Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAHLE ORIGINAL do Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12)

Silnik KAMOKA Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) KAMOKA
Silnik ELRING Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) ELRING
Silnik BOSCH Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) BOSCH
Silnik FILTRON Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) FILTRON
Silnik MAHLE ORIGINAL Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) MAHLE ORIGINAL
Silnik MANN-FILTER Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) MANN-FILTER
Silnik CONTITECH Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) CONTITECH
Silnik CORTECO Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) CORTECO
Silnik HENGST FILTER Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) HENGST FILTER
Silnik KNECHT Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) KNECHT
Silnik AE Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) AE
Silnik AJUSA Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) ALCO FILTER
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BORG & BECK Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTER Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) CLEAN FILTER
Silnik COMLINE Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) COOPERSFIAAM
Silnik DENCKERMANN Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) DENCKERMANN
Silnik DRIVE + Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) DRIVE +
Silnik DT Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) DT
Silnik EPS Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) EPS
Silnik ERA Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) ERA
Silnik EUROREPAR Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) EUROREPAR
Silnik FA1 Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) FA1
Silnik FACET Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) FACET
Silnik FAE Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) FAE
Silnik FEBEST Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) FEBEST
Silnik FEBI BILSTEIN Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) FEBI BILSTEIN
Silnik FLENNOR Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) FLENNOR
Silnik FRAM Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) FRAM
Silnik FRECCIA Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) FRECCIA
Silnik GATES Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) GATES
Silnik GLASER Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) GLASER
Silnik GLYCO Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) GOETZE
Silnik HART Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) HART
Silnik HOFFER Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) HOFFER
Silnik INA Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) INA
Silnik INTERVALVES Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) INTERVALVES
Silnik IPSA Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) IPSA
Silnik JP GROUP Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) JP GROUP
Silnik KW Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) KW
Silnik LIQUI MOLY Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) MASTER-SPORT
Silnik MAXGEAR Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) METELLI
Silnik MEYLE Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) MEYLE
Silnik MISFAT Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) MISFAT
Silnik NPS Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) NPS
Silnik OPTIBELT Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) OPTIMAL
Silnik PAYEN Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) PAYEN
Silnik PURFLUX Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) PURFLUX
Silnik PURRO Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) QUINTON HAZELL
Silnik REINZ Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) REINZ
Silnik ROULUNDS RUBBER Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) ROULUNDS RUBBER
Silnik RUVILLE Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) RUVILLE
Silnik SCT - MANNOL Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) SIDAT
Silnik SKV GERMANY Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) SKV GERMANY
Silnik SOFIMA Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) SOFIMA
Silnik SWAG Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) SWAG
Silnik TRISCAN Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) UFI
Silnik VAICO Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) VAICO
Silnik VALEO Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) VALEO
Silnik VAN WEZEL Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) VAN WEZEL
Silnik WIX FILTERS Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) WIX FILTERS
Producent:MAHLE ORIGINAL

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAHLE ORIGINAL
0 (0)
Kod produktu:
OC 59
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
OC 59
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica [mm]:  94,0
Wysokość [mm]:  142
Gwintowana złączka:  3/4"-16UNF-2B
Średnica 2 [mm]:  72,0
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  62,0
Moment dokrecenia [Nm]:  20
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Rodzaj zaworu:  Zawór przepływowy
Wysokość opakowania [cm]:  14,15
Ciężar netto [g]:  615,0
Długożć opakowania [cm]:  9,6
Szerokość opakowania [cm]:  9,60
Do 100 dni na zwrot
40,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0)
Kod produktu:
LX 228
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
LX 228
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Wysokość [mm]:  222
Średnica zewnętrzna [mm]:  151,0
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  88
Średnica 4 [mm]:  102,0
Średnica 3 [mm]:  88,0
Długożć opakowania [cm]:  15,2
Szerokość opakowania [cm]:  15,20
Wysokość opakowania [cm]:  23,50
Ciężar netto [g]:  468,0
Do 100 dni na zwrot
130,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE ORIGINAL
4.9 (10)
Kod produktu:
503 04 N0
niedostępny
4.9 (10)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
503 04 N0
Jednostka:
szt
Średnica cylindra [mm]:  84,0
Numer komponentu:  1. M 1,5 IF
Numer komponentu:  2. M 2,0 IF
Numer komponentu:  3. GSF 4,0
Wysokość opakowania [cm]:  3,00
Ciężar netto [g]:  52
Do 100 dni na zwrot
126,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0)
Kod produktu:
503 WR 06 00
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
503 WR 06 00
Jednostka:
szt
Średnica cylindra [mm]:  84,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  92,0
Długość [mm]:  121
Wysokość [mm]:  85,5
Średnica flanszy [mm]:  107,0
Cylinder:  Bez pierscienia tuleji cylindrowej
Długożć opakowania [cm]:  16,1
Ciężar netto [g]:  2090
Ciężar netto [g]:  1862,0
Wysokość opakowania [cm]:  22,80
Do 100 dni na zwrot
684,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
4.7 (3)
Kod produktu:
503 45 00
niedostępny
4.7 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
503 45 00
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z pierżcieniami tłokowymi
Długość [mm]:  77
Wielkość płomienia [mm]:  5,5
Długość trzpienia [mm]:  66
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez kanału chłodzącego
Numer produkcyjny:  84 V 48
Luz tłokowy [mm]:  0,03
Numer komponentu:  1. M 1.5 IF
Numer komponentu:  2. M 2.0 IF
Długożć opakowania [cm]:  10,0
Ciężar netto [g]:  380
Wysokość opakowania [cm]:  13,80
Ciężar netto [g]:  380,0
Do 100 dni na zwrot
1067,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0)
Kod produktu:
503 45 90
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
503 45 90
Jednostka:
szt
Średnica cylindra [mm]:  84,0
Numer komponentu:  5034500
Numer komponentu:  503WR0600
Długożć opakowania [cm]:  16,1
Szerokość opakowania [cm]:  16,10
Wysokość opakowania [cm]:  22,80
Ciężar netto [g]:  2407,0
Do 100 dni na zwrot
1755,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze