Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik ERA do Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 coupe 267KM, 196kW, benzyna (2005.09 - 2008.12)

Silnik ELRING Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 coupe 267KM, 196kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) ELRING
Silnik AJUSA Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 coupe 267KM, 196kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) AJUSA
Silnik BOSCH Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 coupe 267KM, 196kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) BOSCH
Silnik FA1 Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 coupe 267KM, 196kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) FA1
Silnik CORTECO Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 coupe 267KM, 196kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) CORTECO
Silnik FEBEST Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 coupe 267KM, 196kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) FEBEST
Silnik KAMOKA Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 coupe 267KM, 196kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) KAMOKA
Silnik METZGER Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 coupe 267KM, 196kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) METZGER
Silnik ACKOJA Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 coupe 267KM, 196kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) ACKOJA
Silnik NTY Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 coupe 267KM, 196kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) NTY
Silnik AUTLOG Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 coupe 267KM, 196kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) AUTLOG
Silnik ERA Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 coupe 267KM, 196kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) ERA
Silnik GATES Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 coupe 267KM, 196kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) GATES
Silnik INA Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 coupe 267KM, 196kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) INA
Silnik MAXGEAR Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 coupe 267KM, 196kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) MAXGEAR
Silnik OEM Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 coupe 267KM, 196kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) OEM
Silnik PAYEN Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 coupe 267KM, 196kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) PAYEN
Silnik AMC FILTER Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 coupe 267KM, 196kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) AMC FILTER
Silnik BGA Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 coupe 267KM, 196kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) BGA
Silnik BLUE PRINT Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 coupe 267KM, 196kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) BLUE PRINT
Silnik CASTROL Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 coupe 267KM, 196kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) CASTROL
Silnik COMLINE Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 coupe 267KM, 196kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) COMLINE
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 coupe 267KM, 196kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ELWIS ROYAL Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 coupe 267KM, 196kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) ELWIS ROYAL
Silnik EUROL Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 coupe 267KM, 196kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) EUROL
Silnik EUROREPAR Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 coupe 267KM, 196kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 coupe 267KM, 196kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) FAI AUTOPARTS
Silnik FEBI BILSTEIN Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 coupe 267KM, 196kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) FEBI BILSTEIN
Silnik GK Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 coupe 267KM, 196kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) GK
Silnik GOETZE Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 coupe 267KM, 196kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) GOETZE
Silnik HART Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 coupe 267KM, 196kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) HART
Silnik HEPU Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 coupe 267KM, 196kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) HEPU
Silnik HOFFER Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 coupe 267KM, 196kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) HOFFER
Silnik IPD Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 coupe 267KM, 196kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) IPD
Silnik IPSA Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 coupe 267KM, 196kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) IPSA
Silnik JPN Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 coupe 267KM, 196kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) JPN
Silnik KAVO PARTS Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 coupe 267KM, 196kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) KAVO PARTS
Silnik KING Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 coupe 267KM, 196kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) KING
Silnik LUCAS Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 coupe 267KM, 196kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) LUCAS
Silnik MEAT & DORIA Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 coupe 267KM, 196kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) MEAT & DORIA
Silnik MOTUL Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 coupe 267KM, 196kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 coupe 267KM, 196kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) MULLER FILTER
Silnik NIPPARTS Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 coupe 267KM, 196kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) NIPPARTS
Silnik NPS Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 coupe 267KM, 196kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) NPS
Silnik OPTIMAL Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 coupe 267KM, 196kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) OPTIMAL
Silnik OYODO Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 coupe 267KM, 196kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) OYODO
Silnik PURRO Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 coupe 267KM, 196kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) PURRO
Silnik QFIX Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 coupe 267KM, 196kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 coupe 267KM, 196kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 coupe 267KM, 196kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) RAVENOL
Silnik STONE-JAPAN Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 coupe 267KM, 196kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) STONE-JAPAN
Silnik SWAG Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 coupe 267KM, 196kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) SWAG
Silnik TRISCAN Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 coupe 267KM, 196kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) TRISCAN
Silnik VALVOLINE Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 coupe 267KM, 196kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) VALVOLINE
Producent:ERA

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ERA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
570111A
dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA
Kod:
570111A
Jednostka:
szt
Sonda lambda:  Sonda lambda
Długość kabli:  290
Liczba przewodów:  4
Alternatywny zestaw naprawczy:  570111
Do 100 dni na zwrot
133,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
ERA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
570112A
dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA
Kod:
570112A
Jednostka:
szt
Długość kabli:  290
Liczba przewodów:  4
Do 100 dni na zwrot
152,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 3-4 dni

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze