Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MANN-FILTER do Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02)

Silnik GATES Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) GATES
Silnik KNECHT Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) KNECHT
Silnik MAHLE Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) MAHLE
Silnik BLUE PRINT Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) BLUE PRINT
Silnik HART Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) HART
Silnik MANN-FILTER Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) MANN-FILTER
Silnik AKRON-MALÒ Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) AKRON-MALÒ
Silnik AMC FILTER Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) AMC FILTER
Silnik ASHIKA Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) ASHIKA
Silnik BOSCH Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) BOSCH
Silnik CHAMPION Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) CLEAN FILTERS
Silnik CONTINENTAL Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) CONTINENTAL
Silnik DR!VE+ Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) DR!VE+
Silnik FAST Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) FAST
Silnik FILTRON Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) FILTRON
Silnik IPARTS Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) IPARTS
Silnik JAPANPARTS Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) JAPKO
Silnik JP GROUP Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) JP GROUP
Silnik KAMOKA Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) KAVO PARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) KOLBENSCHMIDT
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) MAXGEAR
Silnik NIPPARTS Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) NIPPARTS
Silnik NPS Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) NPS
Silnik PZL FILTERS Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) PZL FILTERS
Silnik QUINTON HAZELL Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) QUINTON HAZELL
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SOFIMA Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) SOFIMA
Silnik TRISCAN Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) TRISCAN
Silnik UFI Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) UFI
Silnik VIC Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) VIC
Silnik WIX FILTERS Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) WIX FILTERS
Producent:MANN-FILTER

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MANN-FILTER
4.9 (79 ocen)
Kod produktu:
WP 928/82
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.9 (79 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MANN-FILTER
Kod:
WP 928/82
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  62
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  70
Wysokość [mm]:  122
Wymiar gwintu:  1-12 UNF
Średnica zewnętrzna [mm]:  93
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Do 100 dni na zwrot
56,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MANN-FILTER
4.8 (42 ocen)
Kod produktu:
C 15 165/3
dostępny
4.8 (42 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MANN-FILTER
Kod:
C 15 165/3
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Numer artykułu zalecanego dodatku:  CF 700
Wysokość [mm]:  338
Średnica wewnętrzna [mm]:  71
Średnica zewnętrzna [mm]:  150
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  8,5
Do 100 dni na zwrot
99,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze