Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik AVA COOLING SYSTEMS do Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie)

Silnik REINZ Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) REINZ
Silnik VALEO Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) VALEO
Silnik HENGST FILTER Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HART Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) HART
Silnik EUROREPAR Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) EUROREPAR
Silnik GATES Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) GATES
Silnik HELLA Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) HELLA
Silnik CLEAN FILTER Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) CLEAN FILTER
Silnik DELPHI Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) DELPHI
Silnik SNR Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) SNR
Silnik AMC FILTER Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) AMC FILTER
Silnik AUTLOG Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) AUTLOG
Silnik AUTOMEGA Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik AVA COOLING SYSTEMS Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) AVA COOLING SYSTEMS
Silnik BIRTH Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) BIRTH
Silnik BORG & BECK Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORGWARNER Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) BORGWARNER
Silnik DRI Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) DRI
Silnik DRIVE + Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) DRIVE +
Silnik ELSTOCK Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) ELSTOCK
Silnik EPS Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) EPS
Silnik FACET Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) FACET
Silnik GLASER Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) GLASER
Silnik K&N FILTERS Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KW Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) KW
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MEYLE Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) MEYLE
Silnik NISSENS Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) NISSENS
Silnik NRF Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) NRF
Silnik PRASCO Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) PRASCO
Silnik SASIC Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) SASIC
Silnik SKF Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) SKF
Silnik TMI Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) TMI
Silnik VAICO Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) VAICO
Silnik VEMA Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) VEMA
Producent:AVA COOLING SYSTEMS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AVA COOLING SYSTEMS
0 (0)
Kod produktu:
CN3337H
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AVA COOLING SYSTEMS
Kod:
CN3337H
Jednostka:
szt
Rodzaj chłodzenia:  Chłodzony cieczą
Materiał:  Aluminium
Głębokość sieci [mm]:  110
Szerokość sieci [mm]:  124
Długość sieci [mm]:  257
Długość sieci [mm]:  95
Szerokość sieci [mm]:  62
Głębokość sieci [mm]:  47
Do 100 dni na zwrot
491,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
AVA COOLING SYSTEMS
0 (0)
Kod produktu:
PEA4385
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AVA COOLING SYSTEMS
Kod:
PEA4385
Jednostka:
szt
Jakosć:  Alternativ
Ograniczenia producenta:  Valeo
Rodzaj chłodzenia:  Chłodzony powietrzem
Dolot - sr. [mm]:  51,0
Wylot - sr. [mm]:  49,0
Materiał żeber chłodzących:  Aluminium
Rodzaj chłodnicy:  Żebra chłodzące lutowane
Materiał zbiornika wody (chłodnica):  Tworzywo sztuczne
Długość sieci [mm]:  217
Szerokość sieci [mm]:  249
Głębokość sieci [mm]:  50
Do 100 dni na zwrot
784,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze