Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik CONTINENTAL do Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11)

Silnik FILTRON Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) FILTRON
Silnik ELRING Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) ELRING
Silnik CORTECO Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) CORTECO
Silnik KNECHT Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) KNECHT
Silnik FA1 Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) FA1
Silnik BOSCH Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) BOSCH
Silnik MAHLE ORIGINAL Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) MAHLE ORIGINAL
Silnik OEM Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) OEM
Silnik PURFLUX Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) PURFLUX
Silnik REINZ Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) REINZ
Silnik AJUSA Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) AJUSA
Silnik CHAMPION Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) CHAMPION
Silnik MANN-FILTER Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) MANN-FILTER
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) KOLBENSCHMIDT
Silnik VAICO Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) VAICO
Silnik AE Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) AE
Silnik CONTINENTAL Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) COOPERSFIAAM
Silnik ELWIS ROYAL Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) ELWIS ROYAL
Silnik FAI AUTOPARTS Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) FAST
Silnik FRAM Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) FRAM
Silnik GLASER Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) GLASER
Silnik GLYCO Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) GOETZE
Silnik HART Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) HART
Silnik KAWE Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) KAWE
Silnik KING Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) KING
Silnik LUCAS Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) LUCAS
Silnik MAXGEAR Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) MAXGEAR
Silnik METELLI Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) METELLI
Silnik NTY Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) NTY
Silnik NÜRAL Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) NÜRAL
Silnik OPTIMA Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) OPTIMA
Silnik PAYEN Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) QUINTON HAZELL
Silnik SEIM Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) SEIM
Silnik SOFIMA Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) SOFIMA
Silnik TRISCAN Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) UFI
Silnik WIX FILTERS Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) WIX FILTERS
Producent:CONTINENTAL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CONTINENTAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
28.0002-2022.2
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CONTINENTAL
Kod:
28.0002-2022.2
Średnica zewnętrzna [mm]:  76,0
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  61,0
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  71,0
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  78,0
Wymiar gwintu:  M 20 X 1,5
Wysokość [mm]:  91,0
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  1,6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze