Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik GATES do Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08)

Silnik ELRING Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) ELRING
Silnik REINZ Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) REINZ
Silnik AJUSA Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) AJUSA
Silnik FA1 Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) FA1
Silnik FILTRON Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) FILTRON
Silnik GATES Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) GATES
Silnik MAXGEAR Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) MAXGEAR
Silnik BOSCH Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) BOSCH
Silnik CORTECO Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) CORTECO
Silnik MANN-FILTER Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) MANN-FILTER
Silnik AE Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) AE
Silnik AKRON-MALÒ Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) AKRON-MALÒ
Silnik AMC Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) AMC
Silnik BORG & BECK Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTER Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) CLEAN FILTER
Silnik COMLINE Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) CONTINENTAL
Silnik EUROREPAR Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) FAI AUTOPARTS
Silnik FRECCIA Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) FRECCIA
Silnik GLASER Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) GLASER
Silnik GLYCO Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) GOETZE ENGINE
Silnik HART Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) HART
Silnik IPARTS Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) IPARTS
Silnik KNECHT Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) KNECHT
Silnik KOLBENSCHMIDT Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAHLE ORIGINAL Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) MAHLE ORIGINAL
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik NPS Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) NPS
Silnik OEM Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) OEM
Silnik OPTIMAL Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) OPTIMAL
Silnik PAYEN Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) PAYEN
Silnik SOFIMA Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) SOFIMA
Silnik TRISCAN Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) UFI
Silnik WIX FILTERS Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) WIX FILTERS
Producent:GATES

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GATES
3.0 (2)
Kod produktu:
6218MC
dostępny
3.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GATES
Kod:
6218MC
Jednostka:
szt
Dopuszczony dla rodzaju pojazdu:  Samochód osobowy
Materiał:  Poliester
Materiał:  Polichloropren (neopren)
Kolor:  Czarny
Szerokość [mm]:  10
Długość [mm]:  950
Długość zewnętrzna [mm]:  960
Do 100 dni na zwrot
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze