Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik PZL SĘDZISZÓW do Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02)

Silnik GATES Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) GATES
Silnik KNECHT Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) KNECHT
Silnik MAHLE ORIGINAL Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) MAHLE ORIGINAL
Silnik BLUE PRINT Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) BLUE PRINT
Silnik HART Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) HART
Silnik MANN-FILTER Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) MANN-FILTER
Silnik AKRON-MALÒ Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) AKRON-MALÒ
Silnik AMC FILTER Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) AMC FILTER
Silnik ASHIKA Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) ASHIKA
Silnik BOSCH Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) BOSCH
Silnik CHAMPION Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTER Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) CLEAN FILTER
Silnik CONTINENTAL Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) CONTINENTAL
Silnik DJ PARTS Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) DJ PARTS
Silnik DRIVE + Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) DRIVE +
Silnik FILTRON Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) FILTRON
Silnik IPARTS Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) IPARTS
Silnik JAPANPARTS Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) JAPKO
Silnik JP GROUP Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) JP GROUP
Silnik KAMOKA Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) KAVO PARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) KOLBENSCHMIDT
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) MAXGEAR
Silnik NIPPARTS Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) NIPPARTS
Silnik NPS Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) NPS
Silnik PZL SĘDZISZÓW Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) PZL SĘDZISZÓW
Silnik QUINTON HAZELL Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) QUINTON HAZELL
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SOFIMA Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) SOFIMA
Silnik TRISCAN Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) TRISCAN
Silnik UFI Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) UFI
Silnik VIC Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) VIC
Silnik WIX FILTERS Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) WIX FILTERS
Producent:PZL SĘDZISZÓW

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PZL SĘDZISZÓW
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
WA30325
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PZL SĘDZISZÓW
Kod:
WA30325
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr powietrza
Średnica zewnętrzna [mm]:  150,0
Średnica wewnętrzna [mm]:  71,0
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  9,0
Wysokość [mm]:  338,0
Do 100 dni na zwrot
68,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze