Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik EUROL do Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 SUV 228KM, 168kW, benzyna (2004.09 - 2011.08)

Silnik ELRING Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 SUV 228KM, 168kW, benzyna (2004.09 - 2011.08) ELRING
Silnik REINZ Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 SUV 228KM, 168kW, benzyna (2004.09 - 2011.08) REINZ
Silnik AJUSA Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 SUV 228KM, 168kW, benzyna (2004.09 - 2011.08) AJUSA
Silnik BOSCH Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 SUV 228KM, 168kW, benzyna (2004.09 - 2011.08) BOSCH
Silnik FA1 Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 SUV 228KM, 168kW, benzyna (2004.09 - 2011.08) FA1
Silnik FEBEST Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 SUV 228KM, 168kW, benzyna (2004.09 - 2011.08) FEBEST
Silnik GATES Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 SUV 228KM, 168kW, benzyna (2004.09 - 2011.08) GATES
Silnik INA Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 SUV 228KM, 168kW, benzyna (2004.09 - 2011.08) INA
Silnik MAXGEAR Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 SUV 228KM, 168kW, benzyna (2004.09 - 2011.08) MAXGEAR
Silnik OEM Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 SUV 228KM, 168kW, benzyna (2004.09 - 2011.08) OEM
Silnik PAYEN Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 SUV 228KM, 168kW, benzyna (2004.09 - 2011.08) PAYEN
Silnik BLUE PRINT Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 SUV 228KM, 168kW, benzyna (2004.09 - 2011.08) BLUE PRINT
Silnik CASTROL Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 SUV 228KM, 168kW, benzyna (2004.09 - 2011.08) CASTROL
Silnik CORTECO Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 SUV 228KM, 168kW, benzyna (2004.09 - 2011.08) CORTECO
Silnik ERA Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 SUV 228KM, 168kW, benzyna (2004.09 - 2011.08) ERA
Silnik EUROL Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 SUV 228KM, 168kW, benzyna (2004.09 - 2011.08) EUROL
Silnik FAI AUTOPARTS Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 SUV 228KM, 168kW, benzyna (2004.09 - 2011.08) FAI AUTOPARTS
Silnik FEBI BILSTEIN Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 SUV 228KM, 168kW, benzyna (2004.09 - 2011.08) FEBI BILSTEIN
Silnik GK Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 SUV 228KM, 168kW, benzyna (2004.09 - 2011.08) GK
Silnik GLASER Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 SUV 228KM, 168kW, benzyna (2004.09 - 2011.08) GLASER
Silnik GOETZE Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 SUV 228KM, 168kW, benzyna (2004.09 - 2011.08) GOETZE
Silnik HART Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 SUV 228KM, 168kW, benzyna (2004.09 - 2011.08) HART
Silnik HEPU Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 SUV 228KM, 168kW, benzyna (2004.09 - 2011.08) HEPU
Silnik IPD Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 SUV 228KM, 168kW, benzyna (2004.09 - 2011.08) IPD
Silnik IPSA Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 SUV 228KM, 168kW, benzyna (2004.09 - 2011.08) IPSA
Silnik JPN Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 SUV 228KM, 168kW, benzyna (2004.09 - 2011.08) JPN
Silnik KING Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 SUV 228KM, 168kW, benzyna (2004.09 - 2011.08) KING
Silnik LUCAS Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 SUV 228KM, 168kW, benzyna (2004.09 - 2011.08) LUCAS
Silnik NPS Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 SUV 228KM, 168kW, benzyna (2004.09 - 2011.08) NPS
Silnik NTY Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 SUV 228KM, 168kW, benzyna (2004.09 - 2011.08) NTY
Silnik OYODO Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 SUV 228KM, 168kW, benzyna (2004.09 - 2011.08) OYODO
Silnik QFIX Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 SUV 228KM, 168kW, benzyna (2004.09 - 2011.08) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 SUV 228KM, 168kW, benzyna (2004.09 - 2011.08) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 SUV 228KM, 168kW, benzyna (2004.09 - 2011.08) RAVENOL
Silnik SOG Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 SUV 228KM, 168kW, benzyna (2004.09 - 2011.08) SOG
Silnik STONE-JAPAN Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 SUV 228KM, 168kW, benzyna (2004.09 - 2011.08) STONE-JAPAN
Silnik SWAG Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 SUV 228KM, 168kW, benzyna (2004.09 - 2011.08) SWAG
Silnik TRISCAN Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 SUV 228KM, 168kW, benzyna (2004.09 - 2011.08) TRISCAN
Silnik VALVOLINE Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 SUV 228KM, 168kW, benzyna (2004.09 - 2011.08) VALVOLINE
Silnik VEMO Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 SUV 228KM, 168kW, benzyna (2004.09 - 2011.08) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:EUROL

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EUROL
5.0 (3)
Kod produktu:
E100036
niedostępny
5.0 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E100036
Specyfikacja:  OV0401547
Specyfikacja:  STJLR.51.5122
Specyfikacja wg ACEA:  C5
Specyfikacja:  ACEA C6
Zalecenie producenta oleju:  Ford WSS-M2C962-A1
Specyfikacja:  API SN+/RC
Specyfikacja wg API:  SP
Specyfikacja:  API SP/RC
Zalecenie producenta oleju:  BMW Longlife 14FE+
Dopuszczenie przez producenta:  BMW Longlife 17FE+
Zalecenie producenta oleju:  Chrysler MS-12145
Zalecenie producenta oleju:  Fiat 9.55535-GSX
Zalecenie producenta oleju:  Ford WSS-M2C947-B1
Specyfikacja wg ILSAC:  GF-5
Specyfikacja wg ILSAC:  GF-6A
Dopuszczenie przez producenta:  MB 229.71
Zalecenie producenta oleju:  MB 229.72
Dopuszczenie przez producenta:  Opel OV0401547
Klasa lepkości wg SAE:  0W-20
Dopuszczenie przez producenta:  STJLR 03-5006-16
Do 100 dni na zwrot
EUROL
5.0 (3)
Kod produktu:
E100128
niedostępny
5.0 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E100128
Specyfikacja wg API:  CF
Specyfikacja:  API SN
Zalecenie producenta oleju:  ILSAC GF-5
Specyfikacja:  API SP/RC
Zalecenie producenta oleju:  Chrysler MS 6395
Zalecenie producenta oleju:  Ford WSS-M2C-947A
Zalecenie producenta oleju:  GM Dexos 1
Specyfikacja wg ILSAC:  GF-6A
Klasa lepkości wg SAE:  0W-20
Do 100 dni na zwrot
EUROL
5.0 (3)
Kod produktu:
E100165
niedostępny
5.0 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E100165
Klasa lepkości wg SAE:  0W-20
Do 100 dni na zwrot
EUROL
5.0 (3)
Kod produktu:
E100130
niedostępny
5.0 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E100130
Klasa lepkości wg SAE:  5W-20
Olej:  Olej syntetyczny
Specyfikacja:  API SP/RC
Zalecenie producenta oleju:  Chrysler MS 6395
Zalecenie producenta oleju:  Fiat 9.55535-CR1
Zalecenie producenta oleju:  Ford WSS-M2C930-A
Zalecenie producenta oleju:  Ford WSS-M2C945-A
Zalecenie producenta oleju:  GM 6048-M
Dopuszczenie przez producenta:  GM dexos 1 Gen 2
Specyfikacja wg ILSAC:  GF-6A
Specyfikacja:  ILSAC GF-6A
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze