Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik CONTITECH do Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12)

Silnik MOTUL Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) MOTUL
Silnik LIQUI MOLY Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) LIQUI MOLY
Silnik FILTRON Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) FILTRON
Silnik ELRING Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) ELRING
Silnik SCT GERMANY Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) SCT GERMANY
Silnik CORTECO Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) CORTECO
Silnik VAICO Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) VAICO
Silnik EUROREPAR Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) EUROREPAR
Silnik FA1 Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) FA1
Silnik OEM Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) OEM
Silnik CONTITECH Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) CONTITECH
Silnik METALCAUCHO Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) METALCAUCHO
Silnik BOSCH Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) BOSCH
Silnik FAST Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) FAST
Silnik MANN-FILTER Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) MANN-FILTER
Silnik REINZ Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) REINZ
Silnik DENCKERMANN Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) DENCKERMANN
Silnik MAGNETI MARELLI Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) MAGNETI MARELLI
Silnik MAXGEAR Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) MAXGEAR
Silnik NIPPARTS Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) NIPPARTS
Silnik SASIC Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) SASIC
Silnik VALEO Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) VALEO
Silnik ALCO FILTER Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) ALCO FILTER
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik GATES Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) GATES
Silnik JP GROUP Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) JP GROUP
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) KOLBENSCHMIDT
Silnik NRF Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) NRF
Silnik VEMO Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) VEMO
Silnik ACKOJA Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) ACKOJA
Silnik AE Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) AE
Silnik AJUSA Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) AKRON-MALÒ
Silnik AS-PL Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) AS-PL
Silnik AUTOMEGA Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) AUTOMEGA
Silnik BORG & BECK Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) BORG & BECK
Silnik BORGWARNER (3K) Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) BORGWARNER (3K)
Silnik CASTROL Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) CASTROL
Silnik CHAMPION Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTER Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) CLEAN FILTER
Silnik COFLE Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) COFLE
Silnik COMLINE Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) DAYCO
Silnik DELPHI Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) DELPHI
Silnik DR!VE+ Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) DR!VE+
Silnik DT Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) DT
Silnik EPS Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) EPS
Silnik ERA Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) ERA
Silnik EUROL Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) EUROL
Silnik FACET Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) FACET
Silnik FAE Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) FAE
Silnik FAI AUTOPARTS Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) FAI AUTOPARTS
Silnik FLENNOR Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) FLENNOR
Silnik FRAM Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) FRAM
Silnik FRECCIA Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) FRECCIA
Silnik GLASER Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) GLASER
Silnik GLYCO Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) GOETZE
Silnik HART Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) HART
Silnik HC-CARGO Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) HC-CARGO
Silnik HELLA Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) HELLA
Silnik HOFFER Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) HUTCHINSON
Silnik IJS GROUP Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) IJS GROUP
Silnik INA Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) INA
Silnik INTERVALVES Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) INTERVALVES
Silnik IPSA Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) IPSA
Silnik KAMOKA Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) KAMOKA
Silnik KING Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) KING
Silnik KNECHT Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) KNECHT
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik KW Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) KW
Silnik LAUBER Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) LAUBER
Silnik LUCAS Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) LUCAS
Silnik MAHLE ORIGINAL Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) MAHLE ORIGINAL
Silnik MAPCO Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEAT & DORIA Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) METELLI
Silnik METZGER Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) METZGER
Silnik MISFAT Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) MULLER FILTER
Silnik NPS Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) NPS
Silnik NTY Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) NTY
Silnik OPTIBELT Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) OPTIBELT
Silnik OPTIMA Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) OPTIMA
Silnik OPTIMAL Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) PAYEN
Silnik PURFLUX Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) PURFLUX
Silnik PURRO Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) PURRO
Silnik PZL SĘDZISZÓW Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) PZL SĘDZISZÓW
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) RAVENOL
Silnik ROULUNDS RUBBER Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) ROULUNDS RUBBER
Silnik RUVILLE Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) RUVILLE
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SEIM Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) SEIM
Silnik SIDAT Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) SIDAT
Silnik SKV GERMANY Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) SKV GERMANY
Silnik SNR Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) SNR
Silnik SOFIMA Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) SOFIMA
Silnik TEDGUM Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) TEDGUM
Silnik TRICLO Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) TRICLO
Silnik TRISCAN Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) UFI
Silnik VALVOLINE Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) VALVOLINE
Silnik VEYANCE Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) VEYANCE
Silnik WIX FILTERS Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) WIX FILTERS
Producent:CONTITECH

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CONTITECH
4.8 (4 ocen)
Kod produktu:
AVX10X613
dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
4.8 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CONTITECH
Kod:
AVX10X613
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,052
Długość [mm]:  613
Do 100 dni na zwrot
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
CONTITECH
4.8 (4 ocen)
Kod produktu:
AVX10X750
dostępny
4.8 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CONTITECH
Kod:
AVX10X750
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,061
Długość [mm]:  750
Do 100 dni na zwrot
22,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CONTITECH
4.8 (4 ocen)
Kod produktu:
AVX10X1025
dostępny
4.8 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CONTITECH
Kod:
AVX10X1025
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,079
Długość [mm]:  1025
Do 100 dni na zwrot
23,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CONTITECH
4.8 (4 ocen)
Kod produktu:
AVX13X1000
dostępny
4.8 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CONTITECH
Kod:
AVX13X1000
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,114
Długość [mm]:  1000
Do 100 dni na zwrot
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CONTITECH
4.8 (4 ocen)
Kod produktu:
AVX10X1125
dostępny
4.8 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CONTITECH
Kod:
AVX10X1125
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,086
Długość [mm]:  1125
Do 100 dni na zwrot
32,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze