Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAXGEAR do Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FILTRON Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) FILTRON
Silnik ELRING Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) ELRING
Silnik KAMOKA Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) KAMOKA
Silnik KNECHT Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) KNECHT
Silnik BOSCH Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) BOSCH
Silnik EUROREPAR Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) EUROREPAR
Silnik FA1 Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) FA1
Silnik MAHLE Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) MAHLE
Silnik PURFLUX Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) PURFLUX
Silnik PZL FILTERS Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) PZL FILTERS
Silnik VAICO Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) VAICO
Silnik CHAMPION Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) CHAMPION
Silnik GATES Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) GATES
Silnik MANN-FILTER Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) MANN-FILTER
Silnik MAXGEAR Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) MAXGEAR
Silnik PURRO Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) PURRO
Silnik VICTOR REINZ Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) VICTOR REINZ
Silnik DENCKERMANN Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) DENCKERMANN
Silnik HART Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) HART
Silnik MAGNETI MARELLI Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) MAGNETI MARELLI
Silnik MEAT & DORIA Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) MEAT & DORIA
Silnik NIPPARTS Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) NIPPARTS
Silnik SASIC Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) SASIC
Silnik VALEO Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) VALEO
Silnik ALCO FILTER Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) ALCO FILTER
Silnik CONTINENTAL CTAM Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) CONTINENTAL CTAM
Silnik CORTECO Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) CORTECO
Silnik ESEN SKV Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) ESEN SKV
Silnik HENGST FILTER Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) HENGST FILTER
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) KOLBENSCHMIDT
Silnik OEM Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) OEM
Silnik SCT - MANNOL Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) SCT - MANNOL
Silnik ACKOJA Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) ACKOJA
Silnik AE Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) AE
Silnik AJUSA Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) AKRON-MALÒ
Silnik AS-PL Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) AS-PL
Silnik AUTOMEGA Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) AUTOMEGA
Silnik BGA Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) BGA
Silnik BORG & BECK Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) BORG & BECK
Silnik CLEAN FILTERS Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) DAYCO
Silnik DR!VE+ Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) DR!VE+
Silnik DT SPARE PARTS Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) DT SPARE PARTS
Silnik ERA Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) ERA
Silnik ET ENGINETEAM Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) ET ENGINETEAM
Silnik FAE Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) FAE
Silnik FAI AUTOPARTS Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) FAST
Silnik FLENNOR Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) FLENNOR
Silnik GK Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) GK
Silnik GLASER Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) GLASER
Silnik GLYCO Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) GOETZE
Silnik HC-CARGO Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) HC-CARGO
Silnik HEPU Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) HEPU
Silnik HOFFER Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) HUTCHINSON
Silnik IJS GROUP Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) IJS GROUP
Silnik INA Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) INA
Silnik INTERVALVES Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) INTERVALVES
Silnik IPSA Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) IPSA
Silnik JP GROUP Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) JP GROUP
Silnik JPN Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) JPN
Silnik KAWE Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) KAWE
Silnik KING Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) KING
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik LAUBER Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) LAUBER
Silnik LUCAS Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) LUCAS
Silnik MAPCO Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik METALCAUCHO Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) METALCAUCHO
Silnik METELLI Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) METELLI
Silnik METZGER Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) METZGER
Silnik MISFAT Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) MISFAT
Silnik NPS Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) NPS
Silnik NTY Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) NTY
Silnik NÜRAL Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) NÜRAL
Silnik OPTIBELT Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) OPTIBELT
Silnik OPTIMA Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) OPTIMA
Silnik OPTIMAL Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) QUINTON HAZELL
Silnik ROULUNDS RUBBER Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) ROULUNDS RUBBER
Silnik RUVILLE Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) RUVILLE
Silnik SEIM Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) SEIM
Silnik SIDAT Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) SIDAT
Silnik SNR Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) SNR
Silnik SOFIMA Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) SOFIMA
Silnik TRICLO Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) TRICLO
Silnik TRISCAN Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) UFI
Silnik VEMA Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) VEMA
Silnik VEMO Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) VEMO
Silnik VEYANCE Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) VEYANCE
Silnik WIX FILTERS Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) WIX FILTERS
Producent:MAXGEAR

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
4.6 (11 ocen)
Kod produktu:
26-0007
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.6 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
26-0007
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  89
Wymiar gwintu:  M 20 X 1.5
Średnica zewnętrzna [mm]:  76
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  72
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  66
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 42,00 zł
15,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
4.6 (11 ocen)
Kod produktu:
26-1516
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.6 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
26-1516
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  LS 7
Wysokość [mm]:  89
Wymiar gwintu:  M 20 X 1.5
Średnica zewnętrzna [mm]:  76
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  72
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 73,00 zł
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
4.9 (25 ocen)
Kod produktu:
26-0172
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.9 (25 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
26-0172
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Wysokość [mm]:  220
Średnica wewnętrzna [mm]:  86
Średnica zewnętrzna [mm]:  128
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  86
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 81,00 zł
29,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
30-0095
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
30-0095
Jednostka:
szt
Grubość [mm]:  35
Średnica zewnętrzna [mm]:  54,6
Liczba rowków:  6
Ilość żeber:  6
Średnica wewnętrzna [mm]:  17
Otwór o śr[mm]:  17
Głębokość [mm]:  11,1
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 167,00 zł
81,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Silnik

Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze