Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik WIX FILTERS do Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie)

Silnik MANN-FILTER Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik BOSCH Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) BOSCH
Silnik ASHIKA Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) ASHIKA
Silnik BLUE PRINT Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORGWARNER Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) BORGWARNER
Silnik CHAMPION Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) CHAMPION
Silnik COOPERSFIAAM Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DENCKERMANN Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik FEBEST Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) FEBEST
Silnik FEBI BILSTEIN Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FILTRON Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) FILTRON
Silnik FRAM Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) FRAM
Silnik HENGST FILTER Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik KNECHT Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) KNECHT
Silnik LUK Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) LUK
Silnik MAHLE Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) MAHLE
Silnik MAXGEAR Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MISFAT Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NISSENS Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) NISSENS
Silnik OPTIMAL Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PURFLUX Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) PURRO
Silnik RAVENOL Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) RAVENOL
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SOFIMA Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) UFI
Silnik VALEO Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) VALEO
Silnik WIX FILTERS Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:WIX FILTERS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
WIX FILTERS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
Life-Time Filter
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
WIX FILTERS
Kod:
Life-Time Filter
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Rodzaj filtra:  Element dożywotni
Do 100 dni na zwrot
WIX FILTERS
4.4 (7 ocen)
Kod produktu:
WL7601
niedostępny
4.4 (7 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
WIX FILTERS
Kod:
WL7601
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Wysokość [mm]:  108,5
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  83
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  37
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  36,5
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze