Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAHLE ORIGINAL do Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie)

Silnik FEBI BILSTEIN Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik ELRING Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) ELRING
Silnik FILTRON Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) FILTRON
Silnik INA Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) INA
Silnik MANN-FILTER Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik KNECHT Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) KNECHT
Silnik BOSCH Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) BOSCH
Silnik FA1 Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) FA1
Silnik SWAG Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) SWAG
Silnik BLUE PRINT Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik MAHLE ORIGINAL Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik MAXGEAR Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) MAXGEAR
Silnik AJUSA Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) AJUSA
Silnik OPTIMAL Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) OPTIMAL
Silnik EUROREPAR Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) EUROREPAR
Silnik KAMOKA Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) KAMOKA
Silnik MAGNETI MARELLI Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik CONTITECH Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) CONTITECH
Silnik GATES Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) GATES
Silnik HART Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) HART
Silnik SKF Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) SKF
Silnik VAICO Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) VAICO
Silnik DELPHI Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) DELPHI
Silnik FEBEST Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) FEBEST
Silnik HELLA Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) HELLA
Silnik REINZ Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) REINZ
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik CHAMPION Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) CHAMPION
Silnik SCT GERMANY Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) SCT GERMANY
Silnik EPS Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) EPS
Silnik FACET Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) FACET
Silnik KOLBENSCHMIDT Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik LEMFÖRDER Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik UFI Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) UFI
Silnik CORTECO Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) CORTECO
Silnik DAYCO Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) DAYCO
Silnik ERA Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) ERA
Silnik FAST Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) FAST
Silnik HENGST FILTER Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik MASTER-SPORT Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) MASTER-SPORT
Silnik MEAT & DORIA Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik PURFLUX Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) PURFLUX
Silnik SNR Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) SNR
Silnik VEMO Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) VEMO
Silnik ABAKUS Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) ABAKUS
Silnik AISIN Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) AISIN
Silnik AKS DASIS Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) AKS DASIS
Silnik ASHIKA Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) ASHIKA
Silnik ASSO Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) ASSO
Silnik AUTLOG Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) AUTLOG
Silnik AUTOMEGA Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik AVA COOLING SYSTEMS Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) AVA COOLING SYSTEMS
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BIRTH Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) BIRTH
Silnik BORG & BECK Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORSEHUNG Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) BORSEHUNG
Silnik BREMI Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) BREMI
Silnik BUGIAD Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) BUGIAD
Silnik CALORSTAT BY VERNET Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CLEAN FILTER Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) CLEAN FILTER
Silnik COMLINE Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL/VDO Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) CONTINENTAL/VDO
Silnik CONTINENTAL Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERS FIAAM Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) COOPERS FIAAM
Silnik DENCKERMANN Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DOLZ Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) DOLZ
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRI Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) DRI
Silnik DRIVE + Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) DRIVE +
Silnik DT Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) DT
Silnik DYS Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) DYS
Silnik ELSTOCK Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) ELSTOCK
Silnik ELWIS ROYAL Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) ENERGY
Silnik ET ENGINETEAM Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) EUROL
Silnik EXEDY Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) EXEDY
Silnik FAI AUTOPARTS Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) FRECCIA
Silnik GARRETT Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) GARRETT
Silnik GK Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) GK
Silnik GLASER Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) GLASER
Silnik GLYCO Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) GLYCO
Silnik GOETZE Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) GOETZE
Silnik GSP Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) GSP
Silnik GT-BERGMANN AUTOMOTIVE Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) GT-BERGMANN AUTOMOTIVE
Silnik HEPU Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HITACHI/HUCO  Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) HITACHI/HUCO
Silnik HOFFER Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) HOFFER
Silnik IPARTS Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) IPARTS
Silnik IPD Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) IPD
Silnik IPSA Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) IPSA
Silnik JAPANPARTS Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) JAPKO
Silnik JC PREMIUM Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) JC PREMIUM
Silnik JP GROUP Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) JP GROUP
Silnik JPN Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) JPN
Silnik K&N FILTERS Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KAWE Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) KAWE
Silnik KW Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) KW
Silnik LUCAS Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) LUCAS
Silnik LUK Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) LUK
Silnik MAPCO Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) MAPCO
Silnik METELLI Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) METELLI
Silnik METZGER Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) MISFAT
Silnik MITSUBOSHI Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) MITSUBOSHI
Silnik MOBILETRON Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) MOBILETRON
Silnik MOTAIR TURBO Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) MOTAIR TURBO
Silnik MOTORAD Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) MOTORAD
Silnik MULLER FILTER Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NE Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) NE
Silnik NISSENS Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) NISSENS
Silnik NK Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) NK
Silnik NPS Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) NPS
Silnik NRF Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) NRF
Silnik NTY Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) NTY
Silnik OEM Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) OEM
Silnik OPTIMA Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) OPTIMA
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik OYODO Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) OYODO
Silnik PAYEN Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) PAYEN
Silnik PIERBURG Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) PIERBURG
Silnik PRASCO Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) PRASCO
Silnik PZL SĘDZISZÓW Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) PZL SĘDZISZÓW
Silnik QUINTON HAZELL Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik SACHS Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) SACHS
Silnik SIDAT Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) SIDAT
Silnik SKV GERMANY Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) SKV GERMANY
Silnik SOFIMA Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) SOFIMA
Silnik THERMOTEC Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) THERMOTEC
Silnik TMI Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) TMI
Silnik TRISCAN Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VALEO Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) VALEO
Silnik VEMA Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) VEMA
Silnik WAHLER Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) WAHLER
Silnik WALKER PRODUCTS Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 311 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:MAHLE ORIGINAL

15 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAHLE ORIGINAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OX 153D3
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
OX 153D3
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica wewnętrzna 3 [mm]:  31,4
Średnica [mm]:  64,3
Wysokość [mm]:  115
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  31
Wysokość opakowania [cm]:  12,00
Ciężar netto [g]:  58
Długożć opakowania [cm]:  7,5
Szerokość opakowania [cm]:  7,50
Do 100 dni na zwrot
28,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
001 VE 31326 000
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
001 VE 31326 000
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Strona doprowadzająca
Średnica zaworu [mm]:  28,8
Średnica trzonka zaworu [mm]:  7,0
Długość [mm]:  104
Liczba rowków:  1
Wysokość opakowania [cm]:  14,00
Długożć opakowania [cm]:  4,2
Szerokość opakowania [cm]:  4,20
Ciężar netto [g]:  49,0
Do 100 dni na zwrot
44,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LX 513/1
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
LX 513/1
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  315
Długość całkowita [mm]:  315,0
Szerokość [mm]:  277
Materiał uszczelnienia:  Pianka/pianka twarda
Szerokość [mm]:  276,5
Ciężar netto [g]:  611,0
Do 100 dni na zwrot
70,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LX 511/1
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
LX 511/1
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  315
Długość całkowita [mm]:  315,0
Szerokość [mm]:  277
Materiał uszczelnienia:  Pianka/pianka twarda
Szerokość [mm]:  276,5
Ciężar netto [g]:  554,0
Do 100 dni na zwrot
81,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CLC 52 000P
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
CLC 52 000P
Jednostka:
szt
Długość sieci [mm]:  142
Szerokość sieci [mm]:  80
Głębokość sieci [mm]:  39
Typ skrzyni biegów:  Przekładnia manualna
Producent:  MAHLE
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez uszczelnienia
Wysokość opakowania [cm]:  14,00
Szerokość opakowania [cm]:  16,00
Długożć opakowania [cm]:  18,0
Ciężar netto [g]:  415
Do 100 dni na zwrot
208,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE ORIGINAL
4.7 (3 ocen)
Kod produktu:
004 59 00
dostępny
4.7 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
004 59 00
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z pierżcieniami tłokowymi
Długość [mm]:  68
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm]:  2,0
Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm]:  1,8
Głębokość wyżłobienia 1 [mm]:  14,1
Wielkość płomienia [mm]:  10,2
Ciężar netto [g]:  895
Sworzeń o śr. [mm]:  30,0
Długość trzpienia [mm]:  70,0
Rodzaj wykonania korbowodu:  Korbowód trapezowy
Powierzchnia:  Pokryty dodatkową warstwą
Numer produkcyjny:  88 L 80
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z mocowaniem pierscieni tłokowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z kanałem chłodzącym
Skrawanie:  Z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową
Numer komponentu:  1. R2,5 IF CrK
Numer komponentu:  2. M 2,0 IF
Numer komponentu:  3. DSF 3,0 Cr
Długożć opakowania [cm]:  10,0
Szerokość opakowania [cm]:  9,50
Długożć opakowania [cm]:  9,5
Do 100 dni na zwrot
559,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CI 219 000P
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
CI 219 000P
Jednostka:
szt
Długość sieci [mm]:  690
Szerokość sieci [mm]:  407
Głębokość sieci [mm]:  32
Rodzaj chłodnicy:  Żebra chłodzące lutowane
Materiał żeber chłodzących:  Aluminium
Producent:  MAHLE
Dolot - sr. [mm]:  57
Ciężar netto [g]:  3936,0
Do 100 dni na zwrot
687,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CI 222 000P
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
CI 222 000P
Jednostka:
szt
Długość sieci [mm]:  690
Szerokość sieci [mm]:  422
Głębokość sieci [mm]:  28
Rodzaj chłodnicy:  Żebra chłodzące lutowane
Materiał żeber chłodzących:  Aluminium
Producent:  MAHLE
Dla numeru OE:  A9095010000
Dolot - sr. [mm]:  41
Ciężar netto [g]:  3198,0
Do 100 dni na zwrot
699,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
001 FX 31164 000
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
001 FX 31164 000
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z obu stron
Długość [mm]:  38
Rodzaj zaworu:  Dla zaworów dolotowych
Ciężar netto [g]:  19,0
Długożć opakowania [cm]:  5,0
Wysokość opakowania [cm]:  8,00
Do 100 dni na zwrot
25,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
001 VA 31327 000
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
001 VA 31327 000
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Strona wylotowa
Średnica zaworu [mm]:  26,3
Średnica trzonka zaworu [mm]:  7,0
Długość [mm]:  105
Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]:  45,0
Liczba rowków:  1
Wysokość opakowania [cm]:  14,00
Długożć opakowania [cm]:  4,2
Szerokość opakowania [cm]:  4,20
Ciężar netto [g]:  44,0
Do 100 dni na zwrot
59,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
4.9 (10 ocen)
Kod produktu:
001 RS 11117 0N0
niedostępny
4.9 (10 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
001 RS 11117 0N0
Jednostka:
szt
Numer komponentu:  1. R 2,5 CrK
Numer komponentu:  2. M2,0 IFU Cr
Numer komponentu:  3. DSF 3,0 Cr
Średnica cylindra [mm]:  88,0
Wysokość opakowania [cm]:  2,90
Ciężar netto [g]:  40,0
Do 100 dni na zwrot
132,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
4.9 (10 ocen)
Kod produktu:
001 RS 11117 0N1
niedostępny
4.9 (10 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
001 RS 11117 0N1
Jednostka:
szt
Średnica cylindra [mm]:  88,25
Numer komponentu:  1. R 2,5 CrK
Numer komponentu:  2. M2,0 IFU Cr
Numer komponentu:  3. DSF 3,0 Cr
Ciężar netto [g]:  52
Wysokość opakowania [cm]:  2,90
Do 100 dni na zwrot
132,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
4.7 (3 ocen)
Kod produktu:
004 59 03
niedostępny
4.7 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
004 59 03
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z pierżcieniami tłokowymi
Długość [mm]:  68
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm]:  2,0
Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm]:  1,8
Głębokość wyżłobienia 1 [mm]:  14,1
Wielkość płomienia [mm]:  10,2
Ciężar netto [g]:  920,0
Wysokość opakowania [cm]:  13,80
Szerokość opakowania [cm]:  10,00
Sworzeń o śr. [mm]:  30,0
Długość trzpienia [mm]:  70,0
Rodzaj wykonania korbowodu:  Korbowód trapezowy
Powierzchnia:  Pokryty dodatkową warstwą
Numer produkcyjny:  88 L 80
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z mocowaniem pierscieni tłokowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z kanałem chłodzącym
Skrawanie:  Z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową
Numer komponentu:  1. R2,5 IF CrK
Numer komponentu:  2. M 2,0 IF
Numer komponentu:  3. DSF 3,0 Cr
Długożć opakowania [cm]:  10,0
Do 100 dni na zwrot
534,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
4.7 (3 ocen)
Kod produktu:
004 59 02
niedostępny
4.7 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
004 59 02
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z pierżcieniami tłokowymi
Długość [mm]:  68
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm]:  2,0
Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm]:  1,8
Głębokość wyżłobienia 1 [mm]:  14,1
Wielkość płomienia [mm]:  10,2
Ciężar netto [g]:  920,0
Szerokość opakowania [cm]:  10,00
Sworzeń o śr. [mm]:  30,0
Długość trzpienia [mm]:  70,0
Rodzaj wykonania korbowodu:  Korbowód trapezowy
Powierzchnia:  Pokryty dodatkową warstwą
Numer produkcyjny:  88 L 80
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z mocowaniem pierscieni tłokowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z kanałem chłodzącym
Skrawanie:  Z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową
Numer komponentu:  1. R2,5 IF CrK
Numer komponentu:  2. M 2,0 IF
Numer komponentu:  3. DSF 3,0 Cr
Długożć opakowania [cm]:  10,0
Wysokość opakowania [cm]:  13,80
Do 100 dni na zwrot
632,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
4.7 (3 ocen)
Kod produktu:
004 59 04
niedostępny
4.7 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
004 59 04
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z pierżcieniami tłokowymi
Długość [mm]:  68
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm]:  2,0
Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm]:  1,8
Głębokość wyżłobienia 1 [mm]:  14,1
Wielkość płomienia [mm]:  10,2
Wysokość opakowania [cm]:  13,80
Szerokość opakowania [cm]:  10,00
Sworzeń o śr. [mm]:  30,0
Długość trzpienia [mm]:  70,0
Rodzaj wykonania korbowodu:  Korbowód trapezowy
Powierzchnia:  Pokryty dodatkową warstwą
Numer produkcyjny:  88 L 80
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z mocowaniem pierscieni tłokowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z kanałem chłodzącym
Skrawanie:  Z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową
Numer komponentu:  1. R2,5 IF CrK
Numer komponentu:  2. M 2,0 IF
Numer komponentu:  3. DSF 3,0 Cr
Długożć opakowania [cm]:  10,0
Ciężar netto [g]:  914,0
Do 100 dni na zwrot
1094,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze