Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik KAMOKA do Mercedes-benz GLC (X253) 2.0 SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie)

Silnik CASTROL Mercedes-benz GLC (X253) 2.0 SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) CASTROL
Silnik HENGST FILTER Mercedes-benz GLC (X253) 2.0 SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik KAMOKA Mercedes-benz GLC (X253) 2.0 SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) KAMOKA
Silnik FEBI BILSTEIN Mercedes-benz GLC (X253) 2.0 SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik BLUE PRINT Mercedes-benz GLC (X253) 2.0 SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik CLEAN FILTER Mercedes-benz GLC (X253) 2.0 SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) CLEAN FILTER
Silnik TOPRAN Mercedes-benz GLC (X253) 2.0 SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) TOPRAN
Silnik ALCO FILTER Mercedes-benz GLC (X253) 2.0 SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik BORG & BECK Mercedes-benz GLC (X253) 2.0 SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) BORG & BECK
Silnik COMLINE Mercedes-benz GLC (X253) 2.0 SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) COMLINE
Silnik FA1 Mercedes-benz GLC (X253) 2.0 SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) FA1
Silnik GLASER Mercedes-benz GLC (X253) 2.0 SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) GLASER
Silnik HART Mercedes-benz GLC (X253) 2.0 SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) HART
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz GLC (X253) 2.0 SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik KAVO PARTS Mercedes-benz GLC (X253) 2.0 SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik MAGNETI MARELLI Mercedes-benz GLC (X253) 2.0 SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik QUINTON HAZELL Mercedes-benz GLC (X253) 2.0 SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik VALEO Mercedes-benz GLC (X253) 2.0 SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.05 - obecnie) VALEO
Producent:KAMOKA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAMOKA
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
F243801
dostępny
5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
F243801
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr powietrza
Długość 1 [mm]:  409
Szerokość 1 [mm]:  202
Wysokość [mm]:  40
Do 100 dni na zwrot
51,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze