Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik DR!VE+ do Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie)

Silnik ELRING Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) ELRING
Silnik AJUSA Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) AJUSA
Silnik FILTRON Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik KAMOKA Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) KAMOKA
Silnik HENGST FILTER Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik K&N FILTERS Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik PAYEN Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) PAYEN
Silnik AKRON-MALÒ Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik ASHIKA Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) ASHIKA
Silnik AUTOMEGA Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik BLUE PRINT Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BOSCH Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) BOSCH
Silnik CASTROL Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DRI Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) DRI
Silnik DRIVE + Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) DRIVE +
Silnik EPS Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) EPS
Silnik EUROL Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) FACET
Silnik FEBI BILSTEIN Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FRAM Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) FRAM
Silnik GLASER Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) GLASER
Silnik HART Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) HART
Silnik KNECHT Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) KNECHT
Silnik KW Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) KW
Silnik MAHLE ORIGINAL Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik METZGER Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTUL Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik OPTIMAL Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PURFLUX Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) PURRO
Silnik RAVENOL Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) RAVENOL
Silnik SWAG Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) SWAG
Silnik TMI Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) TMI
Silnik TRISCAN Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) UFI
Silnik VAICO Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) VAICO
Silnik VALVOLINE Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VAN WEZEL Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) VAN WEZEL
Silnik WIX FILTERS Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:DRIVE +

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DR!VE+
0 (0)
Kod produktu:
DP1110.10.0590
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR!VE+
Kod:
DP1110.10.0590
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  30,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  230
Długość 1 [mm]:  350
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Do 100 dni na zwrot
43,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
DR!VE+
0 (0)
Kod produktu:
DP1110.11.0229
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR!VE+
Kod:
DP1110.11.0229
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  124,0
Średnica wewnętrzna [mm]:  25
Średnica zewnętrzna [mm]:  61
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  21
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Do 100 dni na zwrot
46,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze