Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAXGEAR do Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07)

Silnik FILTRON Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) FILTRON
Silnik ELRING Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) ELRING
Silnik FEBI BILSTEIN Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) FEBI BILSTEIN
Silnik KAMOKA Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) KAMOKA
Silnik KNECHT Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) KNECHT
Silnik REINZ Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) REINZ
Silnik BOSCH Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) BOSCH
Silnik EUROREPAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) EUROREPAR
Silnik FA1 Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) FA1
Silnik FAST Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) FAST
Silnik MAHLE ORIGINAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) MAHLE ORIGINAL
Silnik PURFLUX Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) PURFLUX
Silnik AJUSA Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) AJUSA
Silnik MANN-FILTER Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) MANN-FILTER
Silnik VAICO Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) VAICO
Silnik CHAMPION Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) CHAMPION
Silnik GATES Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) GATES
Silnik PURRO Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) PURRO
Silnik SWAG Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) SWAG
Silnik BLUE PRINT Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) BLUE PRINT
Silnik MAGNETI MARELLI Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) MAGNETI MARELLI
Silnik GLYCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) GLYCO
Silnik INA Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) INA
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAXGEAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) MAXGEAR
Silnik OPTIMA Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) OPTIMA
Silnik OPTIMAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) OPTIMAL
Silnik TRISCAN Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) TRISCAN
Silnik A.B.S. Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) A.B.S.
Silnik AE Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) AE
Silnik AKRON-MALÒ Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) AKRON-MALÒ
Silnik AMC Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) AMC
Silnik ASHIKA Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) ASHIKA
Silnik BENDIX Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) BENDIX
Silnik BGA Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) BGA
Silnik BORG & BECK Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) BORG & BECK
Silnik BUGATTI Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) BUGATTI
Silnik CLEAN FILTER Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) CLEAN FILTER
Silnik COMLINE Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) CONTINENTAL
Silnik CONTITECH Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) CONTITECH
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) CORTECO
Silnik DR.MOTOR Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) DR.MOTOR
Silnik DRI Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) DRI
Silnik DRIVE + Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) DRIVE +
Silnik DYS Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) DYS
Silnik ELSTOCK Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) ELSTOCK
Silnik ELWIS ROYAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) ELWIS ROYAL
Silnik ERA Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) ERA
Silnik ET ENGINETEAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) ET ENGINETEAM
Silnik FAI AUTOPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) FAI AUTOPARTS
Silnik FEBEST Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) FEBEST
Silnik FRAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) FRAM
Silnik FRECCIA Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) FRECCIA
Silnik FRIGAIR Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) FRIGAIR
Silnik GARRETT Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) GARRETT
Silnik GLASER Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) GOETZE
Silnik GRAF Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) GRAF
Silnik HART Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) HART
Silnik HEPU Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HUTCHINSON Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) HUTCHINSON
Silnik IJS GROUP Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) IJS GROUP
Silnik IPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) IPARTS
Silnik IPD Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) IPD
Silnik IPSA Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) IPSA
Silnik JAPANPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) JAPKO
Silnik JP GROUP Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) JP GROUP
Silnik JPN Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) JPN
Silnik KAVO PARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) KAVO PARTS
Silnik KAWE Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) KAWE
Silnik KING Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) KING
Silnik KWP Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) KWP
Silnik LUCAS Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) LUCAS
Silnik MAPCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) MASTER-SPORT
Silnik METALCAUCHO Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) METALCAUCHO
Silnik METELLI Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) METELLI
Silnik METZGER Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) METZGER
Silnik MISFAT Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) MISFAT
Silnik NPS Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) NPS
Silnik NTY Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) NTY
Silnik NÜRAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) NÜRAL
Silnik OEM Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) OEM
Silnik OPTIBELT Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) OPTIBELT
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) RUVILLE
Silnik SALERI SIL Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) SALERI SIL
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SEIM Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) SEIM
Silnik SKF Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) SKF
Silnik SOFIMA Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) SOFIMA
Silnik TMI Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) TMI
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) UFI
Silnik VEMO Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) VEMO
Silnik WIX FILTERS Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) WIX FILTERS
Producent:MAXGEAR

7 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
4.6 (11 ocen)
Kod produktu:
26-1516
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.6 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
26-1516
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  LS 7
Wysokość [mm]:  89
Wymiar gwintu:  M 20 X 1.5
Średnica zewnętrzna [mm]:  76
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  72
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  1,5
Do 100 dni na zwrot
23,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
4.9 (25 ocen)
Kod produktu:
26-0010
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.9 (25 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
26-0010
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  325
Szerokość [mm]:  156
Wysokość [mm]:  57
Do 100 dni na zwrot
25,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
30-0024
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
30-0024
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  30,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  156,0
Parametr:  6PK
Liczba rowków:  5
Do 100 dni na zwrot
145,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
40-0235
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
40-0235
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z prawej
Rodzaj mocowania:  Łożysko gumowo-metalowe
Do 100 dni na zwrot
29,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
32-0852
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
32-0852
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
40,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
54-0465
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
54-0465
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  60
Szerokość [mm]:  34
Do 100 dni na zwrot
47,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
54-0464
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
54-0464
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  60
Szerokość [mm]:  34
Sterowanie rolką napinacza:  Manualny
Do 100 dni na zwrot
77,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze