Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik CHAMPION do Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08)

Silnik ELRING Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) ELRING
Silnik REINZ Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) REINZ
Silnik AJUSA Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) AJUSA
Silnik FA1 Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) FA1
Silnik FILTRON Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) FILTRON
Silnik GATES Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) GATES
Silnik MAXGEAR Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) MAXGEAR
Silnik BOSCH Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) BOSCH
Silnik CORTECO Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) CORTECO
Silnik MANN-FILTER Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) MANN-FILTER
Silnik AE Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) AE
Silnik AKRON-MALÒ Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) AKRON-MALÒ
Silnik AMC Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) AMC
Silnik BORG & BECK Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTER Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) CLEAN FILTER
Silnik COMLINE Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) CONTINENTAL
Silnik EUROREPAR Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) FAI AUTOPARTS
Silnik FRECCIA Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) FRECCIA
Silnik GLASER Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) GLASER
Silnik GLYCO Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) GOETZE ENGINE
Silnik HART Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) HART
Silnik IPARTS Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) IPARTS
Silnik KNECHT Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) KNECHT
Silnik KOLBENSCHMIDT Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAHLE ORIGINAL Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) MAHLE ORIGINAL
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik NPS Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) NPS
Silnik OEM Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) OEM
Silnik OPTIMAL Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) OPTIMAL
Silnik PAYEN Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) PAYEN
Silnik SOFIMA Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) SOFIMA
Silnik TRISCAN Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) UFI
Silnik WIX FILTERS Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) WIX FILTERS
Producent:CHAMPION

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CHAMPION
5.0 (13)
Kod produktu:
CAF100101R
dostępny
5.0 (13)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
CAF100101R
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  48
Średnica wewnętrzna [mm]:  175
Średnica zewnętrzna [mm]:  245
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długożć opakowania [cm]:  30
Szerokość opakowania [cm]:  30
Wysokość opakowania [cm]:  6,5
Do 100 dni na zwrot
30,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CHAMPION
4.6 (11)
Kod produktu:
COF102103S
niedostępny
4.6 (11)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
COF102103S
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  87,0
Wymiar gwintu:  3/4"-16 UNF
Średnica wewnętrzna [mm]:  71,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  76,0
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Długożć opakowania [cm]:  7,8
Szerokość opakowania [cm]:  7,8
Wysokość opakowania [cm]:  9
Do 100 dni na zwrot
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze