Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik SWAG do Mercedes-benz CLA Shooting Brake (X118) AMG CLA 45 4-matic+ (118.653) Kombi 387KM, 285kW, benzyna (2019.07 - obecnie)

Silnik ELRING Mercedes-benz CLA Shooting Brake (X118) AMG CLA 45 4-matic+ (118.653) Kombi 387KM, 285kW, benzyna (2019.07 - obecnie) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Mercedes-benz CLA Shooting Brake (X118) AMG CLA 45 4-matic+ (118.653) Kombi 387KM, 285kW, benzyna (2019.07 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik AJUSA Mercedes-benz CLA Shooting Brake (X118) AMG CLA 45 4-matic+ (118.653) Kombi 387KM, 285kW, benzyna (2019.07 - obecnie) AJUSA
Silnik FEBI BILSTEIN Mercedes-benz CLA Shooting Brake (X118) AMG CLA 45 4-matic+ (118.653) Kombi 387KM, 285kW, benzyna (2019.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik BLUE PRINT Mercedes-benz CLA Shooting Brake (X118) AMG CLA 45 4-matic+ (118.653) Kombi 387KM, 285kW, benzyna (2019.07 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik FA1 Mercedes-benz CLA Shooting Brake (X118) AMG CLA 45 4-matic+ (118.653) Kombi 387KM, 285kW, benzyna (2019.07 - obecnie) FA1
Silnik SWAG Mercedes-benz CLA Shooting Brake (X118) AMG CLA 45 4-matic+ (118.653) Kombi 387KM, 285kW, benzyna (2019.07 - obecnie) SWAG
Silnik VAICO Mercedes-benz CLA Shooting Brake (X118) AMG CLA 45 4-matic+ (118.653) Kombi 387KM, 285kW, benzyna (2019.07 - obecnie) VAICO
Silnik HELLA Mercedes-benz CLA Shooting Brake (X118) AMG CLA 45 4-matic+ (118.653) Kombi 387KM, 285kW, benzyna (2019.07 - obecnie) HELLA
Silnik MANN-FILTER Mercedes-benz CLA Shooting Brake (X118) AMG CLA 45 4-matic+ (118.653) Kombi 387KM, 285kW, benzyna (2019.07 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik PAYEN Mercedes-benz CLA Shooting Brake (X118) AMG CLA 45 4-matic+ (118.653) Kombi 387KM, 285kW, benzyna (2019.07 - obecnie) PAYEN
Silnik AKS DASIS Mercedes-benz CLA Shooting Brake (X118) AMG CLA 45 4-matic+ (118.653) Kombi 387KM, 285kW, benzyna (2019.07 - obecnie) AKS DASIS
Silnik BORG & BECK Mercedes-benz CLA Shooting Brake (X118) AMG CLA 45 4-matic+ (118.653) Kombi 387KM, 285kW, benzyna (2019.07 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BOSCH Mercedes-benz CLA Shooting Brake (X118) AMG CLA 45 4-matic+ (118.653) Kombi 387KM, 285kW, benzyna (2019.07 - obecnie) BOSCH
Silnik CALORSTAT BY VERNET Mercedes-benz CLA Shooting Brake (X118) AMG CLA 45 4-matic+ (118.653) Kombi 387KM, 285kW, benzyna (2019.07 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Mercedes-benz CLA Shooting Brake (X118) AMG CLA 45 4-matic+ (118.653) Kombi 387KM, 285kW, benzyna (2019.07 - obecnie) CASTROL
Silnik COOPERSFIAAM Mercedes-benz CLA Shooting Brake (X118) AMG CLA 45 4-matic+ (118.653) Kombi 387KM, 285kW, benzyna (2019.07 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Mercedes-benz CLA Shooting Brake (X118) AMG CLA 45 4-matic+ (118.653) Kombi 387KM, 285kW, benzyna (2019.07 - obecnie) DELPHI
Silnik ENERGY Mercedes-benz CLA Shooting Brake (X118) AMG CLA 45 4-matic+ (118.653) Kombi 387KM, 285kW, benzyna (2019.07 - obecnie) ENERGY
Silnik EPS Mercedes-benz CLA Shooting Brake (X118) AMG CLA 45 4-matic+ (118.653) Kombi 387KM, 285kW, benzyna (2019.07 - obecnie) EPS
Silnik ERA Mercedes-benz CLA Shooting Brake (X118) AMG CLA 45 4-matic+ (118.653) Kombi 387KM, 285kW, benzyna (2019.07 - obecnie) ERA
Silnik ESEN SKV Mercedes-benz CLA Shooting Brake (X118) AMG CLA 45 4-matic+ (118.653) Kombi 387KM, 285kW, benzyna (2019.07 - obecnie) ESEN SKV
Silnik EUROL Mercedes-benz CLA Shooting Brake (X118) AMG CLA 45 4-matic+ (118.653) Kombi 387KM, 285kW, benzyna (2019.07 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Mercedes-benz CLA Shooting Brake (X118) AMG CLA 45 4-matic+ (118.653) Kombi 387KM, 285kW, benzyna (2019.07 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Mercedes-benz CLA Shooting Brake (X118) AMG CLA 45 4-matic+ (118.653) Kombi 387KM, 285kW, benzyna (2019.07 - obecnie) FACET
Silnik FAST Mercedes-benz CLA Shooting Brake (X118) AMG CLA 45 4-matic+ (118.653) Kombi 387KM, 285kW, benzyna (2019.07 - obecnie) FAST
Silnik FILTRON Mercedes-benz CLA Shooting Brake (X118) AMG CLA 45 4-matic+ (118.653) Kombi 387KM, 285kW, benzyna (2019.07 - obecnie) FILTRON
Silnik FRAM Mercedes-benz CLA Shooting Brake (X118) AMG CLA 45 4-matic+ (118.653) Kombi 387KM, 285kW, benzyna (2019.07 - obecnie) FRAM
Silnik GK Mercedes-benz CLA Shooting Brake (X118) AMG CLA 45 4-matic+ (118.653) Kombi 387KM, 285kW, benzyna (2019.07 - obecnie) GK
Silnik GLASER Mercedes-benz CLA Shooting Brake (X118) AMG CLA 45 4-matic+ (118.653) Kombi 387KM, 285kW, benzyna (2019.07 - obecnie) GLASER
Silnik HENGST FILTER Mercedes-benz CLA Shooting Brake (X118) AMG CLA 45 4-matic+ (118.653) Kombi 387KM, 285kW, benzyna (2019.07 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HEPU Mercedes-benz CLA Shooting Brake (X118) AMG CLA 45 4-matic+ (118.653) Kombi 387KM, 285kW, benzyna (2019.07 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz CLA Shooting Brake (X118) AMG CLA 45 4-matic+ (118.653) Kombi 387KM, 285kW, benzyna (2019.07 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik K&N FILTERS Mercedes-benz CLA Shooting Brake (X118) AMG CLA 45 4-matic+ (118.653) Kombi 387KM, 285kW, benzyna (2019.07 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAWE Mercedes-benz CLA Shooting Brake (X118) AMG CLA 45 4-matic+ (118.653) Kombi 387KM, 285kW, benzyna (2019.07 - obecnie) KAWE
Silnik KNECHT Mercedes-benz CLA Shooting Brake (X118) AMG CLA 45 4-matic+ (118.653) Kombi 387KM, 285kW, benzyna (2019.07 - obecnie) KNECHT
Silnik KW Mercedes-benz CLA Shooting Brake (X118) AMG CLA 45 4-matic+ (118.653) Kombi 387KM, 285kW, benzyna (2019.07 - obecnie) KW
Silnik MAHLE Mercedes-benz CLA Shooting Brake (X118) AMG CLA 45 4-matic+ (118.653) Kombi 387KM, 285kW, benzyna (2019.07 - obecnie) MAHLE
Silnik MAXGEAR Mercedes-benz CLA Shooting Brake (X118) AMG CLA 45 4-matic+ (118.653) Kombi 387KM, 285kW, benzyna (2019.07 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Mercedes-benz CLA Shooting Brake (X118) AMG CLA 45 4-matic+ (118.653) Kombi 387KM, 285kW, benzyna (2019.07 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Mercedes-benz CLA Shooting Brake (X118) AMG CLA 45 4-matic+ (118.653) Kombi 387KM, 285kW, benzyna (2019.07 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTORAD Mercedes-benz CLA Shooting Brake (X118) AMG CLA 45 4-matic+ (118.653) Kombi 387KM, 285kW, benzyna (2019.07 - obecnie) MOTORAD
Silnik MOTUL Mercedes-benz CLA Shooting Brake (X118) AMG CLA 45 4-matic+ (118.653) Kombi 387KM, 285kW, benzyna (2019.07 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Mercedes-benz CLA Shooting Brake (X118) AMG CLA 45 4-matic+ (118.653) Kombi 387KM, 285kW, benzyna (2019.07 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NISSENS Mercedes-benz CLA Shooting Brake (X118) AMG CLA 45 4-matic+ (118.653) Kombi 387KM, 285kW, benzyna (2019.07 - obecnie) NISSENS
Silnik NRF Mercedes-benz CLA Shooting Brake (X118) AMG CLA 45 4-matic+ (118.653) Kombi 387KM, 285kW, benzyna (2019.07 - obecnie) NRF
Silnik OEM Mercedes-benz CLA Shooting Brake (X118) AMG CLA 45 4-matic+ (118.653) Kombi 387KM, 285kW, benzyna (2019.07 - obecnie) OEM
Silnik PURFLUX Mercedes-benz CLA Shooting Brake (X118) AMG CLA 45 4-matic+ (118.653) Kombi 387KM, 285kW, benzyna (2019.07 - obecnie) PURFLUX
Silnik SACHS Mercedes-benz CLA Shooting Brake (X118) AMG CLA 45 4-matic+ (118.653) Kombi 387KM, 285kW, benzyna (2019.07 - obecnie) SACHS
Silnik TRISCAN Mercedes-benz CLA Shooting Brake (X118) AMG CLA 45 4-matic+ (118.653) Kombi 387KM, 285kW, benzyna (2019.07 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz CLA Shooting Brake (X118) AMG CLA 45 4-matic+ (118.653) Kombi 387KM, 285kW, benzyna (2019.07 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik VALEO Mercedes-benz CLA Shooting Brake (X118) AMG CLA 45 4-matic+ (118.653) Kombi 387KM, 285kW, benzyna (2019.07 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Mercedes-benz CLA Shooting Brake (X118) AMG CLA 45 4-matic+ (118.653) Kombi 387KM, 285kW, benzyna (2019.07 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMO Mercedes-benz CLA Shooting Brake (X118) AMG CLA 45 4-matic+ (118.653) Kombi 387KM, 285kW, benzyna (2019.07 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Mercedes-benz CLA Shooting Brake (X118) AMG CLA 45 4-matic+ (118.653) Kombi 387KM, 285kW, benzyna (2019.07 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:SWAG

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SWAG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
99 90 7215
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
99 90 7215
Jednostka:
szt
Grubość [mm]:  1,5
Średnica wewnętrzna [mm]:  14,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  20,0
DIN / ISO:  7603 A/CU
Materiał:  Miedz
Ciężar [kg]:  0,002
Do 100 dni na zwrot
4,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SWAG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
33 10 4032
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
33 10 4032
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,04
Do 100 dni na zwrot
21,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SWAG
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
33 10 4229
niedostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
33 10 4229
Jednostka:
szt
Kolor:  Brązowy
Pojemność [litr]:  1
Specyfikacja:  ACEA C5/C6
Specyfikacja:  API SN
Specyfikacja:  API SN PLUS
Specyfikacja:  API SN PLUS RC
Specyfikacja:  API SP RC
Specyfikacja:  BMW LONGLIFE-17 FE+
Specyfikacja:  CHRYSLER MS-12145
Specyfikacja:  FIAT 9.55535-GSX
Specyfikacja:  FORD WSS-M2C947-A
Specyfikacja:  FORD WSS-M2C947-B1
Specyfikacja:  FORD WSS-M2C962-A1
Specyfikacja:  ILSAC GF-5
Specyfikacja:  ILSAC GF-6A
Specyfikacja:  STJLR.51.5122
Specyfikacja:  MB 229.72
Specyfikacja:  Opel OV 040 1547
Specyfikacja:  Volvo VCC RBS0-2AE
Klasa lepkości wg SAE:  0W-20
Ciężar [kg]:  0,909
Specyfikacja:  VOLVO VCC RBS0-2AE
Do 100 dni na zwrot
43,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SWAG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
33 11 0533
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
33 11 0533
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Strona wylotowa
Ciężar [kg]:  0,226
Do 100 dni na zwrot
127,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SWAG
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
33 10 4230
niedostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
33 10 4230
Pojemność [litr]:  4
Specyfikacja:  ACEA C5/C6
Specyfikacja:  API SN
Specyfikacja:  API SN PLUS
Specyfikacja:  API SN PLUS RC
Specyfikacja:  API SP RC
Specyfikacja:  BMW LONGLIFE-17 FE+
Specyfikacja:  CHRYSLER MS-12145
Specyfikacja:  FIAT 9.55535-GSX
Specyfikacja:  FORD WSS-M2C947-A
Specyfikacja:  FORD WSS-M2C947-B1
Specyfikacja:  FORD WSS-M2C962-A1
Specyfikacja:  ILSAC GF-5
Specyfikacja:  ILSAC GF-6A
Specyfikacja:  STJLR.51.5122
Specyfikacja:  MB 229.72
Specyfikacja:  Opel OV 040 1547
Specyfikacja:  Volvo VCC RBS0-2AE
Klasa lepkości wg SAE:  0W-20
Ciężar [kg]:  3,578
Specyfikacja:  VOLVO VCC RBS0-2AE
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze