Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik KNECHT do Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2020.04 - obecnie)

Silnik ELRING Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2020.04 - obecnie) ELRING
Silnik REINZ Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2020.04 - obecnie) REINZ
Silnik AJUSA Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2020.04 - obecnie) AJUSA
Silnik FA1 Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2020.04 - obecnie) FA1
Silnik PAYEN Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2020.04 - obecnie) PAYEN
Silnik VAICO Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2020.04 - obecnie) VAICO
Silnik AE Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2020.04 - obecnie) AE
Silnik ALCO FILTER Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2020.04 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AUTOMEGA Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2020.04 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik BLUE PRINT Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2020.04 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BOSCH Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2020.04 - obecnie) BOSCH
Silnik COOPERSFIAAM Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2020.04 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2020.04 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik FEBI BILSTEIN Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2020.04 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FRAM Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2020.04 - obecnie) FRAM
Silnik GLASER Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2020.04 - obecnie) GLASER
Silnik HENGST FILTER Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2020.04 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik KNECHT Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2020.04 - obecnie) KNECHT
Silnik MAHLE ORIGINAL Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2020.04 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik METZGER Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2020.04 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2020.04 - obecnie) MISFAT
Silnik PURFLUX Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2020.04 - obecnie) PURFLUX
Silnik QUINTON HAZELL Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2020.04 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik TRISCAN Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2020.04 - obecnie) TRISCAN
Producent:KNECHT

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KNECHT
4.9 (38)
Kod produktu:
OC 1268/8
dostępny
4.9 (38)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
OC 1268/8
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica [mm]:  76,0
Wysokość [mm]:  86,6
Gwintowana złączka:  1''-16UN-2B
Wysokość 1 [mm]:  85
Średnica 2 [mm]:  70,2
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  61,0
Moment dokrecenia [Nm]:  20
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Ciężar netto [g]:  295,0
Długożć opakowania [cm]:  7,8
Szerokość opakowania [cm]:  7,80
Wysokość opakowania [cm]:  8,80
Do 100 dni na zwrot
43,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
KNECHT
5.0 (23)
Kod produktu:
LX 4296/7
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (23)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
LX 4296/7
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  242
Ciężar netto [g]:  194,0
Do 100 dni na zwrot
80,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Silnik

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze