Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik ALCO FILTER do Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi 4x4 Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik HART Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi 4x4 Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) HART
Silnik HENGST FILTER Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi 4x4 Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik NRF Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi 4x4 Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) NRF
Silnik UFI Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi 4x4 Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) UFI
Silnik AKRON-MALÒ Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi 4x4 Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi 4x4 Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik CAFFARO Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi 4x4 Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) CAFFARO
Silnik CALORSTAT BY VERNET Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi 4x4 Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi 4x4 Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) CASTROL
Silnik DRI Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi 4x4 Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) DRI
Silnik ELSTOCK Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi 4x4 Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) ELSTOCK
Silnik EUROL Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi 4x4 Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi 4x4 Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FRAM Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi 4x4 Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) FRAM
Silnik HELLA Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi 4x4 Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) HELLA
Silnik KAWE Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi 4x4 Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) KAWE
Silnik LUCAS Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi 4x4 Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) LUCAS
Silnik MULLER FILTER Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi 4x4 Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NPS Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi 4x4 Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) NPS
Silnik OPTIBELT Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi 4x4 Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) OPTIBELT
Silnik PURFLUX Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi 4x4 Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) PURFLUX
Silnik RAVENOL Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi 4x4 Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi 4x4 Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) RUVILLE
Silnik VAICO Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi 4x4 Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) VAICO
Silnik VALVOLINE Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi 4x4 Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VAN WEZEL Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi 4x4 Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) VAN WEZEL
Silnik WIX FILTERS Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi 4x4 Kombi 210KM, 154kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:ALCO FILTER

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ALCO FILTER
4.0 (4 ocen)
Kod produktu:
MD-871
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ALCO FILTER
Kod:
MD-871
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Wysokość [mm]:  124,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  61,0
Średnica wewnętrzna [mm]:  14,0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 107,00 zł
52,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

ALCO FILTER
4.6 (5 ocen)
Kod produktu:
MD-3040
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.6 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ALCO FILTER
Kod:
MD-3040
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  349,0
Szerokość [mm]:  231,0
Wysokość [mm]:  42,0
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 115,00 zł
56,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Silnik

Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze