Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik BORG & BECK do Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie)

Silnik REINZ Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) REINZ
Silnik VALEO Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) VALEO
Silnik HENGST FILTER Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik EUROREPAR Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) EUROREPAR
Silnik GATES Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) GATES
Silnik HELLA Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) HELLA
Silnik CLEAN FILTER Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) CLEAN FILTER
Silnik DELPHI Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) DELPHI
Silnik SNR Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) SNR
Silnik AMC FILTER Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) AMC FILTER
Silnik AUTLOG Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) AUTLOG
Silnik AUTOMEGA Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik AVA COOLING SYSTEMS Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) AVA COOLING SYSTEMS
Silnik BIRTH Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) BIRTH
Silnik BORG & BECK Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORGWARNER Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) BORGWARNER
Silnik DRI Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) DRI
Silnik DRIVE + Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) DRIVE +
Silnik ELSTOCK Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) ELSTOCK
Silnik EPS Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) EPS
Silnik FACET Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) FACET
Silnik GLASER Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) GLASER
Silnik HART Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) HART
Silnik K&N FILTERS Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KW Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) KW
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MEYLE Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) MEYLE
Silnik NISSENS Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) NISSENS
Silnik NRF Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) NRF
Silnik OEM Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) OEM
Silnik PRASCO Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) PRASCO
Silnik SASIC Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) SASIC
Silnik SKF Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) SKF
Silnik TMI Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) TMI
Silnik VAICO Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) VAICO
Silnik VEMA Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) VEMA
Producent:BORG & BECK

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BFO4000
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BFO4000
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  69
Średnica zewnętrzna [mm]:  65
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  24
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  24
Do 100 dni na zwrot
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BFA2394
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BFA2394
Długość [mm]:  360
Szerokość [mm]:  146
Wysokość [mm]:  40
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze