Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik METZGER do Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07)

Silnik ELRING Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) ELRING
Silnik FILTRON Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) FILTRON
Silnik REINZ Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) REINZ
Silnik FA1 Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) FA1
Silnik CORTECO Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) CORTECO
Silnik KAMOKA Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) KAMOKA
Silnik KNECHT Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) KNECHT
Silnik EUROREPAR Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) EUROREPAR
Silnik MAHLE ORIGINAL Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) MAHLE ORIGINAL
Silnik OEM Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) OEM
Silnik PURFLUX Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) PURFLUX
Silnik GATES Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) GATES
Silnik METZGER Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) METZGER
Silnik AJUSA Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) AJUSA
Silnik CHAMPION Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) CHAMPION
Silnik CONTITECH Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) CONTITECH
Silnik HART Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) HART
Silnik MANN-FILTER Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) MANN-FILTER
Silnik VAICO Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) VAICO
Silnik SNR Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) SNR
Silnik BOSCH Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) BOSCH
Silnik FAI AUTOPARTS Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) FAI AUTOPARTS
Silnik FRECCIA Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) FRECCIA
Silnik GLASER Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) GLASER
Silnik INA Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) INA
Silnik IPARTS Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) IPARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) KOLBENSCHMIDT
Silnik NTY Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) NTY
Silnik PAYEN Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) PAYEN
Silnik PIERBURG Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) PIERBURG
Silnik UFI Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) UFI
Silnik AE Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) AE
Silnik AKRON-MALÒ Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) AKRON-MALÒ
Silnik ASHIKA Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) ASHIKA
Silnik BORG & BECK Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) BORG & BECK
Silnik CLEAN FILTER Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) CLEAN FILTER
Silnik COMLINE Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) CONTINENTAL
Silnik COOPERS FIAAM Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) COOPERS FIAAM
Silnik DELPHI Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) DELPHI
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DYS Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) DYS
Silnik ELWIS ROYAL Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) ELWIS ROYAL
Silnik ET ENGINETEAM Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) EUROL
Silnik FAST Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) FAST
Silnik FEBEST Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) FEBEST
Silnik FRAM Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) FRAM
Silnik GLYCO Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) GOETZE
Silnik HEPU Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) HEPU
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik IJS GROUP Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) IJS GROUP
Silnik IPD Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) IPD
Silnik IPSA Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) IPSA
Silnik JAPANPARTS Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) JAPKO
Silnik JP GROUP Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) JP GROUP
Silnik KING Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) KING
Silnik KWP Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) KWP
Silnik MAGNETI MARELLI Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) MAGNETI MARELLI
Silnik MASTER-SPORT Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) MASTER-SPORT
Silnik METELLI Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) METELLI
Silnik MITSUBOSHI Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) MITSUBOSHI
Silnik NE Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) NE
Silnik NPS Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) NPS
Silnik NÜRAL Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) NÜRAL
Silnik OPTIMA Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) OPTIMA
Silnik OPTIMAL Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) OPTIMAL
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) RUVILLE
Silnik SEIM Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) SEIM
Silnik SOFIMA Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) SOFIMA
Silnik TRISCAN Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik WIX FILTERS Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) WIX FILTERS
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:METZGER

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METZGER
5.0 (1)
Kod produktu:
8030049
dostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
8030049
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  15,5
Materiał:  Metal
Wymiar gwintu:  M16x1,5
Długość gwintu [mm]:  12
Rozmiar klucza:  8
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Materiał uszczelnienia:  Miedz
Średnica wewnętrzna [mm]:  16
Średnica zewnętrzna [mm]:  22
Grubość [mm]:  2
Materiał uszczelnienia:  Guma / metal
Średnica wewnętrzna [mm]:  16,70
Średnica zewnętrzna [mm]:  24
Grubość [mm]:  1,5
Rodzaj połączenia:  Torba
Do 100 dni na zwrot
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
METZGER
0 (0)
Kod produktu:
7990210
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
7990210
Jednostka:
szt
Materiał miski olejowej:  Stal
Do 100 dni na zwrot
374,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
METZGER
0 (0)
Kod produktu:
8001052
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
8001052
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze