Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik VIKA do Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04)

Silnik ELRING Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) ELRING
Silnik BOSCH Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) BOSCH
Silnik REINZ Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) REINZ
Silnik KAMOKA Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) KAMOKA
Silnik FA1 Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) FA1
Silnik FEBEST Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) FEBEST
Silnik NTY Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) NTY
Silnik AJUSA Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) AJUSA
Silnik OEM Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) OEM
Silnik AUTLOG Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) AUTLOG
Silnik ERA Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) ERA
Silnik HART Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) HART
Silnik KNECHT Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) KNECHT
Silnik KOLBENSCHMIDT Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAXGEAR Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) MAXGEAR
Silnik OYODO Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) OYODO
Silnik VIKA Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) VIKA
Silnik AE Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) AE
Silnik AMC FILTER Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) AMC FILTER
Silnik ASHIKA Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) ASHIKA
Silnik BLUE PRINT Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) BLUE PRINT
Silnik CORTECO Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) CORTECO
Silnik ELWIS ROYAL Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) ELWIS ROYAL
Silnik ERISTIC Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) ERISTIC
Silnik EUROREPAR Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) FAI AUTOPARTS
Silnik FEBI BILSTEIN Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) FEBI BILSTEIN
Silnik FRECCIA Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) FRECCIA
Silnik GATES Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) GATES
Silnik GLASER Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) GLASER
Silnik GLYCO Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) GOETZE
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HUTCHINSON Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) HUTCHINSON
Silnik IJS GROUP Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) IJS GROUP
Silnik INA Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) INA
Silnik IPARTS Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) IPARTS
Silnik IPD Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) IPD
Silnik IPSA Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) IPSA
Silnik JPN Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) JPN
Silnik KAVO PARTS Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) KAVO PARTS
Silnik KING Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) KING
Silnik LUCAS Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE ORIGINAL Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) MAHLE ORIGINAL
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MOBILETRON Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) MOBILETRON
Silnik NPS Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) NPS
Silnik PAYEN Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) PAYEN
Silnik SKF Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) SKF
Silnik SNR Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) SNR
Silnik SOG Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) SOG
Silnik STONE-JAPAN Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) STONE-JAPAN
Silnik SWAG Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) SWAG
Silnik TRISCAN Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) TRISCAN
Producent:VIKA

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VIKA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
99060087701
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VIKA
Kod:
99060087701
Jednostka:
szt
Liczba przewodów:  4
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]:  160000
Złącze / klema:  W razie potrzeby dopasować złącze
Do 100 dni na zwrot
144,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
VIKA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
99060087801
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VIKA
Kod:
99060087801
Jednostka:
szt
Liczba przewodów:  4
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]:  160000
Złącze / klema:  W razie potrzeby dopasować złącze
Do 100 dni na zwrot
162,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
VIKA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
99060087501
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VIKA
Kod:
99060087501
Jednostka:
szt
Liczba przewodów:  4
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]:  160000
Złącze / klema:  W razie potrzeby dopasować złącze
Do 100 dni na zwrot
207,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze