Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik PURRO do Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12)

Silnik FILTRON Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) FILTRON
Silnik ELRING Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) ELRING
Silnik BOSCH Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) BOSCH
Silnik KNECHT Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) KNECHT
Silnik REINZ Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) REINZ
Silnik KAMOKA Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) KAMOKA
Silnik FA1 Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) FA1
Silnik MAHLE ORIGINAL Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) MAHLE ORIGINAL
Silnik PURFLUX Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) PURFLUX
Silnik MANN-FILTER Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) MANN-FILTER
Silnik CHAMPION Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) CHAMPION
Silnik PURRO Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) PURRO
Silnik AJUSA Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) AJUSA
Silnik HENGST FILTER Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) HENGST FILTER
Silnik GATES Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) GATES
Silnik INA Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) INA
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) KOLBENSCHMIDT
Silnik OPTIMA Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) OPTIMA
Silnik VAICO Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) VAICO
Silnik VEMO Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) VEMO
Silnik AKRON-MALÒ Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) AKRON-MALÒ
Silnik ASHIKA Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) ASHIKA
Silnik CONTINENTAL Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) CORTECO
Silnik ENERGY Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) ENERGY
Silnik FEBEST Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) FEBEST
Silnik FRAM Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) FRAM
Silnik GLASER Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) GLASER
Silnik HART Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) HART
Silnik HUTCHINSON Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) HUTCHINSON
Silnik IPARTS Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) IPARTS
Silnik IPD Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) IPD
Silnik JAPANPARTS Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) JAPKO
Silnik NPS Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) NPS
Silnik NTY Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) NTY
Silnik OEM Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) OEM
Silnik OPTIMAL Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) OPTIMAL
Silnik PAYEN Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) RUVILLE
Silnik SOFIMA Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) SOFIMA
Silnik TRISCAN Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) TRISCAN
Silnik UFI Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) UFI
Silnik WALKER PRODUCTS Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Peugeot 405 I (15B) 1.9 (15BDFV) sedan 111KM, 82kW, benzyna (1988.07 - 1992.12) WIX FILTERS
Producent:PURRO

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PURRO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PUR-PA2004
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PURRO
Kod:
PUR-PA2004
Jednostka:
szt
Kształt:  Prostokątny
Długość [mm]:  325
Szerokość [mm]:  156
Wysokość [mm]:  67
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Do 100 dni na zwrot
24,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

PURRO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PUR-PA2027
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PURRO
Kod:
PUR-PA2027
Jednostka:
szt
Kształt:  Kanciasty
Długość [mm]:  323
Szerokość [mm]:  183
Wysokość [mm]:  40
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Do 100 dni na zwrot
24,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

PURRO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PUR-PO2013
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PURRO
Kod:
PUR-PO2013
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  86
Wymiar gwintu:  M 20x1,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  77
Rodzaj zaworu:  Zawór ograniczający cisnienie
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  71
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  52,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Do 100 dni na zwrot
35,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

PURRO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PUR-PO1008
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PURRO
Kod:
PUR-PO1008
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  96,5
Wymiar gwintu:  M 20x1,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  76
Rodzaj zaworu:  Zawór ograniczający cisnienie
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  71,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  62,5
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  69,5
Do 100 dni na zwrot
37,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Silnik

Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze