Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik EUROREPAR do Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09)

Silnik ELRING Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) ELRING
Silnik FA1 Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) FA1
Silnik EUROREPAR Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) EUROREPAR
Silnik CORTECO Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) CORTECO
Silnik VICTOR REINZ Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) VICTOR REINZ
Silnik BOSCH Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) BOSCH
Silnik MEAT & DORIA Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) MEAT & DORIA
Silnik PIERBURG Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) PIERBURG
Silnik PURFLUX Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) PURFLUX
Silnik SASIC Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) SASIC
Silnik AJUSA Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) AJUSA
Silnik ALCO FILTER Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) ALCO FILTER
Silnik BGA Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) BGA
Silnik BORG & BECK Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) COOPERSFIAAM
Silnik DENCKERMANN Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) DENCKERMANN
Silnik DT SPARE PARTS Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) DT SPARE PARTS
Silnik EFI AUTOMOTIVE Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ENERGY Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) ENERGY
Silnik ESEN SKV Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) ESEN SKV
Silnik FAI AUTOPARTS Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) FAST
Silnik FILTRON Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) FILTRON
Silnik FRECCIA Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) FRECCIA
Silnik GATES Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) GATES
Silnik GLASER Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) GLASER
Silnik GLYCO Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) GOETZE ENGINE
Silnik HART Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) HART
Silnik HENGST FILTER Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) HENGST FILTER
Silnik HOFFER Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) HOFFER
Silnik INA Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) INA
Silnik INTERVALVES Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) INTERVALVES
Silnik IPSA Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) IPSA
Silnik JP GROUP Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) JP GROUP
Silnik KAWE Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) KAWE
Silnik KNECHT Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) KNECHT
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAHLE Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) MANN-FILTER
Silnik MAPCO Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik METELLI Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) METELLI
Silnik MISFAT Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) MISFAT
Silnik NE Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) NE
Silnik NPS Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) NPS
Silnik NTY Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) NTY
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) QUINTON HAZELL
Silnik SEIM Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) SEIM
Silnik SIDAT Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) SIDAT
Silnik SNR Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) SNR
Silnik SOFIMA Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) SOFIMA
Silnik TRISCAN Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) TRISCAN
Silnik UFI Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) UFI
Silnik VALEO Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) VALEO
Silnik VEMO Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) VEMO
Silnik WIX FILTERS Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) WIX FILTERS
Producent:EUROREPAR

8 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1635763680
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1635763680
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  1
Rodzaj połączenia:  Butelka
Klasa lepkości wg SAE:  10W-40
Specyfikacja wg ACEA:  A3/B3
Specyfikacja wg ACEA:  A3/B4
Specyfikacja wg API:  SL
Specyfikacja wg API:  SM
Specyfikacja wg API:  SN
Specyfikacja wg API:  SN+
Specyfikacja wg API:  CF
Zalecenie producenta oleju:  MB 229.1
Zalecenie producenta oleju:  VW 501.01
Zalecenie producenta oleju:  VW 505.00
Dopuszczenie przez producenta:  PSA B71 2300
Do 100 dni na zwrot
52,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1635763780
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1635763780
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  5
Rodzaj połączenia:  Kanister
Klasa lepkości wg SAE:  10W-40
Specyfikacja wg ACEA:  A3/B3
Specyfikacja wg ACEA:  A3/B4
Specyfikacja wg API:  SL
Specyfikacja wg API:  SM
Specyfikacja wg API:  SN
Specyfikacja wg API:  SN+
Specyfikacja wg API:  CF
Zalecenie producenta oleju:  MB 229.1
Zalecenie producenta oleju:  VW 501.01
Zalecenie producenta oleju:  VW 505.00
Dopuszczenie przez producenta:  PSA B71 2300
Do 100 dni na zwrot
194,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1635763880
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1635763880
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  60
Rodzaj połączenia:  Beczka
Klasa lepkości wg SAE:  10W-40
Specyfikacja wg ACEA:  A3/B3
Specyfikacja wg ACEA:  A3/B4
Specyfikacja wg API:  SL
Specyfikacja wg API:  SM
Specyfikacja wg API:  SN
Specyfikacja wg API:  SN+
Specyfikacja wg API:  CF
Zalecenie producenta oleju:  MB 229.1
Zalecenie producenta oleju:  VW 501.01
Zalecenie producenta oleju:  VW 505.00
Dopuszczenie przez producenta:  PSA B71 2300
Do 100 dni na zwrot
1027,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1635763580
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1635763580
Pojemność [litr]:  208
Rodzaj połączenia:  Beczka
Klasa lepkości wg SAE:  15W-40
Specyfikacja wg ACEA:  A3/B3
Specyfikacja wg API:  SL
Specyfikacja wg API:  SN
Specyfikacja wg API:  SN+
Specyfikacja wg API:  CF
Zalecenie producenta oleju:  MB 229.1
Zalecenie producenta oleju:  VW 501.01
Zalecenie producenta oleju:  VW 505.00
Do 100 dni na zwrot
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1616174580
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1616174580
Wysokość [mm]:  90
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Gwint wewnętrzny [cal]:  3/4"-16
Średnica zewnętrzna [mm]:  86,8
Do 100 dni na zwrot
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1635763480
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1635763480
Pojemność [litr]:  5
Rodzaj połączenia:  Kanister
Klasa lepkości wg SAE:  15W-40
Specyfikacja wg ACEA:  A3/B3
Specyfikacja wg API:  SL
Specyfikacja wg API:  SN
Specyfikacja wg API:  SN+
Specyfikacja wg API:  CF
Zalecenie producenta oleju:  MB 229.1
Zalecenie producenta oleju:  VW 501.01
Zalecenie producenta oleju:  VW 505.00
Do 100 dni na zwrot
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1635763980
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1635763980
Pojemność [litr]:  208
Rodzaj połączenia:  Beczka
Klasa lepkości wg SAE:  10W-40
Specyfikacja wg ACEA:  A3/B3
Specyfikacja wg ACEA:  A3/B4
Specyfikacja wg API:  SL
Specyfikacja wg API:  SM
Specyfikacja wg API:  SN
Specyfikacja wg API:  SN+
Specyfikacja wg API:  CF
Zalecenie producenta oleju:  MB 229.1
Zalecenie producenta oleju:  VW 501.01
Zalecenie producenta oleju:  VW 505.00
Dopuszczenie przez producenta:  PSA B71 2300
Do 100 dni na zwrot
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1657850180
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1657850180
Specyfikacja wg API:  SL
Pojemność [litr]:  60
Rodzaj połączenia:  Beczka
Klasa lepkości wg SAE:  10W-40
Specyfikacja:  Stocked x9
Specyfikacja wg ACEA:  A3/B3
Specyfikacja wg API:  CF
Specyfikacja wg API:  SN+
Specyfikacja wg API:  SN
Specyfikacja wg API:  SM
Specyfikacja wg ACEA:  A3/B4
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze