Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik BORG & BECK do Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik MANN-FILTER Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik BOSCH Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) BOSCH
Silnik ASHIKA Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) ASHIKA
Silnik BLUE PRINT Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORGWARNER Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) BORGWARNER
Silnik CHAMPION Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) CHAMPION
Silnik COOPERSFIAAM Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DENCKERMANN Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik FEBEST Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) FEBEST
Silnik FEBI BILSTEIN Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FILTRON Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) FILTRON
Silnik FRAM Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) FRAM
Silnik HENGST FILTER Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik KNECHT Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) KNECHT
Silnik LUK Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) LUK
Silnik MAHLE Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) MAHLE
Silnik MAXGEAR Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MISFAT Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NISSENS Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) NISSENS
Silnik OPTIMAL Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PURFLUX Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) PURRO
Silnik RAVENOL Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) RAVENOL
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SOFIMA Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) UFI
Silnik VALEO Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) VALEO
Silnik WIX FILTERS Porsche 911 (992) 3.8 Turbo S (992450) coupe 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:BORG & BECK

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BFO4269
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BFO4269
Średnica zewnętrzna [mm]:  81
Średnica wewnętrzna [mm]:  36
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Wysokość [mm]:  108
Do 100 dni na zwrot
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BFO4269HD
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BFO4269HD
Wysokość [mm]:  108
Średnica wewnętrzna [mm]:  36
Średnica zewnętrzna [mm]:  81
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze