Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik JP GROUP do Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09)

Silnik NTY Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) NTY
Silnik EUROREPAR Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) EUROREPAR
Silnik ELRING Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) ELRING
Silnik CORTECO Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) CORTECO
Silnik FACET Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) FACET
Silnik GLYCO Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) GLYCO
Silnik BOSCH Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) BOSCH
Silnik DAYCO Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) DAYCO
Silnik DT Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) DT
Silnik EPS Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) EPS
Silnik FEBI BILSTEIN Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) FEBI BILSTEIN
Silnik JP GROUP Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) JP GROUP
Silnik MAGNETI MARELLI Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) MAGNETI MARELLI
Silnik MAXGEAR Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) MAXGEAR
Silnik VEMO Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) VEMO
Silnik ABAKUS Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) ABAKUS
Silnik AJUSA Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) AKRON-MALÒ
Silnik AKS DASIS Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) AKS DASIS
Silnik ALCO FILTER Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) ALCO FILTER
Silnik AUTLOG Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) AUTLOG
Silnik BANDO Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) BANDO
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BLUE PRINT Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) BLUE PRINT
Silnik BORGWARNER (3K) Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) BORGWARNER (3K)
Silnik BREMI Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) BREMI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CHAMPION Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) CHAMPION
Silnik CONTITECH Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) CONTITECH
Silnik COOPERSFIAAM Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) DENCKERMANN
Silnik EFI AUTOMOTIVE Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ENERGY Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) ENERGY
Silnik ERA Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) ERA
Silnik EUROL Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) EUROL
Silnik FA1 Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) FA1
Silnik FAE Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) FAE
Silnik FILTRON Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) FILTRON
Silnik FLENNOR Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) FLENNOR
Silnik FRAM Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) FRAM
Silnik GATES Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) GATES
Silnik GLASER Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) GOETZE ENGINE
Silnik HART Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) HART
Silnik HC-CARGO Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) HC-CARGO
Silnik HELLA Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) HELLA
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) HUTCHINSON
Silnik INA Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) INA
Silnik IPD Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) IPD
Silnik K&N FILTERS Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) KAVO PARTS
Silnik KAWE Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) KAWE
Silnik KNECHT Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) KNECHT
Silnik KW Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) KW
Silnik LUCAS Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) LUCAS
Silnik MAHLE ORIGINAL Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) MAHLE ORIGINAL
Silnik MANN-FILTER Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) MANN-FILTER
Silnik MAPCO Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) MASTER-SPORT
Silnik MEAT & DORIA Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) MEAT & DORIA
Silnik METALCAUCHO Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) METALCAUCHO
Silnik METZGER Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) METZGER
Silnik MEYLE Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) MEYLE
Silnik MISFAT Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) MISFAT
Silnik MOBILETRON Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) MOBILETRON
Silnik MOTAIR TURBO Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) MOTAIR TURBO
Silnik NPS Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) NPS
Silnik OEM Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) OEM
Silnik OPTIBELT Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) OPTIBELT
Silnik PIERBURG Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) PIERBURG
Silnik PURFLUX Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) PURFLUX
Silnik QUINTON HAZELL Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) QUINTON HAZELL
Silnik REINZ Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) REINZ
Silnik ROULUNDS RUBBER Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) ROULUNDS RUBBER
Silnik RUVILLE Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) RUVILLE
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SCT - MANNOL Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) SCT - MANNOL
Silnik SEIM Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) SEIM
Silnik SIDAT-FISPA Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) SIDAT-FISPA
Silnik SKV GERMANY Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) SKV GERMANY
Silnik SWAG Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) SWAG
Silnik TRISCAN Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik VEMA Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) VEMA
Silnik VEYANCE Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) VEYANCE
Silnik WALKER PRODUCTS Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) WIX FILTERS
Producent:JP GROUP

9 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1118004400
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
1118004400
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  10
Długość [mm]:  762
Do 100 dni na zwrot
16,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
3318000100
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
3318000100
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  10
Długość [mm]:  750
Do 100 dni na zwrot
17,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1613800100
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
1613800100
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M20x1.5
Do 100 dni na zwrot
32,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1613701300
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
1613701300
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  from crankcase
Do 100 dni na zwrot
79,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1613701400
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
1613701400
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  Oil return
Do 100 dni na zwrot
160,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1611350200
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
1611350200
Jednostka:
szt
Średnica zewnętrzna [mm]:  14
Średnica wewnętrzna [mm]:  6.4
Grubość [mm]:  3
Do 100 dni na zwrot
14,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1613750100
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
1613750100
Jednostka:
szt
Opcja wyposażenia:  Oil hose connector
Do 100 dni na zwrot
61,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1618900612
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
1618900612
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z wałem korbowym z pierścieniami uszczelniającymi
Do 100 dni na zwrot
403,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1613800300
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
1613800300
Rozmiar klucza:  M18x1,5x12
Materiał:  Aluminium
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze