Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik AE do Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie)

Silnik ELRING Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik AJUSA Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) AJUSA
Silnik MOTUL Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) MOTUL
Silnik FA1 Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) FA1
Silnik FILTRON Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) FILTRON
Silnik RAVENOL Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) RAVENOL
Silnik JC PREMIUM Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) JC PREMIUM
Silnik LIQUI MOLY Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik PAYEN Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) PAYEN
Silnik VAICO Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) VAICO
Silnik AE Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) AE
Silnik AKRON-MALÒ Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AUTOMEGA Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik BLUE PRINT Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BOSCH Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) BOSCH
Silnik CASTROL Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) CASTROL
Silnik DENCKERMANN Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EPS Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) EPS
Silnik EUROL Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) FACET
Silnik FEBI BILSTEIN Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik GLASER Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) GLASER
Silnik HENGST FILTER Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik K&N FILTERS Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) KAMOKA
Silnik KNECHT Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) KNECHT
Silnik KW Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) KW
Silnik LUCAS Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik METZGER Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NTY Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) NTY
Silnik QUINTON HAZELL Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik SWAG Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) SWAG
Silnik TOPRAN Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) TOPRAN
Silnik TRISCAN Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) TRISCAN
Silnik VALVOLINE Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VAN WEZEL Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) VAN WEZEL
Silnik WIX FILTERS Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:AE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FOL295
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AE
Kod:
FOL295
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze