Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAXGEAR do Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11)

Silnik MOTUL Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) MOTUL
Silnik CASTROL Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) CASTROL
Silnik LIQUI MOLY Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) LIQUI MOLY
Silnik FILTRON Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) FILTRON
Silnik ELRING Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) ELRING
Silnik SCT - MANNOL Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) SCT - MANNOL
Silnik RAVENOL Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) RAVENOL
Silnik CORTECO Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) CORTECO
Silnik VAICO Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) VAICO
Silnik EUROREPAR Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) EUROREPAR
Silnik FA1 Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) FA1
Silnik OEM Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) OEM
Silnik PZL FILTERS Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) PZL FILTERS
Silnik METALCAUCHO Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) METALCAUCHO
Silnik CONTINENTAL CTAM Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) CONTINENTAL CTAM
Silnik MANN-FILTER Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) MANN-FILTER
Silnik VICTOR REINZ Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) VICTOR REINZ
Silnik DENCKERMANN Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) DENCKERMANN
Silnik MAGNETI MARELLI Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) MAGNETI MARELLI
Silnik MAXGEAR Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) MAXGEAR
Silnik NIPPARTS Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) NIPPARTS
Silnik SASIC Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) SASIC
Silnik VALEO Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) VALEO
Silnik ALCO FILTER Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) ALCO FILTER
Silnik BGA Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) BGA
Silnik BOSCH Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) BOSCH
Silnik GATES Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) GATES
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) KOLBENSCHMIDT
Silnik ACKOJA Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) ACKOJA
Silnik AE Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) AE
Silnik AJUSA Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) AKRON-MALÒ
Silnik AS-PL Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) AS-PL
Silnik AUTOMEGA Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) AUTOMEGA
Silnik BORG & BECK Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) CLEAN FILTERS
Silnik COFLE Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) COFLE
Silnik COMLINE Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) DAYCO
Silnik DELPHI Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) DELPHI
Silnik DR!VE+ Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) DR!VE+
Silnik DT SPARE PARTS Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) DT SPARE PARTS
Silnik EPS Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) EPS
Silnik ERA Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) ERA
Silnik ESEN SKV Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) ESEN SKV
Silnik ET ENGINETEAM Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) EUROL
Silnik FACET Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) FACET
Silnik FAE Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) FAE
Silnik FAI AUTOPARTS Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) FAST
Silnik FLENNOR Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) FLENNOR
Silnik FRECCIA Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) FRECCIA
Silnik GLASER Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) GLASER
Silnik GLYCO Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) GOETZE
Silnik HART Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) HART
Silnik HC-CARGO Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) HC-CARGO
Silnik HELLA Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) HELLA
Silnik HOFFER Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) HUTCHINSON
Silnik IJS GROUP Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) IJS GROUP
Silnik INA Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) INA
Silnik INTERVALVES Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) INTERVALVES
Silnik IPSA Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) IPSA
Silnik JP GROUP Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) JP GROUP
Silnik KAMOKA Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) KAMOKA
Silnik KING Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) KING
Silnik KNECHT Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) KNECHT
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik KW Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) KW
Silnik LAUBER Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) LAUBER
Silnik LUCAS Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) LUCAS
Silnik MAHLE Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) MAHLE
Silnik MAPCO Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEAT & DORIA Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) METELLI
Silnik METZGER Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) METZGER
Silnik MISFAT Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) MISFAT
Silnik MOTAIR TURBO Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) MOTAIR TURBO
Silnik MULLER FILTER Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) MULLER FILTER
Silnik NPS Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) NPS
Silnik NTY Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) NTY
Silnik OPTIBELT Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) OPTIBELT
Silnik OPTIMA Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) OPTIMA
Silnik OPTIMAL Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) PAYEN
Silnik PURFLUX Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) PURFLUX
Silnik PURRO Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) QUINTON HAZELL
Silnik ROULUNDS RUBBER Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) ROULUNDS RUBBER
Silnik RUVILLE Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) RUVILLE
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SEIM Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) SEIM
Silnik SIDAT Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) SIDAT
Silnik SNR Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) SNR
Silnik SOFIMA Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) SOFIMA
Silnik TEDGUM Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) TEDGUM
Silnik TRICLO Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) TRICLO
Silnik TRISCAN Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) UFI
Silnik VALVOLINE Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) VALVOLINE
Silnik VEMO Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) VEMO
Silnik VEYANCE Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) VEYANCE
Silnik WIX FILTERS Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) WIX FILTERS
Producent:MAXGEAR

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
4.6 (11 ocen)
Kod produktu:
26-0007
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.6 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
26-0007
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  89
Wymiar gwintu:  M 20 X 1.5
Średnica zewnętrzna [mm]:  76
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  72
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  66
Do 100 dni na zwrot
15,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
4.6 (11 ocen)
Kod produktu:
26-1516
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.6 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
26-1516
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  LS 7
Wysokość [mm]:  89
Wymiar gwintu:  M 20 X 1.5
Średnica zewnętrzna [mm]:  76
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  72
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  1,5
Do 100 dni na zwrot
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
30-0095
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
30-0095
Jednostka:
szt
Grubość [mm]:  35
Średnica zewnętrzna [mm]:  54,6
Liczba rowków:  6
Ilość żeber:  6
Średnica wewnętrzna [mm]:  17
Otwór o śr[mm]:  17
Głębokość [mm]:  11,1
Do 100 dni na zwrot
77,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Silnik

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze