Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "4"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik OEM do Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07)

Silnik ELRING Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) ELRING
Silnik FILTRON Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) FILTRON
Silnik REINZ Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) REINZ
Silnik FA1 Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) FA1
Silnik CORTECO Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) CORTECO
Silnik KAMOKA Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) KAMOKA
Silnik KNECHT Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) KNECHT
Silnik FAST Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) FAST
Silnik EUROREPAR Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) EUROREPAR
Silnik MAHLE ORIGINAL Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) MAHLE ORIGINAL
Silnik OEM Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) OEM
Silnik PURFLUX Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) PURFLUX
Silnik GATES Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) GATES
Silnik METZGER Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) METZGER
Silnik PZL SĘDZISZÓW Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) PZL SĘDZISZÓW
Silnik AJUSA Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) AJUSA
Silnik CHAMPION Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) CHAMPION
Silnik CONTITECH Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) CONTITECH
Silnik HART Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) HART
Silnik MANN-FILTER Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) MANN-FILTER
Silnik VAICO Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) VAICO
Silnik SNR Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) SNR
Silnik BOSCH Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) BOSCH
Silnik FAI AUTOPARTS Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) FAI AUTOPARTS
Silnik FRECCIA Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) FRECCIA
Silnik GLASER Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) GLASER
Silnik INA Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) INA
Silnik IPARTS Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) IPARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) KOLBENSCHMIDT
Silnik NTY Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) NTY
Silnik PAYEN Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) PAYEN
Silnik PIERBURG Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) PIERBURG
Silnik UFI Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) UFI
Silnik AE Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) AE
Silnik AKRON-MALÒ Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) AKRON-MALÒ
Silnik ASHIKA Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) ASHIKA
Silnik BORG & BECK Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) BORG & BECK
Silnik CLEAN FILTER Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) CLEAN FILTER
Silnik COMLINE Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) CONTINENTAL
Silnik COOPERS FIAAM Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) COOPERS FIAAM
Silnik DELPHI Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) DELPHI
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DYS Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) DYS
Silnik ELWIS ROYAL Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) ELWIS ROYAL
Silnik ET ENGINETEAM Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) EUROL
Silnik FEBEST Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) FEBEST
Silnik GLYCO Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) GOETZE
Silnik HEPU Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) HEPU
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik IJS GROUP Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) IJS GROUP
Silnik IPD Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) IPD
Silnik IPSA Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) IPSA
Silnik JAPANPARTS Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) JAPKO
Silnik JP GROUP Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) JP GROUP
Silnik KING Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) KING
Silnik KWP Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) KWP
Silnik MAGNETI MARELLI Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) MAGNETI MARELLI
Silnik MASTER-SPORT Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) MASTER-SPORT
Silnik METELLI Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) METELLI
Silnik MITSUBOSHI Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) MITSUBOSHI
Silnik NE Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) NE
Silnik NPS Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) NPS
Silnik NÜRAL Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) NÜRAL
Silnik OPTIMA Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) OPTIMA
Silnik OPTIMAL Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) OPTIMAL
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) RUVILLE
Silnik SEIM Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) SEIM
Silnik SKV GERMANY Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) SKV GERMANY
Silnik SOFIMA Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) SOFIMA
Silnik TRISCAN Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik WIX FILTERS Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) WIX FILTERS
Producent:OEM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
7703075347
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
7703075347
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  15,5
Wymiar gwintu:  M 16 x 1,50 x 12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Rozmiar klucza:  8 x 8
Rodzaj połączenia:  Opakowanie konturowe
Do 100 dni na zwrot
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze