Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FRAM do Nissan NV200 / EVALIA Autobus e-NV (ME0M) Autobus 109KM, 80kW, elektryczny (2014.07 - obecnie)

Silnik AUTLOG Nissan NV200 / EVALIA Autobus e-NV (ME0M) Autobus 109KM, 80kW, elektryczny (2014.07 - obecnie) AUTLOG
Silnik FACET Nissan NV200 / EVALIA Autobus e-NV (ME0M) Autobus 109KM, 80kW, elektryczny (2014.07 - obecnie) FACET
Silnik BLIC Nissan NV200 / EVALIA Autobus e-NV (ME0M) Autobus 109KM, 80kW, elektryczny (2014.07 - obecnie) BLIC
Silnik BORG & BECK Nissan NV200 / EVALIA Autobus e-NV (ME0M) Autobus 109KM, 80kW, elektryczny (2014.07 - obecnie) BORG & BECK
Silnik CALORSTAT BY VERNET Nissan NV200 / EVALIA Autobus e-NV (ME0M) Autobus 109KM, 80kW, elektryczny (2014.07 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Nissan NV200 / EVALIA Autobus e-NV (ME0M) Autobus 109KM, 80kW, elektryczny (2014.07 - obecnie) CASTROL
Silnik CHAMPION Nissan NV200 / EVALIA Autobus e-NV (ME0M) Autobus 109KM, 80kW, elektryczny (2014.07 - obecnie) CHAMPION
Silnik COOPERSFIAAM Nissan NV200 / EVALIA Autobus e-NV (ME0M) Autobus 109KM, 80kW, elektryczny (2014.07 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik EPS Nissan NV200 / EVALIA Autobus e-NV (ME0M) Autobus 109KM, 80kW, elektryczny (2014.07 - obecnie) EPS
Silnik FILTRON Nissan NV200 / EVALIA Autobus e-NV (ME0M) Autobus 109KM, 80kW, elektryczny (2014.07 - obecnie) FILTRON
Silnik FRAM Nissan NV200 / EVALIA Autobus e-NV (ME0M) Autobus 109KM, 80kW, elektryczny (2014.07 - obecnie) FRAM
Silnik HC-CARGO Nissan NV200 / EVALIA Autobus e-NV (ME0M) Autobus 109KM, 80kW, elektryczny (2014.07 - obecnie) HC-CARGO
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Nissan NV200 / EVALIA Autobus e-NV (ME0M) Autobus 109KM, 80kW, elektryczny (2014.07 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik KAVO PARTS Nissan NV200 / EVALIA Autobus e-NV (ME0M) Autobus 109KM, 80kW, elektryczny (2014.07 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KW Nissan NV200 / EVALIA Autobus e-NV (ME0M) Autobus 109KM, 80kW, elektryczny (2014.07 - obecnie) KW
Silnik MAHLE Nissan NV200 / EVALIA Autobus e-NV (ME0M) Autobus 109KM, 80kW, elektryczny (2014.07 - obecnie) MAHLE
Silnik MEYLE Nissan NV200 / EVALIA Autobus e-NV (ME0M) Autobus 109KM, 80kW, elektryczny (2014.07 - obecnie) MEYLE
Silnik MULLER FILTER Nissan NV200 / EVALIA Autobus e-NV (ME0M) Autobus 109KM, 80kW, elektryczny (2014.07 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NPS Nissan NV200 / EVALIA Autobus e-NV (ME0M) Autobus 109KM, 80kW, elektryczny (2014.07 - obecnie) NPS
Silnik NRF Nissan NV200 / EVALIA Autobus e-NV (ME0M) Autobus 109KM, 80kW, elektryczny (2014.07 - obecnie) NRF
Silnik PURFLUX Nissan NV200 / EVALIA Autobus e-NV (ME0M) Autobus 109KM, 80kW, elektryczny (2014.07 - obecnie) PURFLUX
Silnik VEMO Nissan NV200 / EVALIA Autobus e-NV (ME0M) Autobus 109KM, 80kW, elektryczny (2014.07 - obecnie) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Nissan NV200 / EVALIA Autobus e-NV (ME0M) Autobus 109KM, 80kW, elektryczny (2014.07 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Nissan NV200 / EVALIA Autobus e-NV (ME0M) Autobus 109KM, 80kW, elektryczny (2014.07 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:FRAM

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FRAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
NEAF
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAM
Kod:
NEAF
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  1
Szerokość [mm]:  1
Wysokość [mm]:  1
Do 100 dni na zwrot
FRAM
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
NEOF
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAM
Kod:
NEOF
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica zewnętrzna [mm]:  1
Średnica wewnętrzna [mm]:  1
Wysokość [mm]:  1
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze