Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAHLE ORIGINAL do Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02)

Silnik ELRING Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) ELRING
Silnik BOSCH Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) BOSCH
Silnik FILTRON Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) FILTRON
Silnik ERA Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) ERA
Silnik KOLBENSCHMIDT Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAHLE ORIGINAL Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) MAHLE ORIGINAL
Silnik CONTITECH Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) CONTITECH
Silnik CORTECO Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) CORTECO
Silnik HENGST FILTER Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) HENGST FILTER
Silnik KNECHT Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) KNECHT
Silnik MANN-FILTER Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) MANN-FILTER
Silnik MEAT & DORIA Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) MEAT & DORIA
Silnik PIERBURG Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) PIERBURG
Silnik AE Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) AE
Silnik AJUSA Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) ALCO FILTER
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BORG & BECK Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) BORG & BECK
Silnik BUGIAD Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) BUGIAD
Silnik CHAMPION Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) CHAMPION
Silnik COMLINE Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) DENCKERMANN
Silnik DRIVE + Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) DRIVE +
Silnik DT Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) DT
Silnik ENERGY Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) ENERGY
Silnik EPS Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) EPS
Silnik EUROREPAR Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) EUROREPAR
Silnik FA1 Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) FA1
Silnik FACET Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) FACET
Silnik FAE Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) FAE
Silnik FEBEST Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) FEBEST
Silnik FEBI BILSTEIN Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) FEBI BILSTEIN
Silnik FLENNOR Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) FLENNOR
Silnik FRAM Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) FRAM
Silnik FRECCIA Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) FRECCIA
Silnik FRIGAIR Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) FRIGAIR
Silnik GATES Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) GATES
Silnik GLASER Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) GLASER
Silnik GLYCO Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) GOETZE
Silnik HART Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) HART
Silnik HC-CARGO Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) HC-CARGO
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) HOFFER
Silnik INA Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) INA
Silnik INTERVALVES Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) INTERVALVES
Silnik IPSA Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) IPSA
Silnik JP GROUP Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) JP GROUP
Silnik KAMOKA Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) KAMOKA
Silnik KW Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) KW
Silnik LIQUI MOLY Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) MASTER-SPORT
Silnik MAXGEAR Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) MAXGEAR
Silnik METELLI Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) METELLI
Silnik MEYLE Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) MEYLE
Silnik MISFAT Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) MULLER FILTER
Silnik NPS Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) NPS
Silnik OPTIBELT Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) OPTIMAL
Silnik PAYEN Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) PAYEN
Silnik PURFLUX Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) PURFLUX
Silnik PURRO Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) QUINTON HAZELL
Silnik REINZ Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) REINZ
Silnik ROULUNDS RUBBER Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) ROULUNDS RUBBER
Silnik SCT - MANNOL Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT-FISPA Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) SIDAT-FISPA
Silnik SKV GERMANY Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) SKV GERMANY
Silnik SOFIMA Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) SOFIMA
Silnik SWAG Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) SWAG
Silnik TRISCAN Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) UFI
Silnik VAICO Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) VAICO
Silnik VALEO Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) VALEO
Silnik VAN WEZEL Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) VAN WEZEL
Silnik VEMO Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) VEMO
Silnik WIX FILTERS Porsche 911 2.0 T coupe 110KM, 81kW, benzyna (1968.08 - 1972.02) WIX FILTERS
Producent:MAHLE ORIGINAL

9 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAHLE ORIGINAL
0 (0)
Kod produktu:
OC 59
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
OC 59
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica [mm]:  94,0
Wysokość [mm]:  142
Gwintowana złączka:  3/4"-16UNF-2B
Średnica 2 [mm]:  72,0
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  62,0
Moment dokrecenia [Nm]:  20
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Rodzaj zaworu:  Zawór przepływowy
Wysokość opakowania [cm]:  14,15
Ciężar netto [g]:  615,0
Długożć opakowania [cm]:  9,6
Szerokość opakowania [cm]:  9,60
Do 100 dni na zwrot
40,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0)
Kod produktu:
LX 228
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
LX 228
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Wysokość [mm]:  222
Średnica zewnętrzna [mm]:  151,0
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  88
Średnica 4 [mm]:  102,0
Średnica 3 [mm]:  88,0
Długożć opakowania [cm]:  15,2
Szerokość opakowania [cm]:  15,20
Wysokość opakowania [cm]:  23,50
Ciężar netto [g]:  468,0
Do 100 dni na zwrot
130,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE ORIGINAL
4.9 (10)
Kod produktu:
503 26 N0
niedostępny
4.9 (10)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
503 26 N0
Jednostka:
szt
Średnica cylindra [mm]:  80,00
Numer komponentu:  1. M 1,5 IF
Numer komponentu:  2. M 2,0 IF
Numer komponentu:  3. SSF 4,0 Fe
Wysokość opakowania [cm]:  3,00
Ciężar netto [g]:  35
Do 100 dni na zwrot
177,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
4.7 (3)
Kod produktu:
503 26 00
niedostępny
4.7 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
503 26 00
Jednostka:
szt
Średnica cylindra [mm]:  80
Długość [mm]:  90
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm]:  47,2
Wielkość płomienia [mm]:  5,5
Sworzeń o śr. [mm]:  22,0
Długość trzpienia [mm]:  62,6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez kanału chłodzącego
Numer produkcyjny:  80 V 69
Luz tłokowy [mm]:  0,03
Numer komponentu:  1. M 1.5 IF
Numer komponentu:  2. M 2.0 IF
Długożć opakowania [cm]:  10,0
Ciężar netto [g]:  553
Wysokość opakowania [cm]:  13,80
Ciężar netto [g]:  535,0
Do 100 dni na zwrot
1089,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
4.7 (3)
Kod produktu:
503 26 01
niedostępny
4.7 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
503 26 01
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  90
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez kanału chłodzącego
Wielkość płomienia [mm]:  5,5
Numer produkcyjny:  80 V 69
Luz tłokowy [mm]:  0,03
Numer komponentu:  1. M 1.5 IF
Numer komponentu:  2. M 2.0 IF
Długożć opakowania [cm]:  10,0
Ciężar netto [g]:  575,0
Wysokość opakowania [cm]:  13,80
Do 100 dni na zwrot
1117,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE
4.7 (3)
Kod produktu:
503 26 02
niedostępny
4.7 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
503 26 02
Średnica cylindra [mm]:  81,00
Długość [mm]:  90
Wielkość kompresji [mm]:  34,0
Długość trzpienia [mm]:  62,6
Sworzeń o śr. [mm]:  22,0
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm]:  47,2
Powierzchnia:  Ocynkowany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez kanału chłodzącego
Wielkość płomienia [mm]:  5,5
Numer produkcyjny:  80 V 69
Luz tłokowy [mm]:  0,03
Numer komponentu:  1. M 1.5 IF
Numer komponentu:  2. M 2.0 IF
Numer komponentu:  3. SSF 4.0 Fe
Do 100 dni na zwrot
MAHLE
4.9 (10)
Kod produktu:
503 26 N2
niedostępny
4.9 (10)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
503 26 N2
Średnica cylindra [mm]:  80,50
Numer komponentu:  1. M 1,5 IF
Numer komponentu:  2. M 2,0 IF
Numer komponentu:  3. SSF 4,0 Fe
Ciężar netto [g]:  52
Do 100 dni na zwrot
MAHLE
0 (0)
Kod produktu:
503 26 90
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
503 26 90
Średnica cylindra [mm]:  80,0
Numer komponentu:  5032600
Numer komponentu:  503WR02
Do 100 dni na zwrot
MAHLE
0 (0)
Kod produktu:
503 WR 02 00
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
503 WR 02 00
Średnica cylindra [mm]:  80,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  92,0
Długość [mm]:  123
Wysokość [mm]:  85,5
Średnica flanszy [mm]:  88,0
Ciężar netto [g]:  2047,0
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze