GATES
Silnik GLASER Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) GLASER
Silnik GOETZE Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) GOETZE
Silnik HEPU Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) HEPU
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) HOFFER
Silnik INA Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) INA
Silnik IPARTS Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) IPARTS
Silnik IPD Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) IPD
Silnik IPSA Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) IPSA
Silnik JP GROUP Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) JP GROUP
Silnik KAVO PARTS Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) KAVO PARTS
Silnik KING Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) KING
Silnik LUCAS Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) LUCAS
Silnik MAPCO Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEAT & DORIA Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) METELLI
Silnik NIPPARTS Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) NIPPARTS
Silnik NPS Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) NPS
Silnik NRF Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) NRF
Silnik OPTIBELT Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) OPTIBELT
Silnik OYODO Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) OYODO
Silnik PZL SĘDZISZÓW Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) PZL SĘDZISZÓW
Silnik QFIX Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) QUINTON HAZELL
Silnik SIDAT Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) SIDAT
Silnik SNR Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) SNR
Silnik SOG Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) SOG
Silnik STONE-JAPAN Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) STONE-JAPAN
Silnik TRISCAN Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) TRISCAN
Silnik VEMO Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) VEMO
Silnik WIX FILTERS Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) WIX FILTERS
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:KOLBENSCHMIDT

7 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KOLBENSCHMIDT
0 (0)
Kod produktu:
50013109/3
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KOLBENSCHMIDT
Kod:
50013109/3
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  66
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  55
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  63
Wymiar gwintu:  M20 x 1,5
Wysokość [mm]:  86
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  1,2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Do 100 dni na zwrot
14,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
KOLBENSCHMIDT
0 (0)
Kod produktu:
50013109/10
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KOLBENSCHMIDT
Kod:
50013109/10
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  66
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  55
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  63
Wymiar gwintu:  M20 x 1,5
Wysokość [mm]:  86
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  1,2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Do 100 dni na zwrot
15,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
KOLBENSCHMIDT
0 (0)
Kod produktu:
50013809
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KOLBENSCHMIDT
Kod:
50013809
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  258
Szerokość [mm]:  162
Wysokość [mm]:  44
Do 100 dni na zwrot
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
KOLBENSCHMIDT
0 (0)
Kod produktu:
50013108
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KOLBENSCHMIDT
Kod:
50013108
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  66
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  55
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  63
Wymiar gwintu:  M20 x 1,5
Wysokość [mm]:  86
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  1,2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z dwoma zaworami zwrotnymi
Do 100 dni na zwrot
16,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
KOLBENSCHMIDT
0 (0)
Kod produktu:
50013109
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KOLBENSCHMIDT
Kod:
50013109
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  66
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  55
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  63
Wymiar gwintu:  M20 x 1,5
Wysokość [mm]:  86
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  1,2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Do 100 dni na zwrot
23,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
KOLBENSCHMIDT
5.0 (1)
Kod produktu:
50007664
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KOLBENSCHMIDT
Kod:
50007664
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Średnica zewnętrzna [mm]:  27
Lokalizacja w aucie:  Z obu stron
Wysokość [mm]:  24
Do 100 dni na zwrot
51,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
KOLBENSCHMIDT
0 (0)
Kod produktu:
TW-2010GP STD
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KOLBENSCHMIDT
Kod:
TW-2010GP STD
Jednostka:
szt
Numer komponentu:  GL1857
Ilość:  4
Jednostka ilości:  Para
Do 100 dni na zwrot
54,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze