Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FEBEST do Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12)

Silnik ELRING Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) ELRING
Silnik BOSCH Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) BOSCH
Silnik FILTRON Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) FILTRON
Silnik KOLBENSCHMIDT Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAHLE ORIGINAL Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) MAHLE ORIGINAL
Silnik CORTECO Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) CORTECO
Silnik KNECHT Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) KNECHT
Silnik MANN-FILTER Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) MANN-FILTER
Silnik AJUSA Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) AKRON-MALÒ
Silnik BORG & BECK Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) CHAMPION
Silnik COMLINE Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) COMLINE
Silnik DRIVE + Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) DRIVE +
Silnik DT Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) DT
Silnik EUROREPAR Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) EUROREPAR
Silnik FA1 Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) FA1
Silnik FEBEST Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) FEBEST
Silnik FLENNOR Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) FLENNOR
Silnik GATES Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) GATES
Silnik GLASER Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) GLASER
Silnik GLYCO Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) GOETZE
Silnik HART Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) HART
Silnik HC-CARGO Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) HC-CARGO
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) HOFFER
Silnik INA Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) INA
Silnik IPSA Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) IPSA
Silnik JP GROUP Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) JP GROUP
Silnik LIQUI MOLY Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) LUCAS
Silnik MAXGEAR Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) METELLI
Silnik MISFAT Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) MISFAT
Silnik NPS Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) NPS
Silnik OPTIMAL Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) OPTIMAL
Silnik PAYEN Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) PAYEN
Silnik PURRO Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) QUINTON HAZELL
Silnik REINZ Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) REINZ
Silnik SCT - MANNOL Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) SCT - MANNOL
Silnik SOFIMA Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) SOFIMA
Silnik TRISCAN Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) TRISCAN
Silnik UFI Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) UFI
Silnik VAICO Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) VAICO
Silnik VAN WEZEL Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) VAN WEZEL
Silnik WIX FILTERS Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) WIX FILTERS
Producent:FEBEST

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBEST
0 (0)
Kod produktu:
88430-101610C
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
88430-101610C
Jednostka:
szt
Grubość [mm]:  1
Średnica wewnętrzna [mm]:  10
Średnica zewnętrzna [mm]:  16
Długożć opakowania [cm]:  9,0
Szerokość opakowania [cm]:  5,0
Do 100 dni na zwrot
3,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FEBEST
0 (0)
Kod produktu:
88430-121615C
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
88430-121615C
Jednostka:
szt
Grubość [mm]:  1,5
Średnica wewnętrzna [mm]:  12
Średnica zewnętrzna [mm]:  16
Długożć opakowania [cm]:  6,0
Szerokość opakowania [cm]:  10,0
Do 100 dni na zwrot
5,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FEBEST
0 (0)
Kod produktu:
88430-142015C
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
88430-142015C
Jednostka:
szt
Grubość [mm]:  1,5
Średnica wewnętrzna [mm]:  14
Średnica zewnętrzna [mm]:  20
Długożć opakowania [cm]:  5,0
Szerokość opakowania [cm]:  9,0
Do 100 dni na zwrot
6,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FEBEST
0 (0)
Kod produktu:
88430-121815C
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
88430-121815C
Jednostka:
szt
Grubość [mm]:  1,5
Średnica wewnętrzna [mm]:  12
Średnica zewnętrzna [mm]:  18
Długożć opakowania [cm]:  6,0
Szerokość opakowania [cm]:  10,0
Do 100 dni na zwrot
7,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FEBEST
0 (0)
Kod produktu:
RINGOL-041-PCS10
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
RINGOL-041-PCS10
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,014
Ilość:  10
Długożć opakowania [cm]:  10,0
Szerokość opakowania [cm]:  10,0
Wysokość opakowania [cm]:  2,0
Do 100 dni na zwrot
46,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FEBEST
0 (0)
Kod produktu:
88430-061010C
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
88430-061010C
Grubość [mm]:  1
Średnica wewnętrzna [mm]:  6
Średnica zewnętrzna [mm]:  10
Długożć opakowania [cm]:  10,0
Szerokość opakowania [cm]:  6,0
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze